Netankujte v ČR
Moderátor: Acon
Netankujte v ČR
i když jsem skeptik co se týče různých peticí a taky a zároveň nechci být naivní... tak jsem přesto podepsal... a vzpomínám jak jsem loňský rok v létě při návštěvě rakouských Alp výrazně levněji tankoval v Rakousku než v ČR... škoda, že nejsem blíž k hranicím..
http://www.netankujtevcr.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.netankujtevcr.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Country boy...
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Netankujte v ČR
Myslím, že tohle je už dávno pasé. Rakušáci zvedli spotřební daň, takže je tam teď dráž jak u nás
V létě jsem tankoval za 1,122€ a teď za 1,492€.
Komu se to nechce převádět, tak je to 36,5Kč cca.

Komu se to nechce převádět, tak je to 36,5Kč cca.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Netankujte v ČR
Učí se podle nás rychle .....akorát ten rakouský temelín jim nějak trvá postavit.fidzi píše: Rakušáci zvedli spotřební daň, takže je tam teď dráž jak u násV létě jsem tankoval za 1,122€ a teď za 1,492€. Komu se to nechce převádět, tak je to 36,5Kč cca.

Kdo chce ušetřit,tak honem za Kadáfím,než ho RB OSN zadupe do země .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Netankujte v ČR
Ceny pohonných jsou fakt víc jak západní.
Přemýšlel jsem že bych do svého Classica tankoval biopalivo E85, které vychází na 21 - 24Kč/l - jak která pumpa....
Aby to na E85 jezdilo je prej zapotrebí dokoupit a namontovat řídící jednotku která vychází na Classica na 12 tis, což mi přijde dost
Máte stímto palivem někdo zkušenost?
Přemýšlel jsem že bych do svého Classica tankoval biopalivo E85, které vychází na 21 - 24Kč/l - jak která pumpa....
Aby to na E85 jezdilo je prej zapotrebí dokoupit a namontovat řídící jednotku která vychází na Classica na 12 tis, což mi přijde dost
Máte stímto palivem někdo zkušenost?
Naposledy upravil(a) Byzi dne 19 bře 2011 15:46, celkem upraveno 1 x.
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netankujte v ČR
Ono nejde jen o cenu paliv, ale predevsim o jejich kvalitu, zvlaste pak nafty, ktera je u nas proste spatna, zvlaste, kdyz ji nejaky dobrak pred prodejem jeste "upravi".
Free Td4 2004 HSE automat
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netankujte v ČR
Tankuju jenom Vervu od Benziny. A když už je nouze nejvyšší a Benzina není v dohledu tak vemu Shell nebo OMV. OMV by snad co jsem buď tady nebo na Offroadforu vyčetl mělo vozit naftu z Rakous. Ale ta Verva byla proti Shelu normálně slyšet - dojel jsem na benzínku se svítícím hladovým okem, nabral jsem 88l Vervy a cca během kilometru od pumpy bylo poznat ztišení motoru.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netankujte v ČR
No s OMV (tady u nas) nemam dobre zkusenosti. Taky jsem to chtel resit Vervou, ale muj motor se po ni neztisil, naopak bch rekl, ze mel ostrejsi zvuk. Nejlepe mi to jezdi a Shell. Ale zase se nadju lidi (kteri se jezdenim zivi), ze je jedno, kde tu naftu vemes. Tak nevim..
Free Td4 2004 HSE automat
Re: Netankujte v ČR
OMV má celkem velkou základnu hned mezi Vídní a Schwechatem jestli se nepletu.Kubrtos píše:Tankuju jenom Vervu od Benziny. A když už je nouze nejvyšší a Benzina není v dohledu tak vemu Shell nebo OMV. OMV by snad co jsem buď tady nebo na Offroadforu vyčetl mělo vozit naftu z Rakous. Ale ta Verva byla proti Shelu normálně slyšet - dojel jsem na benzínku se svítícím hladovým okem, nabral jsem 88l Vervy a cca během kilometru od pumpy bylo poznat ztišení motoru.
OMV tankuji už hodně dlouho.
- Přílohy
-
- omv.jpeg (60.21 KiB) Zobrazeno 3725 x
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netankujte v ČR
No a jsme zase u toho, ze u nas tak nezalezi na znacce, ale na konkretni cerpacce. V nasem meste proste OMV nema dobrou povest a mam to sam vyzkousene. A jeste k tomu, zda vozi z AT ci ne, podle me, co jsem slysel, tak ne, berou normalne naftu jako ostatni z nasich rafinerii. Mozna to vozi pouze u hranic s AT.
Naposledy upravil(a) Hunter dne 18 bře 2011 09:37, celkem upraveno 1 x.
Free Td4 2004 HSE automat
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netankujte v ČR
oni ho uz postavili, akurat ked ho dokoncili tak si odhlasovali ze ho nespustia:-)RudaK píše:Učí se podle nás rychle .....akorát ten rakouský temelín jim nějak trvá postavit.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Netankujte v ČR
Občas poznám že je ta nafta nějak lepší, ale né u LR - tam to tak poznat není a moc s ním nejezdím. Jiné je to s Fordem, tam jsem několikrát projel Evropu, v ČR když to honím (stejně už to moc nejde, je velkej provoz) tak na nádrž najedu cca 750km, když jezdím normálně tak 850km, když jsem jezdil s lehkou nohou po okraskách mimo města, tak se mi podařilo 950km. Na druhou stranu cestou do Paříže (dálnice, tempomat) jsem na českou naftu najel necelých 800km, na tu lepší od Aralu koupenou v Německu skoro 1000km
a na normální naftu koupenou ve Francii kolem 900km. A bylo to opakovaně. Prostě to co tady prodávají sice splňuje většinou normy, ale na jejich spodní hranici.
O jízdním projevu motoru se nebavím, tam to bylo taky dost znát.
A mám ještě opačnou zkušenost z Rumunska 10 let zpátky - Fiat Ducato, vzali jsem nádrž a po 20km přestalo auto je, začalo se klepat a podobně. Takže vypustit do kanálu (doslova, bohužel), natankovat jinou a byl klid. Trochu té špatné jsem odlil do flašky a po hmatu a čichu (chuť jsem nezkoušel) tam nebyl rozdíl, nafta to podle mě byla.
Spíš by mě zajímalo to co řeší Cyril u D4 - omezení biosložek v palivu dané výrobcem auta - stejně to máme u nového Fordu Transit. Pokud by výrobce řekl, že přes 5% bio se do auta nesmí lít, tak bych šel se žalobou o zmařenou investici na stát, v případě poškození auta, protože stát svým zásahem mi zmenožnil koupit odpovídající palivo, i když o tomto omezení daného výrobce věděl, protože vozidlo bylo schváleno pro provoz v ČR.

