Zvýšení Disco II
Moderátor: Miky_CZ
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
ja tam mám toto a po lifte som v teréne zrušil zadný nárazník aj so svetlami na prívese, pretože ojo išlo hore. Teraz som ojo upravil tak, že môžem gulu prehodiť do horných skrutiek a to už bude podstatne lepšie. Nechce sa mi teraz meniť celé ťažné a absolvovať buzerácie na OÚ so zápisom.
Ono to na foto vyzerá, že si moc nepomôžem, no samotný hák je dlhý tak 25cm, takže ak ho dám hore, tak nájazdový uhol bude o inom.
Ono to na foto vyzerá, že si moc nepomôžem, no samotný hák je dlhý tak 25cm, takže ak ho dám hore, tak nájazdový uhol bude o inom.
- Přílohy
-
- PA270071.JPG (67.33 KiB) Zobrazeno 4665 x
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 15264
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvýšení Disco II
Jenom odbočka, pokud mám v TP zapsané tažné a vyměním ho za jiný schválený typ, který budu mít s papírama, tak co bych řešil v TP? Já mám v TP uvedeno u spojovacího zařízení: A 50-X - a to rozhodně není označení od výrobce. Takže tady by asi problém nebyl.
Než udělám foto tak aspoň slovní popis - rozdíl oproti tomu co máš ty je, že tam není ta svislá deska na kterou šroubuješ kouli a ani ty vysoká táhla k ní, ale celé je to tam na víšku poloviční, z profilu víc schované, než je zadní stupačka. Teda pokud nemám nasazenou kouli. Pokud ji tam dám, tak se chová trošku jako lyžina - je na kulatém profilu, která se zahýbá plynule nahoru. Jediné co trošku vadí je zajišťovací páka - bývá od hlíny a zásuvka - občas se hlínou při couvání naplní.
Než udělám foto tak aspoň slovní popis - rozdíl oproti tomu co máš ty je, že tam není ta svislá deska na kterou šroubuješ kouli a ani ty vysoká táhla k ní, ale celé je to tam na víšku poloviční, z profilu víc schované, než je zadní stupačka. Teda pokud nemám nasazenou kouli. Pokud ji tam dám, tak se chová trošku jako lyžina - je na kulatém profilu, která se zahýbá plynule nahoru. Jediné co trošku vadí je zajišťovací páka - bývá od hlíny a zásuvka - občas se hlínou při couvání naplní.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
v TP nie je uvedené číslo ťažného? To by bolo skvelé, musím pozrieť. V takom prípade nechám u nás v práci spraviť ochranu nádrže integrovanú do nejakého ťažného systému čo popisuješ a ťažné čo mám aj s tou konzolou nechám upraviť na odnímateľné ako sú tie origo.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
potrebujes toto: 
edit: co sa tyka TP, tak by som to nebral tragicky. ked tam mas tazne, tak ti policajt tazko dokaze ze tam mas iny typ.
edit: co sa tyka TP, tak by som to nebral tragicky. ked tam mas tazne, tak ti policajt tazko dokaze ze tam mas iny typ.
- MIROFF
- Příspěvky: 293
- Registrován: 18 říj 2007 20:28
- tel.: +421915833118
- auto: Discovery 300 Tdi
- Bydliště: Dudince, Prešov, Bratislava - Karloffka
Re: Zvýšení Disco II
Áno Acon Ty nemusíš nič riešiť so zápisom len vymeniš a ideš. Ale ak veľmi chceš
, tak za 6.5€ Ti vyrobia štítok
( trebárs tu http://taznezariadenia.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;) a máš zhomologizované
. Mám s nimi veľmi dobré skúsenosti. Chcem sa ale spýtať niečo iné. Ak nemám ťažné zapísané v TP, je nutné pri zápise ísť najprv na OÚ dopravy a až potom na políciu?
Miro

( trebárs tu http://taznezariadenia.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;) a máš zhomologizované

Miro
Always Look on the Bright Side of Life...
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
Ťažné mám zapísané, to je OK, len som si myslel, že je zapísané aj v.č. To, čo ponúka terrafirma a pod poznám a niečo podobné si hcem dať vyrobiť u nás v práci, len to chcem spojiť s ochranou nádrže. Montujeme hydraulické takže naši zvárači majú skúsenosti s pevnostnými vecami. Máme ohýbačku, plazmu, strihačku takže vyrobiť čokoľvek z 0-20mm plechu nie je technický problém.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Zvýšení Disco II
Buď rád, žes to neliftoval, to bys pak musel vozit navíc toto:




Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
na 1. Disco som mal takýto pluh aj bez liftu 

