300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
diskous
Příspěvky: 188
Registrován: 15 pro 2010 19:16
tel.: 731479461
auto: Disco I 300 Tdi
Bydliště: Podhradí nad Dyjí a Vysočina

300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#1 Příspěvek od diskous » 01 úno 2011 18:06

Při nastartování studeného motoru jsou otáčky 1100 a po chvilce spadnou na 1000,jako když vypne sitič. Ale mě teď otáčky nespadly ani po zahřátí motoru,tak jsem povolil doraz na čerpadle,ale toje asi špatně že? Poraďte prosím kde je problém. dík
Naposledy upravil(a) diskous dne 02 úno 2011 15:04, celkem upraveno 4 x.
hotel-a-restaurace-zatisi tel: 731 479 461

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: 300Tdi volnoběh

#2 Příspěvek od powl » 01 úno 2011 18:14

Proc? od toho tam ten doraz je ne?
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
diskous
Příspěvky: 188
Registrován: 15 pro 2010 19:16
tel.: 731479461
auto: Disco I 300 Tdi
Bydliště: Podhradí nad Dyjí a Vysočina

Re: 300Tdi volnoběh

#3 Příspěvek od diskous » 01 úno 2011 19:19

Nikdo neví??
hotel-a-restaurace-zatisi tel: 731 479 461

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2510
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#4 Příspěvek od Hubert » 01 úno 2011 20:35

Na nezůstává ti viset lanko?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
diskous
Příspěvky: 188
Registrován: 15 pro 2010 19:16
tel.: 731479461
auto: Disco I 300 Tdi
Bydliště: Podhradí nad Dyjí a Vysočina

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#5 Příspěvek od diskous » 02 úno 2011 14:56

Hubert píše:Na nezůstává ti viset lanko?
Ne lanko nezůstává viset.První věta v tématu ,je standartní po nastartování studeného motoru.Druhá věta je ten problém.Nebo to píšu blbě?
hotel-a-restaurace-zatisi tel: 731 479 461

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#6 Příspěvek od Miky_CZ » 02 úno 2011 15:33

mam ten samy problem a bylo mi receno ze sem nabral moc dobrou naftu:-D ale moc tomu neverim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#7 Příspěvek od Honzan » 02 úno 2011 16:03

V aute jsem zadnou supr naftu zatim nebral, ale na motorce je to bezny. Kdyz vezmu benzin s vyssim oktanovym cislem tak motor jde syroveji a ma lehce vyssi otacky. Pokud bude auto serizeny na nejakym spatnym palivu, muze to byt i tim...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#8 Příspěvek od Forsttimber » 03 úno 2011 08:04

tak to mam asi nieco zle lebo v zime musim pri starte pridat plyn lebo mam otacky okolo 500 a cerpalo mam nastavene na 770 otacok pri volnobehu v zime mam normalny volnobeh az ked mam teply motor
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#9 Příspěvek od Jenda » 03 úno 2011 08:10

...priznavam ze o rizeni ,,sytice" u 300kila moc nevim ale nemuze byt problem prave v nem ?Ze se proste nevrati?
To s tou naftou se mi taky nezda,uz to tu nekdo radil i u dalsich problemu ale tohle nebude delat rozdilne cetan. cislo :wink:
Zjistete jak a na jakem principu funguje ,,sytic" :?: Jestli je to neco co je ohrivane vodou,mozna je chyba prave v nem :idea:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

MadTom
Příspěvky: 15224
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#10 Příspěvek od MadTom » 03 úno 2011 08:20

S tou nafou jsem to radil já, jako jednu z možností - prostě rozdíl mezi hodně blbou a hodně dobrou naftou - ta první ce u nás vyskytuje, ta druhá moc ne, ale stát se může.
Jak psal Jenda - sitič - jak je řešenej a čím je ovlivňovanej.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
diskous
Příspěvky: 188
Registrován: 15 pro 2010 19:16
tel.: 731479461
auto: Disco I 300 Tdi
Bydliště: Podhradí nad Dyjí a Vysočina

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#11 Příspěvek od diskous » 03 úno 2011 10:39

Ahoj naftou to asi může být taky,ale naftu vmém případě už rok beru v rakousku. Spíš ten sitič jstli tam nějakej je a jak pracuje.Protože dřív po nastartování byli otáčky vyšší a po chvíli nišší.Teď obráceně.Snad to píšu polopaticky,aspoň se snažím.Dík za další rady a zkušenosti.
hotel-a-restaurace-zatisi tel: 731 479 461

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#12 Příspěvek od Miky_CZ » 03 úno 2011 10:42

diskous píše:Ahoj naftou to asi může být taky,ale naftu vmém případě už rok beru v rakousku. Spíš ten sytič jstli tam nějakej je a jak pracuje.Protože dřív po nastartování byli otáčky vyšší a po chvíli nišší.Teď obráceně.Snad to píšu polopaticky,aspoň se snažím.Dík za další rady a zkušenosti.
ted jsem byl ve skole tak jsem to sledoval, nastartuju otacky se drzi pri prvni carce na otackomeru, po cca minute vylezou doprostred mezi prvni a druhou a uz tak jsou celou dobu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
diskous
Příspěvky: 188
Registrován: 15 pro 2010 19:16
tel.: 731479461
auto: Disco I 300 Tdi
Bydliště: Podhradí nad Dyjí a Vysočina

