D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloaded

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloaded

#1 Příspěvek od Frana » 06 led 2011 16:44

Neresil nekdo z pritomnych majitelu tuhle zavadu? Navic mi zacalo docela vrzat servo na zadni uzaverce, otazka je, jestli je v difu jeste nejakej olej a nevrze to kvuli jeho absenci... Je to skvelej zvuk pri zapnuti zapalovani to zavrze jednou a pri vypnuti motoru podruhy. :-)
Uz jsem si zacal myslet, ze moje D3 neni od LR, ale urcite je - zavady zacaly dva mesice po konci zaruky.... :-)

BTW: Daval jsem to v zaruce servisovat k autorizovanymu Mejznarovi do Vrchlabi, protoze to mam kousek, ale lidi, ktery tam pracujou se mne patrne svym pristupem k platicimu zakaznikovi snazej presvedcit, abych jezdil jinam, tak to jde v pondeli do Brna do Cartecu. Jejich prvotni pristup uz pri objednani byl presnej opak Mejznarovcu. Tak jsem zvedavej... U Mejznara to bylo na zvedaku pred svatkama na zarucni vymenu serva rizeni a "nevsimli si" zadniho difu poblityho olejem.

Takze dnes jsem dostal zpravu, ze gufero na unaseci je vymenene, diferencial by mel byt OK, pry ty gufera odchazeji. Co mne utvrdilo v tom, ze pristup lidi u Mejznara vazne nebyl uplne OK jsou nasledujici zjisteni:

1) Predni naprava klepala na cepu rizeni, takze vymena leveho kuloveho cepu a celeho servorizeni patrne nebyla vubec potreba. To zjistili v Cartecu cca po pul hodine.
2) Na zadni naprave byl volny stabilizator. Vyrobce na to dodava specialni sadu podlozek na vymezeni vule. Taky jen par minut, nez na to prisli.
3) Kdyz v Cartecu rekli, ze se mi obratem ozvou, tak obratem znamenalo pulhodiny a byli velice ochotni. (U Mejznara mi p. Rothmuler slibil, ze zavola za chvili a chvile uz trva vice nez tyden a neni to tak poprve)
4) S autem jezdim denne, potrebuju ho - u Mejznara mi 6. ledna rekli, ze mam prijet s tim tekoucim difem 17.1. (proste za 14 dnu). V Cartecu mi ten samy den rekli, ze toho maji sice dost, ale taky mi rekli, at prijedu co nejdriv, nejlip v pondeli 10.1. rano, ze na to hned nekdo koukne a taky hned objednali to gufero. Auto mam jeste jedno nahradni, takze jezdit mam cim, ale stve mne ten pristup servisu, kde jsem platil za garancku D3 pres 20.000,-Kc s tim, ze trvala cca 5-6 hodin.
5) Kdyz jsem zacal u Mejznara jakozto autorizovaneho servisniho zastoupeni uplatnovat zaruku s tim, ze mi boucha neco na predni naprave, tak treba dodani serva, ktere patrne nebylo potreba vubec menit protahovali pres dva mesice a nakonec mi ani nezavolali, ze uz ho maji. Kdybych se nestaral a kazdy tyden tam nevolal, asi by se neozvali doted. Po tom, co jsem se dozadoval po uplynuti teto doby odstraneni zavady bouchani predni napravy s tim, ze zadna z jejich oprav tomu nepomohla, tak mi rekli, ze mam smulu, ze zaruka skoncila a ze si pripadnou opravu budu platit sam. Fuck zakazniku, nezajima nas, ze jsme neschopny, ted za nasi neschopnost pekne zaplatis...! :-(

Proste vsechno je tam "big problem"...

Plyne mi z toho jasne pouceni - u pana Mejznara maji radi hotove platici zakazniky, ktery jen plati, plati a zase plati a je jim jedno za co.
Kdyz uz se tu probiraji zmrdi, prijde mi, ze i tohle by se tu melo zverejnit. Predpokladam, ze to tu urcite nekdo z Vrchlabi cte, davam mu prostor k vyjadreni. Pro mne z toho plyne jedina vec - i kdyz mam Vrchlabi jen cca 30km, budu radsi jezdit do 220km vzdaleneho Brna.