- Přílohy
-
- velknoc2009363.jpg (206.45 KiB) Zobrazeno 4608 x
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Zvýšení Disco II
Visby: Nikde na nete som nenasiel technický popis. Na kolko kg je toto tazné? Nestači mi to mať len v technickom, občas ťahám aj 3t prívesvisby píše:potrebujes toto: obrazok...
edit: co sa tyka TP, tak by som to nebral tragicky. ked tam mas tazne, tak ti policajt tazko dokaze ze tam mas iny typ.
Nie každý kto blúdi, je stratený...
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
to ti bohuzial neviem povedat...Wojto píše:Visby: Nikde na nete som nenasiel technický popis. Na kolko kg je toto tazné? Nestači mi to mať len v technickom, občas ťahám aj 3t príves
- MIROFF
- Příspěvky: 293
- Registrován: 18 říj 2007 20:28
- tel.: +421915833118
- auto: Discovery 300 Tdi
- Bydliště: Dudince, Prešov, Bratislava - Karloffka
Re: Zvýšení Disco II
Ahoj Wojto.
Pri DI a RRC píšu 3.5t. Neviem prečo pri DII to neudávajú, ale myslím že LandJirka alebo PavelU, ktorí to predávajú Ti poradia.
http://extreme4x4.co.uk/acatalog/RR_CLA ... WBARS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Miro
Pri DI a RRC píšu 3.5t. Neviem prečo pri DII to neudávajú, ale myslím že LandJirka alebo PavelU, ktorí to predávajú Ti poradia.
http://extreme4x4.co.uk/acatalog/RR_CLA ... WBARS.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Miro
Always Look on the Bright Side of Life...
-
- Příspěvky: 15264
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvýšení Disco II
http://www.ellebi.com/italiano/ganci/to ... =&gancio=E
tady je odkaz na to tažné co mám je, je to sice italsky, ale je tam i manuál:
http://www.ellebi.com/italiano/ganci/ma ... uale_E.pdf
Doufám, že to bude pro pochopená funkce stačit.
tady je odkaz na to tažné co mám je, je to sice italsky, ale je tam i manuál:
http://www.ellebi.com/italiano/ganci/ma ... uale_E.pdf
Doufám, že to bude pro pochopená funkce stačit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zvýšení Disco II
Tak jsem si taky sednul na závěs blbec už -v týdnu půjde sundat a konečně se dokopu upravit zásuvku a dát navařit plech dospodu závěsu, abych se to sklouzlo a neryl sem jak s radlicí. Kdybych jel rychleji, vytrhl bych drn a jel v klidu dál, ale já byl moc opatrný kvůli zásuvce a vyvěsil celou zadní nápravu do vzduchu 

- Přílohy
-
- P1010217 [1024x768].jpg (62.05 KiB) Zobrazeno 4484 x
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
Nemám pre Teba (ani pre seba) dobré správy. Dnes som zhodil plastové prahy a predné zásterky a išiel som vyskúšať ako sa to správa pri krížení, hlavne v momente, keď je pneu najbližšie k blatníku. Ešte som nevykrížil na doraz (viď foto dorazu) bola tam rezerva tak 5cm a už to drie o blatník. Mám 2 možnosti. Buď to prezuť na origo Al disky (mám čierne 16"ky) a kúpiž rozširovacie podložky, alebo spraviť bodylift 1"-1,5". Neviem čo je lacnejšie, ale bodylift by sa mi páčil viac.Benjamin píše:Ahoj Acone, tak myslím, že mám přesně to, co hledáš.Acon píše:Chlapi!
1/ má niekto 265/75R16 na modularoch, resp. iných diskoch s ET8?
Táta přes týden zvednul disco a nakonec jsme se rozhodli dát nové KM2 265/75 R16 na ty modulary než na origo alu, protože auto je širší a stabilnější a vypadá to líp.
Sami jsme nevěděli jak to dopadne, ale já myslím, že dobrý, a mám velikou radost. Sice to trochu leze ven (hlavně zadek), ale není to nic tragického. Hlavně, že kola při křížení zalézají dovnitř. Nejvíc sem se bál, že budou dřít o lemy, ale nejspíš to bude ok. Zbytek bude spíš otázka vzhledu, a s tou si vyhraju časem.
....
- Přílohy
-
- Fotografia0350.jpg (49.16 KiB) Zobrazeno 4426 x
-
- Fotografia0348.jpg (48.87 KiB) Zobrazeno 4426 x
-
- Fotografia0349.jpg (53.97 KiB) Zobrazeno 4426 x
-
- Fotografia0347.jpg (45.22 KiB) Zobrazeno 4426 x
-
- Fotografia0351.jpg (52.65 KiB) Zobrazeno 4426 x
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Zvýšení Disco II
Ahoj Acon, tak tohle nevypadá moc dobřeAcon píše: Nemám pre Teba (ani pre seba) dobré správy. Dnes som zhodil plastové prahy a predné zásterky a išiel som vyskúšať ako sa to správa pri krížení, hlavne v momente, keď je pneu najbližšie k blatníku. Ešte som nevykrížil na doraz (viď foto dorazu) bola tam rezerva tak 5cm a už to drie o blatník. Mám 2 možnosti. Buď to prezuť na origo Al disky (mám čierne 16"ky) a kúpiž rozširovacie podložky, alebo spraviť bodylift 1"-1,5". Neviem čo je lacnejšie, ale bodylift by sa mi páčil viac.

