off úprava veteranů
Moderátor: Acon
off úprava veteranů
mel bych dotaz k uprave vetarana. Jde o LR 90 na veteranskej znackach tudiz s fotkou v papirech. Jak velkej problem by byl na nej neco nastrojit nebo spis upravu ukecat pred strazci zakona? Umim si predstavit ze ukecam lift kola nebo pochozi plechy ale jak je to treba v pripade predniho ochranyho ramu ochrany svetel naslapu nebo treba rollcage?
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: off úprava veteranů
Strážcům zákona je to celkem jedno. Podstatný je zda ti to pak projde veteránskou atestací.
Jsa vetránista na baterky mám na to názor, že ti to projde neb i tady platí že za peníze v Praze dům, ale v obecný rovině je to na levačku, protože přesně tyto aktvity vedou k tomum, že jsou pak prudění veteránisti paušálně, včetně tech "doopravdickech" a hrozí omezení provozu a zostření režimu a pod.
Jsa vetránista na baterky mám na to názor, že ti to projde neb i tady platí že za peníze v Praze dům, ale v obecný rovině je to na levačku, protože přesně tyto aktvity vedou k tomum, že jsou pak prudění veteránisti paušálně, včetně tech "doopravdickech" a hrozí omezení provozu a zostření režimu a pod.
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: off úprava veteranů
Citují fedraci klubu hist. vozidel:
1.2 Zachovalé historické vozidlo je mechanicky poháněné vozidlo, vyráběné před více jak
X-lety
a udržované v historicky korektním stavu díky péči osoby nebo organizace, která je vlastní pro jeho historické a technické hodnoty a neužívá je ke každodennímu transportu, a pro něž FIVA na základě žádosti vystaví průkaz identity (FIVA Identity Card).
1.3 Vozidla by měla být z principu zachována a užívána ve stavu v jakém je dodal výrobce veřejnosti, včetně opčního vybavení a příslušenství, které bylo výrobcem nabídnuto nebo prodáno v období normální životnosti vozidla.
2. ÚPRAVY
2.1 Jakékoli další úpravy nebo změny by měly být vyloučeny. Pokud byly provedeny, měly by jednak odpovídat době, v níž bylo vozidlo bylo normálně používáno, a dále by měly být vratné, to znamená, že vozidlo bude možné vrátit do původního stavu při vynaložení co nejmenšího úsilí a nákladů.
2.2 Úpravy a změny by měly být zásadně omezeny jen na rozsah dle požadavku správních orgánů k zajištění bezpečného používání vozidla na komunikacích, a na případy, kdy příslušné díly již není možné zajistit nebo vyrobit za přijatelnou cenu.
2.3 Úpravy a změny by měly být zadokumentovány takovým způsobem, aby kdykoli v budoucnosti bylo možné určit, jak se takové vozidlo liší od originálního provedení. Tuto informaci nutno uvést na straně 4 průkazu identity FIVA.
1.2 Zachovalé historické vozidlo je mechanicky poháněné vozidlo, vyráběné před více jak
X-lety
a udržované v historicky korektním stavu díky péči osoby nebo organizace, která je vlastní pro jeho historické a technické hodnoty a neužívá je ke každodennímu transportu, a pro něž FIVA na základě žádosti vystaví průkaz identity (FIVA Identity Card).
1.3 Vozidla by měla být z principu zachována a užívána ve stavu v jakém je dodal výrobce veřejnosti, včetně opčního vybavení a příslušenství, které bylo výrobcem nabídnuto nebo prodáno v období normální životnosti vozidla.
2. ÚPRAVY
2.1 Jakékoli další úpravy nebo změny by měly být vyloučeny. Pokud byly provedeny, měly by jednak odpovídat době, v níž bylo vozidlo bylo normálně používáno, a dále by měly být vratné, to znamená, že vozidlo bude možné vrátit do původního stavu při vynaložení co nejmenšího úsilí a nákladů.
2.2 Úpravy a změny by měly být zásadně omezeny jen na rozsah dle požadavku správních orgánů k zajištění bezpečného používání vozidla na komunikacích, a na případy, kdy příslušné díly již není možné zajistit nebo vyrobit za přijatelnou cenu.
2.3 Úpravy a změny by měly být zadokumentovány takovým způsobem, aby kdykoli v budoucnosti bylo možné určit, jak se takové vozidlo liší od originálního provedení. Tuto informaci nutno uvést na straně 4 průkazu identity FIVA.
Re: off úprava veteranů
Přimlouval bych se aby se aspoň mezi Land Roveristy dodržovaly pravidla a předpisy...
Zkoušel jsi tu devadesátku přihlásit na normální papíry? Proč jí máš na veteránských když přemýšlíš o tom co píšeš?
Průser z toho může mít majitel, ale i ten kdo je podepsaný pod testací...
Zkoušel jsi tu devadesátku přihlásit na normální papíry? Proč jí máš na veteránských když přemýšlíš o tom co píšeš?
Průser z toho může mít majitel, ale i ten kdo je podepsaný pod testací...
Country boy...