300TDi EGR ventil
Moderátor: Miky_CZ
dano uz si davno mohol mat . ja som to tu ponukal . robil som to aj Jezberovmu kamaratovi.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Ja som to kupoval v TD5 alive, lebo maju na stranke, ze ked kupis, tak povedia ako na to aj pri Euro3 TD5ke (s chladicom vracajucich sa spalin), rozdiel spociva len v tom, ze chladic tam treba nechat ako je a kable a podtlak odpojit (2x). Fakt je, ze kamarat chcel EGR bypass tiez a tak som si spomenul na Patrika, ktory dodal velmi slusny vyrobok (bypass) komplet so sroubami a SKpaskami. Doporucujem!
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
No, na červeno bych to asi úplně nebarvil, ale souhlasím, po úpravě to jede úplně jinak..Rover píše:Tak mám pocit, že po aplikaci sady od Admina mně Range znatelně líp jede, nechci si to namlouvat, ale přijde mně, že na stejně sešláplý plynový pedál jede o cca 10km/h rychleji..., uvidíme co spotřeba. Takže teď ještě sadu silikonových hadic na turbo a následně větší intercooler a budu si moc nabarvit íčko v nápisu Tdi na zadku načerveno...

...tomu hovorim kit...Admin píše:Hotovo
http://www.landroverforum.cz/eshop/inde ... GR-ventilu

ja ja ja som to bol....Anonymous píše:...tomu hovorim kit...Admin píše:Hotovo
http://www.landroverforum.cz/eshop/inde ... GR-ventilu

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Piskot
- Příspěvky: 453
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Tak jsem včera také pořešil ten EGR ventil. Nakonec jsem to vyřešil tak, že záslepku jsem namontoval pod ventil. Tedy zvenku to vypadá jako že tam EGR ventil je (chystám se na STK), akorát se do něj a přeze něj do sání spaliny nemůžou dostat. Mnoho změn na výkonu motoru jsem nezaznamenal, možná motor lépe táhne odspodu a nemusím tolik řadit. Každopádně jsem měl sací potrubí dost zanesené sazema s olejem (skoro 10-15% světlosti trubky
), tak jsem rád, že jsem to zaslepil a už se tam ty saze nedostanou
.


Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Také se přidávám
EGR jsem dnes zaslepil, průchozí podložku pod ním sem nahradil neprůchozí a jako bonbónek jsem zkusil vyhodit těsnění mezi egr ventilem a hadicí k sání a nahradil ho klingeritovým ale neprůchozím.Je to z jednoduchého důvodu:Co sem tak pozoroval tak ten egr měl okolo výdechů z boku ofuky od sazí, takže pravděpodobně netěsnil a trochu to utíkalo do atmosféry..Byť to byl unik zanedbatelný a to do slova, tak sem to udělal takhle.. prostě o skulinku kudy může utíkat vzduch míň..Takže egr zůstal opticky na svém místě..
Co se týká výsledků práce, zdá se že motoru se zvětšil kroutící moment.. není to tolik znatelné, ale na trase kterou jezdím denně to vidět je..Kdo ještě váhá tak ať váhat přestane a tu sadu si tady koupí.. jednoznačně se to vyplatí, protože takovejch srač*** co bylo v sání je lepší se vyvarovat, ty patřej do vejfuku a pěkně vypálit.Spotřeba musí jít někam jinam i kdyby nechtěla, když vezmu kolik plynu z výfuku tam muselo projít aby se to takhle zaneslo, tak je to docela nehorázné množství... místo toho tam bude vzduch který vyhoří lépe jak tahle směs nespálené nafty a všeho jiného než kyslíku..Tak kdo nemáte, doporučuju udělat..

Co se týká výsledků práce, zdá se že motoru se zvětšil kroutící moment.. není to tolik znatelné, ale na trase kterou jezdím denně to vidět je..Kdo ještě váhá tak ať váhat přestane a tu sadu si tady koupí.. jednoznačně se to vyplatí, protože takovejch srač*** co bylo v sání je lepší se vyvarovat, ty patřej do vejfuku a pěkně vypálit.Spotřeba musí jít někam jinam i kdyby nechtěla, když vezmu kolik plynu z výfuku tam muselo projít aby se to takhle zaneslo, tak je to docela nehorázné množství... místo toho tam bude vzduch který vyhoří lépe jak tahle směs nespálené nafty a všeho jiného než kyslíku..Tak kdo nemáte, doporučuju udělat..
- Piskot
- Příspěvky: 453
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
... mně se osvědčila brzdovka, trochu polejt ty šroubky, nechat cca hodinku působit a pak opatrně povolovat imbusem.brudr píše:Tak sem taky chtel zaslepit hen ten oný ventyl,akorat nejak nemohu povolit ty sroubky co sou u toho ventylu,abych moch voddelat tu trubku a dat tam tu zaslepku.Co stim.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
hen ten ony ventil oddelat je bezva, ale muze mi nekdo vysvetlit proc tam teda je a co dela? nejsu motorar (jenom mam strojarnu) a docela by me to zajimalo proc by tam cpali neco co tam v podstate nemusi byt a negativne ovlivnuje vykon? nikde jsem to nenasel popsany ani pri uziti fce hledat atd... diky za osvetleni... honza
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D