Rozhodně to musím vyzkoušet znova a pořádně se podívat a nafotit. Už jsem totiž projížděl hluboké příkopy na šikmo tak, že jsem stál pouze na pravém předním a levém zadním kole a zbytek auta byl ve vzduchu (houpáním se v sedačce dopředu a dozadu jsem dokonce mohl překlápět auto na tři kola v libovolném směru) a jediné čeho jsem si povšiml bylo, jak mi přední kolo dře o zástěrku, ale ne o podběh....i když můžu se mýlit...je to možná způsobené tím, že mám kratší tlumiče a menší křížení + do toho ještě na zadku zátěžové pružiny, které pustí nápravu dolů podstatně méně než natažený měch.
Je ale dost pravděpodobné, že stejný problém budu muset řešit také....al disky + podložky se mi vůbec nechce přehazovat.....mám vše nazuté a vyvážené a modulary mi do terénu vyhovují více. Bodylift teď není v mých silách (mám rozmontovaný vlek v garáži za disco) a krom toho se mi auto už zvedat nechce - mám pro to několik důvodů: vysoké těžiště (proto mám i vlek místo zahrádky), podjezdy pod mosty a překážkami (už teď někdy narážím na problém s výškou).
Nevyřešily by to pouze delší dorazy?
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
ono to drie len v tej jednej polohe. Toľko čo mne na obrázku to určite vykríži aj Tebe. Zadok je nepodstatný, ide o predné kolesá a to sme na tom rovnako. Navyše, ak by som tam mal prahy, tak v tomto momente by som ho určite rozlámal. Chytá to v jednom momente aj o predný nárazník a to ho mám kratší, takže Tebe o plastový chytí určite. Ak niekede vykrížiš, skús točiť volantom tak, aby si hranu pneu dostal do polohy najbližšie k blatníku, alebo nárazníku.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Zvýšení Disco II
Ahoj Acon,
tak mi to nedalo a musel jsem to ještě jít zkusit. Není to tak dramatické, ale rozhodně to není ideální - budu to taky muset nějak řešit. Plastové prahy i zástěrky jsem nechal, vše jak je originál, jen zástěrky seřízlé trochu. Nic jsem nepolámal. Nad bodyliftem jsem přemýšlel celý den a nakonec jsem ho zavrhl....chci stavět auto na delší expedice a tímto už bych se vyhýbal tomuto původnímu záměru. Krom toho by to bylo hodně předělávání - jak by jsi třeba řešil pevnosťňáky apod? Vše znovu předělávat?
Nakonec jsem spočítal, že je u mě výrazně více proti než pro.
Jinak mám sadu modularů a sadu origo hliníku. Tuším, že jsme na tom ve většině věcí stejně - kdyby si měl chuť a nerozhodl se pro bodylift, mohli bychom vymyslet nějaké společné řešení (podložky, rozšířené lemy atd. - nejlépe asi podložky) a zařídit to pro dvě auta najednou - třeba by to bylo jednodušší a levnější?
tak mi to nedalo a musel jsem to ještě jít zkusit. Není to tak dramatické, ale rozhodně to není ideální - budu to taky muset nějak řešit. Plastové prahy i zástěrky jsem nechal, vše jak je originál, jen zástěrky seřízlé trochu. Nic jsem nepolámal. Nad bodyliftem jsem přemýšlel celý den a nakonec jsem ho zavrhl....chci stavět auto na delší expedice a tímto už bych se vyhýbal tomuto původnímu záměru. Krom toho by to bylo hodně předělávání - jak by jsi třeba řešil pevnosťňáky apod? Vše znovu předělávat?

Jinak mám sadu modularů a sadu origo hliníku. Tuším, že jsme na tom ve většině věcí stejně - kdyby si měl chuť a nerozhodl se pro bodylift, mohli bychom vymyslet nějaké společné řešení (podložky, rozšířené lemy atd. - nejlépe asi podložky) a zařídit to pro dvě auta najednou - třeba by to bylo jednodušší a levnější?