O jízdním projevu motoru se nebavím, tam to bylo taky dost znát.
A mám ještě opačnou zkušenost z Rumunska 10 let zpátky - Fiat Ducato, vzali jsem nádrž a po 20km přestalo auto je, začalo se klepat a podobně. Takže vypustit do kanálu (doslova, bohužel), natankovat jinou a byl klid. Trochu té špatné jsem odlil do flašky a po hmatu a čichu (chuť jsem nezkoušel) tam nebyl rozdíl, nafta to podle mě byla.
Spíš by mě zajímalo to co řeší Cyril u D4 - omezení biosložek v palivu dané výrobcem auta - stejně to máme u nového Fordu Transit. Pokud by výrobce řekl, že přes 5% bio se do auta nesmí lít, tak bych šel se žalobou o zmařenou investici na stát, v případě poškození auta, protože stát svým zásahem mi zmenožnil koupit odpovídající palivo, i když o tomto omezení daného výrobce věděl, protože vozidlo bylo schváleno pro provoz v ČR.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Netankujte v ČR
V Žiline keď som tankovával "kvalitu" na OMV a Shell, vždy sa mi rozsvietila na mojej DII kontrólka, ktorá signalizuje vodu v palivovom filtri. Potom som začal tankovať na METRO pumpe, kde mimoiné vozia české PHM z Litvínova a mám pokoj. Dokonca sa mi zdá, že aj chod motora sa stíšil. Takže si potom vyber...
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Netankujte v ČR
Omyl,stát ti nebrání v nákupu u čerpacích stanic v zahraničíMadTom píše: tak bych šel se žalobou o zmařenou investici na stát, v případě poškození auta, protože stát svým zásahem mi zmenožnil koupit odpovídající palivo, i když o tomto omezení daného výrobce věděl, protože vozidlo bylo schváleno pro provoz v ČR.

Já tankoval nejprve Aral ...pak OMV . a teď v klidu od Silmet ( i když je tam cca 20% kerosinu,ta ekologická sračka a nakonec Silmet onehdá dostal flastr za nekvalitní naftu) Nepoznal jsem rozdíl ,akorát v ceně a ta rozhodla

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Netankujte v ČR
Tak to asi budeme muset někdy taky zkusit, když už to máme skoro u barákuRudaK píše:....auto jede líp po natankování u EuroOil v Děčíně a tam byla paradoxně nafta levnější o cca 2 kč,než ta, co jsem tankoval v Brně u OMV.

Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Netankujte v ČR
Já tankuju u nás za rohem u soukromé pumpy s velkými napisy Texaco. Vzhledem k tomu, že mi není nic známo o tom, že by Texaco mělo u nás nějakou síť pump, tak si myslím, že jenom prodávají oleje Texaco. Pohonné hmoty mají normálně od Čepra, Unipetrolu, či čeho a zatím bez problémů. Jsou levnější a u Rangieho to někdy dělá i dvě stovky na nádrž.
Jinak mile jsem byl loni překvapen v Polsku. Síť pump hustá jak u nás, LPG u 90-ti % pump a vždy samoobslužný stojan dohromady s ostatními PHM, ceny o cca 3-5 Kč na litr levnější než u nás a žádný problém s kvalitou. Já tedy nevím, jak moc je Rover V8 choulostivý, věřím, že ten původní 3,5 litru s kompresí 8,13:1 by jel i na směs petroleje a pouštního písku, ale ani u motoru RPI/Rover 4,6 V8 jsem necítil problém. Mimochodem, doufám, že u klasické komprese 9,35:1 není potřeba dávat plnotučný (98 oktanů) benzin?? Já to aspoň nedělám a motor jede dobře. Tak snad mu moc neubližuju.
Ty ceny jsou ale teď fakt hustý... Byl jsem teď Rangiem na Valachách a 4 tisíce v háji...

Jinak mile jsem byl loni překvapen v Polsku. Síť pump hustá jak u nás, LPG u 90-ti % pump a vždy samoobslužný stojan dohromady s ostatními PHM, ceny o cca 3-5 Kč na litr levnější než u nás a žádný problém s kvalitou. Já tedy nevím, jak moc je Rover V8 choulostivý, věřím, že ten původní 3,5 litru s kompresí 8,13:1 by jel i na směs petroleje a pouštního písku, ale ani u motoru RPI/Rover 4,6 V8 jsem necítil problém. Mimochodem, doufám, že u klasické komprese 9,35:1 není potřeba dávat plnotučný (98 oktanů) benzin?? Já to aspoň nedělám a motor jede dobře. Tak snad mu moc neubližuju.
Ty ceny jsou ale teď fakt hustý... Byl jsem teď Rangiem na Valachách a 4 tisíce v háji...


Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- erik
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netankujte v ČR
Ja jsem ani nevedel, ze nekdo zorganizoval tuto akci a jiz dlouho podminky teto akce dodrzuju... 

Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netankujte v ČR
Minulý týden na cestě do HR, byla nafta bezkokurenčně u nás nejdražší. Nejlevnější pak ve Slovinsku, ale to už je tradice.
Každopádně se budou Benziny postupně měnit na Orlen.
Rozdíl v ceně nafty na dálnici a u malých "vesnických" ČS je mnohdy i 3 Kč. To je, ale divný ...
Každopádně se budou Benziny postupně měnit na Orlen.
Rozdíl v ceně nafty na dálnici a u malých "vesnických" ČS je mnohdy i 3 Kč. To je, ale divný ...

tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: Netankujte v ČR
No já najedu 5 000km za měsíc v okolí Jihlavy do 20km nejdále a když jsem se dnes rozhodl koupit po roce nový naftový filtr tak se muj bratr který prodává díly divil jak je to možný když tankuju takový sračky.Tankuju u známé pumpy ONO a muj brácha pouze u OMW a pro změnu mění filtr třikrát do roka protože mu to už nechce jet.A v mrazech jsem také neměl problémy se startováním.
Tak nevím včem je která nafta lepčí.
Tak nevím včem je která nafta lepčí.
http://www.kamaradiii.estranky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RRC 3,9 V8 ,33x12,5x15, jemně zvýšen ,nezávisle vytápěn,tel +420 603 747 008
RRC 3,9 V8 ,33x12,5x15, jemně zvýšen ,nezávisle vytápěn,tel +420 603 747 008
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netankujte v ČR
S naftou jsem tam byl taky vždycky spokojenej, ale benzín od nich už ne! Pokud do Free, který nemá výkonu na rozdávání natankuju jinde (k mé smůle minimílně o 2Kč/l dráž) tak je citelně tiší, jde rychleji do otáček a táhne. A o tom, že jsem po laboracích zjistil, že koš v nádrži byl zahumusenej k ucpání, ani nemluvím. Takže...MIRAS píše:No já najedu 5 000km za měsíc v okolí Jihlavy do 20km nejdále a když jsem se dnes rozhodl koupit po roce nový naftový filtr tak se muj bratr který prodává díly divil jak je to možný když tankuju takový sračky.Tankuju u známé pumpy ONO a muj brácha pouze u OMW a pro změnu mění filtr třikrát do roka protože mu to už nechce jet.A v mrazech jsem také neměl problémy se startováním.
Tak nevím včem je která nafta lepčí.
- Mike III
- Příspěvky: 415
- Registrován: 06 črc 2010 10:39
- tel.: +420777251521
- auto: DIII, L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netankujte v ČR
Tak mě u HDI stačilo přesně 3/4 nárže ONO z Trutnova a vstřik odešel do věčných lovišť. volím zlatou střední a to Makro (paliva Unipetrol), Občas se rozšoupnu, když na cestě narazím na Vervu s cetanovým číslem 60 za slušnou cenu. Například v Hořicích před 14 dny jsem ji koupil levněji než v Hradci základní naftu ten samý den. Je to cca 20 km. Hlavní rozdíl v mém pocituMIRAS píše:No já najedu 5 000km za měsíc v okolí Jihlavy do 20km nejdále a když jsem se dnes rozhodl koupit po roce nový naftový filtr tak se muj bratr který prodává díly divil jak je to možný když tankuju takový sračky.Tankuju u známé pumpy ONO a muj brácha pouze u OMW a pro změnu mění filtr třikrát do roka protože mu to už nechce jet.A v mrazech jsem také neměl problémy se startováním.
Tak nevím včem je která nafta lepčí.
