#7
Příspěvek
od PETER SK » 28 led 2011 23:53
Nazdar.Mal som na mojej byvalej D II ten isty problem,riesenie vtedy bola magneticka bruska.Dosadacia plocha sa zrovnala a bolo po probleme za par sto korun.Jasne ze bolo treba este odvrtat polamane stifty a nahradit ich.Mal som vtedy najazdene asi 170k s toho asi 100k s upravenym chipom,tak som to pripisoval tomu.
Neskor som zistil ze tento problem je u td5 relativne bezny,na druhej strane pokial viem to moje byvale auto s tymi zrovnanymi zvodmi stale jazdi,bez recidivy.Tie vyssie popisovane rozne upravy zvodov su relativne nova zalezitost (cca 3 roky) na relativne starych motoroch,cim chcem povedat to ze to su auta ktore uz asi nejazdia 50k a viac rocne, a tak neviem ci niekto uz najazdil take kilometre aby hodnoverne zhodnotil ci to skutocne malo nejaky zmysel (ci vydrzia bez zavady viac ako origo). Rozhodnutie je na tebe,kazdopadne ak tie zvody nie su prasknute menit ich urcite netreba.
D90 td5