- Přílohy
-
- 001 [800x600].JPG (170.86 KiB) Zobrazeno 4360 x
-
- 002 [800x600].JPG (145.31 KiB) Zobrazeno 4360 x
-
- 003 [800x600].JPG (81.6 KiB) Zobrazeno 4360 x
-
- 004 [800x600].JPG (95.11 KiB) Zobrazeno 4364 x
-
- 005 [800x600].JPG (73.1 KiB) Zobrazeno 4364 x
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
to je presne ono. Ak by si natočil volant trochu vpravo, už by Ti to drelo o blatník. Bodylift cca 3cm by nemal byť náročný. Patrik ho robil a vraj to mali zmáknuté za jedno poobedie. Že budú trochu medzery medzi nárazníkmi a karosériou by som nevidel tak tragicky. No ešte zvažujem Al disky s podložkami. Len tie podložky sú kurevsky drahé na to, že je to trocha železa. Ako 100€čok by som dal, ale to čo za ne bežne pýtajú, je veľa.
to s tým predsa nesúvisí. Koľko rozšíriš, toľko môžeš zdvihnúť. Zlepšia sa nájazdové uhly. DiscoII ma dlhý zadný previs a toto by pomohlo.Nad bodyliftem jsem přemýšlel celý den a nakonec jsem ho zavrhl....chci stavět auto na delší expedice a tímto už bych se vyhýbal tomuto původnímu záměru.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Zvýšení Disco II
Volantem jsem točil do všech stran, maličko to dře, je to cítit, ale jen to šoupá....nic se neláme ani nepraská, ale přeci jenom příjemné to určitě není. Jinak Patrikovo auto jsem hodně okukoval a četl i jeho komentáře k bodyliftu tady na fóru. Jeho auto je krásné, pro moje účely ale už moc vysoké a krom toho má pevnostňáky a všechno už na míru k bodyliftu. Mně osobně by se nelíbilo mít 2-3 cm mezeru mezi nárazníkem a kastlí, když mám vše na míru tak spasované. Když bych chtěl dát výš pevnostňák, tak by mi to zase nešlo kvůli tomu, že by mi naviják zavazel o saharu apod. apod. Pokud to budu řešit, tak nejspíše podložkami. Jsou opravdu dost drahé, ale do 1000 kč/ks by se snad měly dát sehnat...třeba by se nám podařilo vyjednat slušnou cenu za 8 ks?Acon píše:to je presne ono. Ak by si natočil volant trochu vpravo, už by Ti to drelo o blatník. Bodylift cca 3cm by nemal byť náročný. Patrik ho robil a vraj to mali zmáknuté za jedno poobedie. Že budú trochu medzery medzi nárazníkmi a karosériou by som nevidel tak tragicky. No ešte zvažujem Al disky s podložkami. Len tie podložky sú kurevsky drahé na to, že je to trocha železa. Ako 100€čok by som dal, ale to čo za ne bežne pýtajú, je veľa.
Krom toho jsou i tací (viz. maryan tuším), kteří mají BFG KM2 265/75/16 na origo alu discích i bez podložek a bez problému....samozřejmě to ale není ideální na boční náklony....ale maryanovi to nikde nedře ani o ramena..
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Zvýšení Disco II
Převis je dlouhý, já jsem však limitovaný vzadu závěsem, takže zvednutím kastle už si nějak nepomůžu. Krom toho na dlouhé přesuny po silnicích je lepší mít auto přeci jenom nižší....stejně tak vykládání a nakládání věcí....a taky už nechci zvyšovat těžiště....včera jsem na vyjížďce jen těsně podjel dva malé viadukty....mám hodně důvodů...Acon píše:to je presne ono. Ak by si natočil volant trochu vpravo, už by Ti to drelo o blatník. Bodylift cca 3cm by nemal byť náročný. Patrik ho robil a vraj to mali zmáknuté za jedno poobedie. Že budú trochu medzery medzi nárazníkmi a karosériou by som nevidel tak tragicky. No ešte zvažujem Al disky s podložkami. Len tie podložky sú kurevsky drahé na to, že je to trocha železa. Ako 100€čok by som dal, ale to čo za ne bežne pýtajú, je veľa.
to s tým predsa nesúvisí. Koľko rozšíriš, toľko môžeš zdvihnúť. Zlepšia sa nájazdové uhly. DiscoII ma dlhý zadný previs a toto by pomohlo.Nad bodyliftem jsem přemýšlel celý den a nakonec jsem ho zavrhl....chci stavět auto na delší expedice a tímto už bych se vyhýbal tomuto původnímu záměru.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz