spálil si mi motor na ventilátoru u mé DII r.v. 2000 s klimou, po převinutí mi jde ventilátor jen v manuálním režimu a na max. otáčky
Jeden mechanik tvrdí že je to touto součástkou viz foto.
Máte s tím někdo zkušenost.
Díky
Topení + klima DII
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 472
- Registrován: 24 úno 2007 21:00
- tel.: 603256861
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Louny
Topení + klima DII
- Přílohy
-
- Fotografie0249.jpg (100.64 KiB) Zobrazeno 813 x
-
- Fotografie0250.jpg (109.01 KiB) Zobrazeno 813 x
Radim
LIVE TO RIDE- RIDE TO LIVE
LIVE TO RIDE- RIDE TO LIVE
-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Topení + klima DII
Od pohledu a podle popisu toho, jak je ventilátor regulovanej to tipuju na výkonovej tranzistor s chladičem. A to že se ventilátor točí na maximum by odpovídalo proraženému tranzistoru a to zase odpovídá přetížení tranzistoru zadřeným motorem.
Čímž chci říc, že mechanik má asi pravdu. V rukách jsem to neměl. Pokud ale je na pouzdře vlastního tranzistoru nějaké označení, je velká šance, sehnat náhradní a opravit to. V řídících jednotkách jsou použité standardní součástky, tak odhaduju, že i tady to nebude nějakej speciál s atipickým označením.
Čímž chci říc, že mechanik má asi pravdu. V rukách jsem to neměl. Pokud ale je na pouzdře vlastního tranzistoru nějaké označení, je velká šance, sehnat náhradní a opravit to. V řídících jednotkách jsou použité standardní součástky, tak odhaduju, že i tady to nebude nějakej speciál s atipickým označením.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení + klima DII
Podle te fotky bych odhadoval, ze to bude neco na zpusob vyk. tranzistoru KU/KD-xxxx. Pokud to ovsem nebude dalsi z britskych "jokes" treba se trema nohama... 
Ale vypada to, ze to jde rozdelat, tak by nemel byt problem i podle toho co a jak je vevnitr zapojene zjistit co je v tom kovovym pouzdre za tranzistor.

Ale vypada to, ze to jde rozdelat, tak by nemel byt problem i podle toho co a jak je vevnitr zapojene zjistit co je v tom kovovym pouzdre za tranzistor.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
Re: Topení + klima DII
bude to regulator otacek ventilatoru, nejspis to bude to, co je na fotce. Ma to kazdy auto /jak by se rehulovaly rychlosti ventilatoru?/ takze si to nekde puc a vyzkousej. Napriklad Slamic.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Topení + klima DII
Disco2 má regulaci plynulou, akorát pro obsluhu jsou dostupné pouze nějaké stupně. Plynulou používá automatika. Takže jak píše Stavros.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo