Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
J. Pavlovský
Příspěvky: 210
Registrován: 12 črc 2009 12:09
tel.: 603471521
auto: Discovery I - 200Tdi
Bydliště: Čechovice 16E, 79801 Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#21 Příspěvek od J. Pavlovský » 18 led 2011 08:11

Měl jsem kdysi Nissan Bluebird - od té doby nic co má šikmý oči nechci ! Rezavěl na úplně nepochopitelných místech - a o cenách ND raději nemluvit !
Jarda PV
Discovery I 200tdi; Jawa 350/633 bizon; Jawa 555

Uživatelský avatar
Martas99
Příspěvky: 18
Registrován: 08 led 2011 21:20
auto: BMW,TOYOTA
Bydliště: praha 9

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#22 Příspěvek od Martas99 » 18 led 2011 17:19

Ježiš marja ,já fakt nevím co furt všichni máte s těma cenama dílů na japonce. Kdysi se to povídalo, někdy po revoluci a od té doby to každej papouškuje jako svatou pravdu a přitom ty díly jsou levnější než na škodovku. Připomíná mi to stejný blaf jako když čtu nějaký motoristický časopis a tam dělají test audi nebo VW a vždycky říkaj jak to má kvalitní materiály v interiéru a kvalitní spracování a podobné blbosti.

Co se týká pajera tak mám osobní zkušenost s 2.8TD z roku 96.
Pajero je o něco větší uvnitř už jen podle rozvoru náprav, pro ilustraci asi tak že měřím přes 2m a v pohodě se za sebe posadím aniž bych měl nějak skrčená kolena.
Motor určitě doporučuji 2.8 hlavně kvůli výkonu a taky že má řetěz. spotřeba cca od 9l do 14l s károu 3T.
Pokud to není bourané tak kastle nikde moc nerezne, max trochu zadní lemy ale to u auta z roku 96 není nic divného. Hlavne zkontroluj rám za zadníma kolama, tam to bývá shnilé u všech ale je to zase dobře přístupné takže se to dá svařit na autě. A pokud vybereš auto které má Super Select uzávěrky což mají skoro všechny co maj plastové lemy tak to projede stejně jako LR. Ohledně těch uzávěrek pohledej na OFFroud foru,nekde se tam řešil rozdíl.

Jinak auto má najeto cca 350tis a po technické stránce je OK, opravoval se tam akorát startér a žhavičky.

Uživatelský avatar
J. Pavlovský
Příspěvky: 210
Registrován: 12 črc 2009 12:09
tel.: 603471521
auto: Discovery I - 200Tdi
Bydliště: Čechovice 16E, 79801 Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#23 Příspěvek od J. Pavlovský » 18 led 2011 18:07

V roce asi 2001 jsem za přední světlomety - byly oblezlé - zaplatil 11.000,- Pravda je, že auto mělo najeto 350 000km a motor nebral olej a šel jako hodinky... nebýt toho rezavění a cen byl jsem spokojen !
Jarda PV
Discovery I 200tdi; Jawa 350/633 bizon; Jawa 555

Uživatelský avatar
Martas99
Příspěvky: 18
Registrován: 08 led 2011 21:20
auto: BMW,TOYOTA
Bydliště: praha 9

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#24 Příspěvek od Martas99 » 18 led 2011 18:37

Jo ten nissan bluebird nebyl moc rozšířenej takže si cenu za ty světla někdo mohl pekně napálit.
Já spíš myslím to jak lidé automaticky s japonským autem spojují drahé díly což opravdu ,ale opravdu není pravda :D :D

Honza21
Příspěvky: 102
Registrován: 08 kvě 2010 07:59
tel.: +420604712936
auto: Discovery II
Bydliště: Třinec - Kanada
Kontaktovat uživatele:

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#25 Příspěvek od Honza21 » 19 led 2011 12:05

Proč jsou vůbec japonská auta v Evropě ?

Uživatelský avatar
Martas99
Příspěvky: 18
Registrován: 08 led 2011 21:20
auto: BMW,TOYOTA
Bydliště: praha 9

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#26 Příspěvek od Martas99 » 19 led 2011 13:09

Ze stejného důvodu jako anglická a americká :rofl :rofl :rofl

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#27 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 19 led 2011 15:20

Pro jistotu, kdybys chtěl jít do Patrola 4 válce 3 litry, nedělej to, sypou se motory. První vydržel 5.000 kiláků, druhej 50.000 a v servisu se nedivili...