Toz tak...
Naposledy upravil(a) Frana dne 11 led 2011 19:41, celkem upraveno 1 x.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D3 - tekouci zadni diferencial na unaseci

#2 Příspěvek od RudaK » 06 led 2011 17:54

To jsem zvědav,bo mě říkali,že se simering na unašeči nemění,ale se mění celý diferenciál :Sorry: ( to šlo ale o přední diff a ukázalo se,že vyměnit není potřeba :) )
No s tou zárukou to je přesný ....začne se to srát až po záruce :Ale fuuj: ( mají to spočítané )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci zadni diferencial na unaseci

#3 Příspěvek od Frana » 06 led 2011 20:19

No Rudo, to gufero umeji vymenit, stoji par stovek, ale ono asi nikdy neodejde jen tak...
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci zadni diferencial na unaseci

#4 Příspěvek od Stavros » 06 led 2011 20:43

je utahany, tak odeslo.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci zadni diferencial na unaseci

#5 Příspěvek od Frana » 06 led 2011 22:01

no budu rad, kdyz to bude jen gufero. pak jeste to vrzani serva od uzaverky na tom stejnym difu a bude to snad zase OK, ale ono se zase vysere neco jinyho.... vzdyt uz to ma po zaruce a najeto skoro 80.000km :-)
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci zadni diferencial na unaseci

#6 Příspěvek od Stavros » 06 led 2011 22:06

tak to servo rozeber a vycisti. Muze to bejt plny bordelu. Ja to ted taky delal na toyote, sice po dvaceti letech a 300 tis., ale uz to zase maka v pohode. Nevim teda na jakym principu to ma D3, ale predpokladam moturek.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D3 - tekouci zadni diferencial na unaseci

#7 Příspěvek od RudaK » 07 led 2011 14:02

Stavros píše:Nevim teda na jakym principu to ma D3, ale predpokladam moturek.
D III má všechno bezúdržbové ..... :rofl tam se to jen mění :chuckle
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: D3 - tekouci zadni diferencial na unaseci

#8 Příspěvek od George 1 » 08 led 2011 20:44

Někde sem viděl, že ve Zlíně dávali na D3 pětiletou záruku,ale až když byla asi už úplně vychytaná

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D3 - tekouci zadni diferencial na unaseci

#9 Příspěvek od RudaK » 09 led 2011 13:04

George 1 píše:Někde sem viděl, že ve Zlíně dávali na D3 pětiletou záruku,ale až když byla asi už úplně vychytaná
Začal to podle mě Dorda v Liberci,pak se přidali i druzí ,no a mě ta pětiletá záruka skončila 28.12.2010 - tak se to teď může začít kazit :hi
p.s. Neměl jsem na tom nic vychytaného - prostě sem neměl žádný velký problémy :Pohoda: r.v. 2005 ( velké problémy měli jen ti,co to chtěli vrátit ... )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#10 Příspěvek od Frana » 11 led 2011 19:42

viz update prvniho prispevku... je to smutny...
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#11 Příspěvek od RudaK » 11 led 2011 21:19

Frana píše:viz update prvniho prispevku... je to smutny...
:coze:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#12 Příspěvek od Stavros » 11 led 2011 22:06

ses v cechach, takze si s tim pristupem absolutne nelam hlavu. tak to proste je.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2510
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#13 Příspěvek od Hubert » 11 led 2011 22:09

Máme podobné problémy se autorizovanýma myslím že je to o lidech. Např. nefunkční dva žaviče neodhalili, auto v mrazech špatně startuje, dle nich je po smrti vstřikovací čerpadlo za 65 tis. Chápu že musí vydělávat ale tohle je normální hyenismus a ničí tím jméno značky.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

MadTom
Příspěvky: 15224
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#14 Příspěvek od MadTom » 11 led 2011 22:31

