CHIP
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP
Tak ja sem je prechvalil... EGR vyradis bud kulickou do hadicky pokud tesni, a nebo tam dej plech mezi egr a sani. Ale tvuj problem neni urcite v egru.
Pokud auto jelo normalne pred CHipem a tedka jede divne po chipu pak je problem v ECU.
Jestli byl POWER BOX pripojen na piny konektoru ECU pak mohl technich nejaky dratek omylem prehodit nebo jenom proste urvat treba teplota nafty nebo MAF senzor pak ti to nepojede bude hucet a zrat.
Pokud byl POWER BOX pripojen na konetor cerpadla takovy ten kulaty velky pak tam muze byt nejaky prechodak a taky to muze delat paseku, ale vetsinou pak zablika divne kontrolka zhaveni nebo vstriku podle toho jaky mas rok.
Ale jinak to vsechno zjistis diagnostikou motoru kdyz kouknu na hodnoty Maf, teplota nafty, vstrikovane mnozstvi, predvstrik tak hned vim ktera packa je spatne..
Pekne svatky Vsem!
Pokud auto jelo normalne pred CHipem a tedka jede divne po chipu pak je problem v ECU.
Jestli byl POWER BOX pripojen na piny konektoru ECU pak mohl technich nejaky dratek omylem prehodit nebo jenom proste urvat treba teplota nafty nebo MAF senzor pak ti to nepojede bude hucet a zrat.
Pokud byl POWER BOX pripojen na konetor cerpadla takovy ten kulaty velky pak tam muze byt nejaky prechodak a taky to muze delat paseku, ale vetsinou pak zablika divne kontrolka zhaveni nebo vstriku podle toho jaky mas rok.
Ale jinak to vsechno zjistis diagnostikou motoru kdyz kouknu na hodnoty Maf, teplota nafty, vstrikovane mnozstvi, predvstrik tak hned vim ktera packa je spatne..
Pekne svatky Vsem!
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 07 bře 2010 18:41
- tel.: 605253159
- auto: RR P38 2,5 DSE,
- Bydliště: Krásný Les u K.Varů
Re: CHIP
Auto jelo špatně od začátku t.j. 2/2010 co jsem ho koupil,
bez plynového pedálu na zemi jem se to nerozjelo a průměr 22l/100km, takže v karlovarském diesel servisu přenastavili čerpadlo a podstatně se rozjezdy zlepšily a spotřeba šla na polovinu. Ale nestratilo se hučení a dunění motoru a můj pocit, že ten zvuk je tam navíc a motor prostě nejde volně. Po čipu jsem na 12/l lehkou nohou až když jsem k tomu připojil znovu power box tak jsem ucítil výrazné zlepšení výkonu a lehký pokles hluku,tak to je hodně divný ne? Power box je připojen tak, že od velkého ECU konektoru je vyveden menší něco jaky byly stereo konektory a k tomu je to protikusem připojený. Pravda kvalitu přiletování jsem nekontroloval.
bez plynového pedálu na zemi jem se to nerozjelo a průměr 22l/100km, takže v karlovarském diesel servisu přenastavili čerpadlo a podstatně se rozjezdy zlepšily a spotřeba šla na polovinu. Ale nestratilo se hučení a dunění motoru a můj pocit, že ten zvuk je tam navíc a motor prostě nejde volně. Po čipu jsem na 12/l lehkou nohou až když jsem k tomu připojil znovu power box tak jsem ucítil výrazné zlepšení výkonu a lehký pokles hluku,tak to je hodně divný ne? Power box je připojen tak, že od velkého ECU konektoru je vyveden menší něco jaky byly stereo konektory a k tomu je to protikusem připojený. Pravda kvalitu přiletování jsem nekontroloval.
Jirka M. RR P38 2,5 DSE 2001 + Webasto
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP
Pekne si to popsal,
nemyslim ze v Kladne to neumi. Problem bude v klamani nektere z cidel. znova opakuji spatna vaha, spatne cidlo tlaku turba, spatne cidlo teploty nafty. Vyhoda Powerboxu je nesporna! Umi klamat tyto parametry (nereknemeli klamat, pak muze rict umi eliminovat chybu nektereho z cidel tak ze cidlo se chova jako dobre.)
