záklon zvyslích čapov

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
robis21
Příspěvky: 21
Registrován: 28 srp 2009 07:45

záklon zvyslích čapov

#1 Příspěvek od robis21 » 12 led 2011 18:53

potreboval by som poradiť aký záklon majú mať zvysle čapy na prednej náprave na disku 300tdi.

Uživatelský avatar
muklis
Příspěvky: 253
Registrován: 12 čer 2010 13:13
tel.: NOKIA E51 ;-)
auto: LR300tdi,UAZ469+452
Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava

Re: záklon zvyslích čapov

#2 Příspěvek od muklis » 12 led 2011 19:49

nejlépe tak nějak akorát :mrgreen:
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)

Uživatelský avatar
marek sk,lm
Příspěvky: 178
Registrován: 18 črc 2009 09:07
tel.: +421908162506
auto: discovery 1 300tdi
Bydliště: lipt.mikulas

Re: záklon zvyslích čapov

#3 Příspěvek od marek sk,lm » 12 led 2011 20:08

neviem ci to niekto bude vediet s hlavy asi najlepsie pomerat na rovnom povrchu - na origo aute a mozno stupidne - vodovahov a sublerov? :mrgreen:
http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2765
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: záklon zvyslích čapov

#4 Příspěvek od masar » 12 led 2011 20:21

Pokud je to stejný s D2 tak ti to můžu najít - mám doma papír ze servisu když dělali geometrii, jsou tam správný hodnoty, tolerance a naše nastavený, ale teď je otázka jestli je to stejný s D1?
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: záklon zvyslích čapov

#5 Příspěvek od Sláma Karel » 12 led 2011 22:22

masar píše:Pokud je to stejný s D2 tak ti to můžu najít - mám doma papír ze servisu když dělali geometrii, jsou tam správný hodnoty, tolerance a naše nastavený, ale teď je otázka jestli je to stejný s D1?
Není, je to úplně jiná náprava.


Jinak odklon na DI ani na DII udělat nejde a záklon taky ne. Jestli myslíš to jak máš nastavit nápravu pomocí korekčních ramen po liftu, tak si myslím, že ty čepy mají být co nejvíc vodorovně.
Jinak pokud máš někam vyhlé kolo, tak máš spíš špatná ta ložiska na těch čepech, nebo hlavní ložisko na kole, nebo ohlou nápravu. :wink:

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: záklon zvyslích čapov

#6 Příspěvek od Forsttimber » 28 pro 2011 16:57

pri vytoceni naplno mi klepne na pravej strane a uz som vymenil lozisko a klepanie neprastalo a je citit pri kyvani vola.

1. je mozne nastavit capy pomocou podloziek alebo to treba cele vymenit
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 398
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: záklon zvyslích čapov

#7 Příspěvek od skritekcrx » 30 pro 2011 09:06

Forsttimber píše:pri vytoceni naplno mi klepne na pravej strane a uz som vymenil lozisko a klepanie neprastalo a je citit pri kyvani vola.

1. je mozne nastavit capy pomocou podloziek alebo to treba cele vymenit

vuli na predni naprave muze mit bud lozisko kola nebo loziska sv.cepu, nebo cepy rizeni a nebo tycky a ulozeni stabilizatoru ale ten vetsinou necitis jako vuli ale slysis jako klepani , stejne ti muze klepat tlumic at jeho uchyceni nabo jako takovy kdyz je KO. a tez uchyceni panhartky klepe kdyz mas vytlucene silendbloky no a v neposledni rade muze klepat kloub na poloose hlavne v tahu a kdyz mas zatoceno

sv. cepy se nastavuji pomoci podlozek ale to lozisko stoji prd a je dobre je vymenit je dost male a ani se netoci kolem dokola takze pusobi sily porad na stejne misto.

Odpovědět