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#13 Příspěvek od diskous » 03 úno 2011 10:46

Miky_CZ píše:
diskous píše:Ahoj naftou to asi může být taky,ale naftu vmém případě už rok beru v rakousku. Spíš ten sytič jstli tam nějakej je a jak pracuje.Protože dřív po nastartování byli otáčky vyšší a po chvíli nišší.Teď obráceně.Snad to píšu polopaticky,aspoň se snažím.Dík za další rady a zkušenosti.
ted jsem byl ve skole tak jsem to sledoval, nastartuju otacky se drzi pri prvni carce na otackomeru, po cca minute vylezou doprostred mezi prvni a druhou a uz tak jsou celou dobu
Jo tak to je ono a mělo by to být naopak Po zahřátí motoru by měli spadnout
hotel-a-restaurace-zatisi tel: 731 479 461

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#14 Příspěvek od powl » 03 úno 2011 10:54

To neni benzinak s automatickym syticem :ty jeden...: Diskoska zadne takove zarizeni nema nebo jsem ho teda aspon na svy nenasel (nevim jak automaty s rizenym cerpadlem)
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

MadTom
Příspěvky: 15224
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#15 Příspěvek od MadTom » 03 úno 2011 11:09

Nevím jak 300ka, ale tuhletu věc měl jako součást čerpadla už starej Escort - říká se tomu přesuvník vstřiku - fungovalo to tak, že než se nastartovalo, tak to nemělo v čerpadle tlak a jeden pomocnej regulační pístek byl zasunutej - tím pádem to tuším dávalo naftu kousek jinde (posunutej předvstřik), aby to lépe startovalo. Po nastartování se v čerpadle udělal tlak a ten se tlačil skrz malinkou dírku k tomu pístku a pomalu ho posunul a tím se čerladlo dostalo na normální provozní stav. Celé to bylo čistě mechanicko-hydraulické. Možná i závislé na teplotě přes použité pružinky.
Chce to najít popis toho čerpadla, určitě to popsané bude. On je to docela potřebný systém pro startování.
Dál jsem ještě na motorech podobných stáří konstrukce viděl systém, co zvyšoval volnoběžné otáčky, dle teploty motoru - aby i studenej motor otáčky držel a nekuckal.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
diskous
Příspěvky: 188
Registrován: 15 pro 2010 19:16
tel.: 731479461
auto: Disco I 300 Tdi
Bydliště: Podhradí nad Dyjí a Vysočina

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#16 Příspěvek od diskous » 03 úno 2011 11:24

Ano otáčky se regulovay Jak píše MadTom
hotel-a-restaurace-zatisi tel: 731 479 461

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#17 Příspěvek od Miky_CZ » 03 úno 2011 11:28

taky to vidim ze je tam naky regulator, kdyby tam byl sytic a byl by spatny tak by to vic zralo ne? a mam pocit ze to zere furt stejne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
diskous
Příspěvky: 188
Registrován: 15 pro 2010 19:16
tel.: 731479461
auto: Disco I 300 Tdi
Bydliště: Podhradí nad Dyjí a Vysočina

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#18 Příspěvek od diskous » 03 úno 2011 11:29

powl píše:To neni benzinak s automatickym syticem :ty jeden...: Diskoska zadne takove zarizeni nema nebo jsem ho teda aspon na svy nenasel (nevim jak automaty s rizenym cerpadlem)
To máš pravdu,že to není benzíňák s aut. sytičem,ale něco tam být musí jak píše MadTom
hotel-a-restaurace-zatisi tel: 731 479 461

Uživatelský avatar
diskous
Příspěvky: 188
Registrován: 15 pro 2010 19:16
tel.: 731479461
auto: Disco I 300 Tdi
Bydliště: Podhradí nad Dyjí a Vysočina

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#19 Příspěvek od diskous » 03 úno 2011 11:30

Miky_CZ píše:taky to vidim ze je tam naky regulator, kdyby tam byl sytic a byl by spatny tak by to vic zralo ne? a mam pocit ze to zere furt stejne
Jo žere to furt stejně,protože jsem povolil doraz na čerpadle aby to nebylo ve vyšších otáčkách
hotel-a-restaurace-zatisi tel: 731 479 461

Uživatelský avatar
MarianKo
Příspěvky: 128
Registrován: 11 črc 2008 10:28
Bydliště: NEMŠOVA

Re: 300Tdi volnoběh PORAĎTE prosím

#20 Příspěvek od MarianKo » 03 úno 2011 12:15

Mne niečo podobné robilo na nissane 2l D.Na vine bol simering na čerpadle pri remenici.Nasávalo tam falošný vzduch.

Odpovědět