Toto vsechno se da zjistit diagnostikou.
Ale pokud auto jede spatne kdyz je v originale - bude nekde chyba.
Spatne muze byt i turbo a mnoho dalsich veci.
Filtr vzduchu...
Filtr paliva..
Timto jsem vycerpal moznost radit pres internet.
Kdyz auto projedu tak vim vic.
nemyslim ze v Kladne to neumi. Problem bude v klamani nektere z cidel. znova opakuji spatna vaha, spatne cidlo tlaku turba, spatne cidlo teploty nafty. Vyhoda Powerboxu je nesporna! Umi klamat tyto parametry (nereknemeli klamat, pak muze rict umi eliminovat chybu nektereho z cidel tak ze cidlo se chova jako dobre.)
Toto vsechno se da zjistit diagnostikou.
Ale pokud auto jede spatne kdyz je v originale - bude nekde chyba.
Spatne muze byt i turbo a mnoho dalsich veci.
Filtr vzduchu...
Filtr paliva..
Timto jsem vycerpal moznost radit pres internet.
Kdyz auto projedu tak vim vic.
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 07 bře 2010 18:41
- tel.: 605253159
- auto: RR P38 2,5 DSE,
- Bydliště: Krásný Les u K.Varů
Re: CHIP
Věřím,že máš pravdu, dnes jsem ucpal kuličkou egr a nic. Teď bude trochu víc času tak se podívám na ten konektor, jestli tam není viditelná nějaká prasárna. Škoda, že jsi tak daleko, bo z Varů do Ostravy je to ranec. Kdybys občas vyjížděl někam ku Praze nebo tak, mohli bychom se setkat aspoň na půli cesty. Zatím zkusím tu diagnostiku a uvidíme.
Jirka M. RR P38 2,5 DSE 2001 + Webasto
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 07 bře 2010 18:41
- tel.: 605253159
- auto: RR P38 2,5 DSE,
- Bydliště: Krásný Les u K.Varů
Re: CHIP
Dnes jsem sehnal týpka s diagnostikou ale bohužel se dostal jen do jakéhosi základního menu a to ještě s obtížemi. Chybné hlášení bylo na váhu vzduchu a na egr. Váhu jsem den předtím odpojoval a egr je ucpanej, po vymazání chyb se už váha nenahlásila. Bohužel hodnoty MAF neuměl načíst. Takže zase nic ale s tím power boxem to jede ale jsem v kombinaci kolem 13ltr.
Jirka M. RR P38 2,5 DSE 2001 + Webasto
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP
takze asi ta vaha hazi jine hodnoty a powerbox ji koriguje do normalu proto se to chova celkem dobre.
jak ho odpojis hodnoty s vahy nestaci pro dostatecne ziveni motoru naftou.
treba...

jak ho odpojis hodnoty s vahy nestaci pro dostatecne ziveni motoru naftou.
treba...




Re: CHIP
bol som u kokeska, lebo som mal zmiesane pocity o vykone auta, hlavne potom ako mi na brzdach odmerali 125 koni...kazdopadne mi tam dal svoj chip a mal som trocha iny pocit z auta aj pri predbiehani. na brzdach som sice este nebol, ale mimo mesta, tak okolo 90km/h mam spotrebu cca 7,8-8,0l...
Re: CHIP
panove, nevim odkud tahate ty spotreby 8L/100km.. muj range, chipnut kokeskem a diagnostikovan jako udajne naprosto v poradku zere tak 16-18 kombinovane a dalky s lehci nohou tak minimalne 13L/100km.. 2,5DSE automat, kola M+S 235 r16. pravda pomalu nejezdim ale zaroven nerad auto vytacim pac hnat to nad 3000 je hloupost. mimo jezdim okolo 110km/h. podstatny udaj, obdobne zral i pred chipem