Tom

RostaO
Příspěvky: 272
Registrován: 25 bře 2009 14:29
tel.: Samsung
auto: SIII
Bydliště: Brno

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#28 Příspěvek od RostaO » 19 led 2011 15:38

...tak ja Pajero mel. Bylo pohodlny. Ale ty ceny dilu jsou fakt problem. Jako kdyz pomocny cep rizeni, kterej jsme mel totalne vybitej stal pres 10 000,- predni ramena se musely koupit cely, ze nesly menit jen kulaky a to rameno taky nebylo za 3000,- atp. Takze ja rikam nebrat. Pohodlny to je, ale oproti D1 je ten servis dost o jinych penezich. Vlastni zkusenost.
LR SIII

Uživatelský avatar
Martas99
Příspěvky: 18
Registrován: 08 led 2011 21:20
auto: BMW,TOYOTA
Bydliště: praha 9

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#29 Příspěvek od Martas99 » 19 led 2011 23:04

Já si myslím že zrovna na pajeru II jdou měnit čepy samostatně, o čemž svědčí i to že je nabízí v katalogu dílů, horní rameno stojí od cca 2300 do 4500,čep tak 600kč, pomocný čep řízení od cca 1800,- , ale to se každý může přesvědčit sám na jakémkoli e-shopu.
Zatím jsme výměnu po 350TIS nějak neřešili a stk to prošlo.

Uživatelský avatar
J. Pavlovský
Příspěvky: 210
Registrován: 12 črc 2009 12:09
tel.: 603471521
auto: Discovery I - 200Tdi
Bydliště: Čechovice 16E, 79801 Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#30 Příspěvek od J. Pavlovský » 19 led 2011 23:14

No - mi 17 let stará Disco I koupená před dvěma lety za nějakejch 70 litrů taky STK prošla bez problémů...
Jarda PV
Discovery I 200tdi; Jawa 350/633 bizon; Jawa 555

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 506
Registrován: 22 čer 2010 17:22
tel.: 0948004300
auto: Discopríbeh 300Tdi
Bydliště: Senica
Kontaktovat uživatele:

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#31 Příspěvek od Filip » 19 led 2011 23:16

ja myslim ze tu zbytocne riesite cenu dielov. Vsetkosa da ohnat v niekolkych cenovych kategoriach, tak ako aj pri LR. Je len na tvojom zvazeni ci risknes lacny diel, alebo kupis origo. Pri kupe musis mat aj trosku stastie na dobry kus a je jedno co si vyberies za auto. Kup si to co sa ti paci a ktore ti bude robit radost. Potom mu odpustis aj drobne opravy. A ver omu ze ich pri starsom aute bude dost, ajked vacsina oprav sa berie ako udrzba a bezne opotrebenie prevadzkou. Hlavne ked budes jazdit v terene
Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3

Uživatelský avatar
J. Pavlovský
Příspěvky: 210
Registrován: 12 črc 2009 12:09
tel.: 603471521
auto: Discovery I - 200Tdi
Bydliště: Čechovice 16E, 79801 Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#32 Příspěvek od J. Pavlovský » 19 led 2011 23:18

Filip píše:ja myslim ze tu zbytocne riesite cenu dielov. Vsetkosa da ohnat v niekolkych cenovych kategoriach, tak ako aj pri LR. Je len na tvojom zvazeni ci risknes lacny diel, alebo kupis origo. Pri kupe musis mat aj trosku stastie na dobry kus a je jedno co si vyberies za auto. Kup si to co sa ti paci a ktore ti bude robit radost. Potom mu odpustis aj drobne opravy. A ver omu ze ich pri starsom aute bude dost, ajked vacsina oprav sa berie ako udrzba a bezne opotrebenie prevadzkou. Hlavne ked budes jazdit v terene


S tímhle se nedá než souhlasit ! Je to tak !
Jarda PV
Discovery I 200tdi; Jawa 350/633 bizon; Jawa 555

Uživatelský avatar
Martas99
Příspěvky: 18
Registrován: 08 led 2011 21:20
auto: BMW,TOYOTA
Bydliště: praha 9

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#33 Příspěvek od Martas99 » 21 led 2011 10:41

To Pavlovsky:No - mi 17 let stará Disco I koupená před dvěma lety za nějakejch 70 litrů taky STK prošla bez problémů...

Ja to myslel tak že to auto má 350tis km najeto a je z roku 96 a má to origo podvozek a prošlo to technickou.


