Dotaz 4x4 na D1 a D2

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
LucaBrasi
Příspěvky: 187
Registrován: 06 pro 2010 20:23
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Praha

Dotaz 4x4 na D1 a D2

#1 Příspěvek od LucaBrasi » 06 pro 2010 20:30

Zdravím, můžete tady prosím někdo popsat jak funguje 4x4 na těchto modelech.
Mají 3 diferenciály, s uzávěrkou prostředního ?
Znamená to že můžou jezdit i na asfaltu 4x4 ?
Nebo mají připojitelný předek jako patrol a tudíž můžou na asfaltu jen zadek ?
Zvažuji nákup a bylo by fajn kdyby to fungovalo i na sněho asfaltu bez přepínání - kvůli drahé polovičce :)

Dále by mne zajímalo jak je to s měchy, všechny D2 mají vzadu měchy?¨
Dá se to nějakou sadou jednoduše předělat na péra ?

Díky za osvětlení a pokud už to někde je popsáno tak jsem to hned nenašel :) sorry....
Naposledy upravil(a) LucaBrasi dne 06 pro 2010 21:10, celkem upraveno 1 x.
Jirka

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Dotaz 4x4 na D1 a D2

#2 Příspěvek od Miky_CZ » 06 pro 2010 20:34

DI a DII jsou stabilni 4x4 s uzaverkou mezinapravoveho diferencialu, pozor pri koupi nektere DII nemaji uzaverku mezinapravy a ne vsechny DII maji mechy
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: Dotaz 4x4 na D1 a D2

#3 Příspěvek od fidzi » 06 pro 2010 20:35

D1 i D2 jsou trvalé 4x4 s možností zamknutí středového diferenciálu na poměr 50:50.


Všechny D2 měchy nemají, předělání na pružiny je možné a i jednoduché.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2765
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Dotaz 4x4 na D1 a D2

#4 Příspěvek od masar » 06 pro 2010 20:38

Obě auta mají trvalý pohon 4x4.
D1 - měly mezinápravu nejspíš všechny
D2 - neměly všechny (mohla být přímo v kabině, vyvedena jen na rozvodovce, ale ne až do kabiny a případně nemusela být ani na rozvodovce) - ale o tom je tady toho napsáno už hodně, měchy - nebyly u všech, popř. se dají předělat např.: http://land-rover.eliott.in/nahradni-di ... a5136/166/" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
LucaBrasi
Příspěvky: 187
Registrován: 06 pro 2010 20:23
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Praha

Re: Dotaz 4x4 na D1 a D2

#5 Příspěvek od LucaBrasi » 06 pro 2010 20:48

No tak tohle je forum dle mýho gusta, jsem čekal odpovědi tak za týden :D
díky
Naposledy upravil(a) LucaBrasi dne 06 pro 2010 21:10, celkem upraveno 1 x.
Jirka

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Dotaz 4x4 na D1 a D2

#6 Příspěvek od Miky_CZ » 06 pro 2010 20:51

jinak nahore jsou dve temata
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12412" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=10722" onclick="window.open(this.href);return false;

tam je prehled, takovy zaklad o techle dvou autech, vcetne toho na co si dat pozor pri koupi tak to muzes zkouknout
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
LucaBrasi
Příspěvky: 187
Registrován: 06 pro 2010 20:23
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Praha

Re: Dotaz 4x4 na D1 a D2

#7 Příspěvek od LucaBrasi » 06 pro 2010 21:12

jj jasný to jsem celkem prošel, dík
Jirka

Odpovědět