Prosím o radu

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
KubaVondal
Příspěvky: 506
Registrován: 08 pro 2008 21:42
tel.: 739458752
auto: Disco Td5
Bydliště: Meziříčko-Letovice

Prosím o radu

#1 Příspěvek od KubaVondal » 15 úno 2011 09:31

Kamoš mě poprosil, abych mu zjistil jak je to s Freelanderem 1.8 benzin 1. generace, jak je to s pohonem kol.. jestli jem tam stálej 4x4 nebo estli se to samo připojí a ještě jestli je tam redukce nebo ne. díky za odpověď. :beer
EX D1 300Tdi Velryba nyní DII Td5 r.v.99 zatím v sérii obutá na Cooper A/T3 + pár hřebců navíc

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o radu

#2 Příspěvek od Miky_CZ » 15 úno 2011 09:32

redukce neni, pohon je pres visko spojku
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
KubaVondal
Příspěvky: 506
Registrován: 08 pro 2008 21:42
tel.: 739458752
auto: Disco Td5
Bydliště: Meziříčko-Letovice

Re: Prosím o radu

#3 Příspěvek od KubaVondal » 15 úno 2011 09:41

dik moc... a ještě sou tam nějaký věci co bych měl vědět, např nějaký známý poruchy?? bo na co si dát bacha při koupi krom klasických věci jako u každýho staršího auta??
EX D1 300Tdi Velryba nyní DII Td5 r.v.99 zatím v sérii obutá na Cooper A/T3 + pár hřebců navíc

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o radu

#4 Příspěvek od Miky_CZ » 15 úno 2011 09:47

prave ta visko spojka a ird, nekde tu nekdo psal test jak zjistit jestli je to v poradku, zkusim to najit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o radu

#5 Příspěvek od Miky_CZ » 15 úno 2011 09:52

nemuzu to uplne presne najit, psalo se tam neco o couvani pri plnem rejdu a ze kdyz je neco vadneho tak to pribrzduje nebo co

zkus si precist tyhle vlakna (je tam toho opravdu hodne), bude tam urcite par dulezitych informaci, bohuzel nemam cas to cist, casem se tu urcite ozve nekdo kdo tomu rozumi :wink:
rady pri koupi http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=7&t=8577" onclick="window.open(this.href);return false;

visko a ird
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=7&t=8172" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =7&t=12566" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=7&t=6548" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
KubaVondal
Příspěvky: 506
Registrován: 08 pro 2008 21:42
tel.: 739458752
auto: Disco Td5
Bydliště: Meziříčko-Letovice

Re: Prosím o radu

#6 Příspěvek od KubaVondal » 15 úno 2011 09:56

díky moc... určitě mi to pomůže...
EX D1 300Tdi Velryba nyní DII Td5 r.v.99 zatím v sérii obutá na Cooper A/T3 + pár hřebců navíc

Uživatelský avatar
Oldman
Příspěvky: 486
Registrován: 12 led 2008 17:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

#7 Příspěvek od Oldman » 15 úno 2011 14:04

Při špatné visco spojce (veprostřed na kardanu), auto při plném rejdu tuhne a citelně přibržďuje. Při tomto stavu pozor na IRD (vychází odtud zepředu kardan). Mívá špatná ložiska, dá se to vyřešit repasí. A taky pozor na diferenciál vzadu. Když nebude špatný, budou tam špatné silentbloky, minimálně prostřední se často trhá, ale to je otázka pár stokorun). Vždycky taky nemusí fungovat kontrola trakce (TC) a kontrolovaný sjezd (HDC). Jinak asi jako na každém jiném autě...

jardarihazn
Příspěvky: 54
Registrován: 08 kvě 2010 12:15
tel.: 00420603763485
auto: FREE 2.0 D 2000
Bydliště: Znojmo

Re: Prosím o radu

#8 Příspěvek od jardarihazn » 26 úno 2011 19:35

KubaVondal píše:Kamoš mě poprosil, abych mu zjistil jak je to s Freelanderem 1.8 benzin 1. generace, jak je to s pohonem kol.. jestli jem tam stálej 4x4 nebo estli se to samo připojí a ještě jestli je tam redukce nebo ne. díky za odpověď. :beer
Tak babo raď. Kup jej jsem spokojen hlavně má paní ta mu dává FR D2,0 2000. Jarda.

Odpovědět