To Filip : souhlas :clap :clap

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 506
Registrován: 22 čer 2010 17:22
tel.: 0948004300
auto: Discopríbeh 300Tdi
Bydliště: Senica
Kontaktovat uživatele:

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#34 Příspěvek od Filip » 22 led 2011 00:57

vidim ze tie texty by som mal po sebe aj citat. Te grepovy tonic v klavesnici narusa moju gramatiku :D
Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3

Uživatelský avatar
Diglobe
Příspěvky: 359
Registrován: 02 črc 2009 13:28
auto: DIII, Def110
Bydliště: Praha a Chouzavá

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#35 Příspěvek od Diglobe » 22 led 2011 01:50

mám doma pajero 2,5l, rok výroby 91. Zkušenosti z praxe: hnije rám, zejména za zadními koly, zadní dveře koroze ve spodní části, ABS, častá porucha, raději jsem ho odpojil. Přední náprava samý kloub, stačí dát rozšiřující podložky a začne to vrzat, takže výměna kloubů je na místě. Jinak je pravda, že superselect není špatný a zadní špéra leccos zachrání (ale už mi taky nefunguje) interiér je docela pohodlný, plasty na blatníkách a prazích zakryjí rez, topí to, zatím jsem vyjel vše, co jsem potřeboval, spotřeba kolem 10l/100km, v terénu kolem 15-20L/100km, náhradní díly taky nejsou nějak kritické, pokud netrváš na origo, servis se dá sehnat taky relativně levně. Kupní cena nebyla vysoká, ale stejně jsem musel dát skoro 40% pořizovací ceny do nutných oprav (rozvody, vyvaření, opravy laku....) Každopádně se ale nemůžu dočkat, až seženu LR podle svých představ a japonce se zbavím :) V Pajeru tě prostě nikdo nepozdraví, nikdo se za tebou neohlédne a o tom to tak trochu taky je. :blush
DIII
Defender 110, Td5, 2" OME, WARN9000

Uživatelský avatar
paramount2
Příspěvky: 756
Registrován: 24 dub 2010 16:19
tel.: 775958013
auto: LR DI 300, 200
Bydliště: Jihlava

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#36 Příspěvek od paramount2 » 22 led 2011 03:42

S těma cenama dílů je to samozřejmě jasný....
Když budu srovnávat Pajero II a Discovery I (stejný rok) u D I budou ceny naprostý většiny dílů i několikanásobně nižší...
Nehledě na dostupnost a cenu dílů na úpravy vozu...tím myslím např liftový podvozky, šnorchly, pevnostňáky apod...
To si může v e-shopech najít každej...

Jinak co se týká Pajera, tak jedinej motor, kterej má smysl vzhledem ke spolehlivosti, výkonu a spotřebě je skutečně ten 2,8 TD...3l a 3,5 l benzíny maj až nesmyslnou spotřebu, 2,5 nafta zase nemá výkon...

Uživatelský avatar
Martas99
Příspěvky: 18
Registrován: 08 led 2011 21:20
auto: BMW,TOYOTA
Bydliště: praha 9

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#37 Příspěvek od Martas99 » 25 led 2011 15:37

S několikanásobně nižší cenou některých dílů bych to tak nepřeháněl, to by mohl čep stát třeba 40Kč :D :D :D
Jinak souhlas s tím motorem :yes

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#38 Příspěvek od Miky_CZ » 25 led 2011 15:41

Martas99 píše:S několikanásobně nižší cenou některých dílů bych to tak nepřeháněl, to by mohl čep stát třeba 40Kč :D :D :D
Jinak souhlas s tím motorem :yes
ted sme se bavili s kamaradem co ma pajero, shanel 4 silentbloky na zadni ramena, jeden stal 360kc, na disco stoji 56 a 120kc
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#39 Příspěvek od Acon » 25 led 2011 16:13

Diglobe píše:... V Pajeru tě prostě nikdo nepozdraví, nikdo se za tebou neohlédne a o tom to tak trochu taky je. :blush
čo dodať. :yes
paramount2 píše:...... 2,5 nafta zase nemá výkon...
Nevidel by som to tak tragicky. Kamoš má 3l Patrola a že by mi nejako unikal, to by som netvrdil. Rozdiel samozrejme je ak na to ideme tak, že kto z koho, ale tak do 90-100km je LR dokonca svižnejší. Dych stráca po preradení na 4, potom má už Patrol nepatrne navrch.Ale pri bežnej jazde... Veľmi by som tie Patroly nepreceňoval. Je pravda, že mám TD5 ale podľa toho, čo som sa na tomto fóre dočítal, ak je 300ka OK, tak to nie je žiadna brzda.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Disko 300 I alebo Pajero II 2,5

#40 Příspěvek od Stavros » 25 led 2011 16:26

Pokud se ti zda cena 360 za silentblok hodne, tak ti radim nekupuju si toyotu, jeden ten silentblok stoji 2000,- Ale myslim, ze cena dilu nebude pri vyberu auta az tak dulezita, to bysme jezdili vsichni ve skode 120, tam jsou ty dily jeste levnejsi.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Odpovědět