Nevím jak u LR ale u Forda jsem měl velice dobréé zkušenosti se zvednutím telefonu a zavoláním na importéra do Prahy - většinou tak během hodiny se obsoluní neochota spolupracovat změnila v ochotu se zatnutými zuby. Každopádně jsem chtěl jenom záruční opravy a docela přesně jsem věděl co chci. Pokud ale musí servis něco zjišťovat, tak tohle na ochotě něpřidá.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#15 Příspěvek od RudaK » 11 led 2011 23:23

MadTom píše:Nevím jak u LR ale u Forda jsem měl velice dobréé zkušenosti se zvednutím telefonu a zavoláním na importéra do Prahy - většinou tak během hodiny se obsoluní neochota spolupracovat změnila v ochotu se zatnutými zuby.
Ono to zavání jak při reklamací piva,že obsluha pivo po odnesení doplivala nebo dočůrala po čárku ... :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

TomBofB
Příspěvky: 102
Registrován: 05 led 2011 16:05
tel.: 777876995
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#16 Příspěvek od TomBofB » 12 led 2011 08:30

Zdar kluci.

Jak jsem to tady tak pročítal, tak opravdu neví, co dělají. :hmm: Na D3 většinou odchází tyčky řízení a ne čepy.Co se týka těch gufer, je to bohužel opravdu tak, že po nějaké době začnou téct.Dají se vyměnit kompletně všechny. Ten motorek uzávěrky zadního diferáku jsem již zkoušel rozebrat,ale nemělo to žádný efekt.Samá elektronika a po chvíli t bylo to samé, takže stějně výměna.A na zadní nápravě jdou vcelku slušně vyměnit ta uložení stabilizátoru. Stojí pár stovek. Jelikož v jednom autorizovaném servise dělám, vím, jak to chodí a co se nejvíc kazí. Škoda, že tito lidé kazí dobré jméno značky.

LR zdar :yes
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#17 Příspěvek od Stavros » 12 led 2011 08:43

na nejaky dobry jmeno znacky dneska kazdej kasle, dneska jde o to prezit a neco vydelat. Auto jsou jenom veci a ty se rozbijej, kor v dnesni dobe, kde se setri na vsem a vsude. Je to pitomy, ale je to tak.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

TomBofB
Příspěvky: 102
Registrován: 05 led 2011 16:05
tel.: 777876995
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#18 Příspěvek od TomBofB » 12 led 2011 18:10

Svatá pravda, zákazník vždy až na posledním místě. :wring Ještě že to tak nechodí všude. Ale pokud to už nějaou dobu dělají, myslím, že by měli poznat co a jak. Je to jen o lidech a jejich přístupu.
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#19 Příspěvek od Miky_CZ » 12 led 2011 18:14

TomBofB píše:Svatá pravda, zákazník vždy až na posledním místě. :wring Ještě že to tak nechodí všude. Ale pokud to už nějaou dobu dělají, myslím, že by měli poznat co a jak. Je to jen o lidech a jejich přístupu.
tom: nejsi ten mechanik z ostravy, s kterym sem jednou resil prichytky na calouneni a velice uspesne :wink: a podruhe sroub na uchyceni drzaku tlumice rizeni na DI? to bohuzel neuspesne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

TomBofB
Příspěvky: 102
Registrován: 05 led 2011 16:05
tel.: 777876995
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: D3 - tekouci diferencial na unaseci aneb Mejznar reloade

#20 Příspěvek od TomBofB » 12 led 2011 19:12

[quote][/quote] nejsi ten mechanik z ostravy, s kterym sem jednou resil prichytky na calouneni a velice uspesne a podruhe sroub na uchyceni drzaku tlumice rizeni na DI? to bohuzel neuspesne


Jj, to jsem já. Ohledně toho šroubu mě mrzí, že dodavatel tyto položky odstranil ze servisu. Oni si totiž myslí, že taková auta již nejezdí, jinak si to nedokážu vysvětlit. :hmm:
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....

Odpovědět