Klučik v zapalovaní DII

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
forele
Příspěvky: 15
Registrován: 16 zář 2007 08:03

Klučik v zapalovaní DII

#1 Příspěvek od forele » 31 bře 2011 14:00

Zdravím Vás, :
kľuč v zapalovaní sa nedá potočiť,už pred tým som mal problémy a kľuč po malom mykaní som potočil vždy.
Teraz je koniec a nejde potočiť vôbec.Dá sa rozobrať a vybrúsiť tie lamely?Je niekde neaký postup,
alebo spôsob.
Ďakujem za pomoc.
Jedine Discovery.

MadTom
Příspěvky: 15224
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Klučik v zapalovaní DII

#2 Příspěvek od MadTom » 31 bře 2011 14:10

Je to trošku jinak - vyndat spínací skříňku, opatrně rozebrat (aby bylo jasné, jak se to bude skládat zpátky) a ty mozasné stavítka (= lamely) vyčistit od nalapeného prachu, spolu z drážka ve kterých se posunují. Měl jsem úplně to samé. Stavítka jsou odtlačované slabými pružinkami a jak jsou namazané nějakou vazelínou tak ta postupně ve spolupráci s prachem udělala cosi, co je zalepilo v drážkách a ty pružinky je nevytlačily zpět. Na chvíli může pomoci WDčko, ale trvalé to není. Tohle je důvod proč se zámky mažou pouze suchým grafitem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

Re: Klučik v zapalovaní DII

#3 Příspěvek od zbynek » 31 bře 2011 21:00

MadTom píše:Je to trošku jinak - vyndat spínací skříňku, opatrně rozebrat (aby bylo jasné, jak se to bude skládat zpátky) a ty mozasné stavítka (= lamely) vyčistit od nalapeného prachu, spolu z drážka ve kterých se posunují. Měl jsem úplně to samé. Stavítka jsou odtlačované slabými pružinkami a jak jsou namazané nějakou vazelínou tak ta postupně ve spolupráci s prachem udělala cosi, co je zalepilo v drážkách a ty pružinky je nevytlačily zpět. Na chvíli může pomoci WDčko, ale trvalé to není. Tohle je důvod proč se zámky mažou pouze suchým grafitem.
Tak, tak, přesně řečeno.....vypadá to složitě, ale je to snadná a nenáročná oprava
Přílohy
spínačka DII.jpg
(88.59 KiB) Staženo 416 x
Všechno má svůj čas........

MadTom
Příspěvky: 15224
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Klučik v zapalovaní DII

#4 Příspěvek od MadTom » 31 bře 2011 22:05

Super fotky, i mě byly inspirací, ještě jednou dík. Jenom doplním že ty trhací šrouby jsem bez problémů povolil kleštěma a následně při montáži znovu utáhnul a myslím si že víc, než to bylo utažené před tím.
A druhá zkušenost - ty pružinky zatrolený jsou pěkně maličký a na zemi se blbě hledaj, když se skutálí ze stolu. Doporučuju nějakej tácek a na něm bílej papír.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Klučik v zapalovaní DII

#5 Příspěvek od Acon » 31 bře 2011 22:14

FAB dodáva špeciálny spray-olej na zámky. Na prvý pohľad blbosť, tiež bežne premazávam zámky WD no po nastriekaní jedného zasekávajúceho sa zámku FABom vidieť rozdiel. WD je oproti tomu FABkovému úplný bordel. Síce 0,5dl spraýk stojí ako 500ml WD, ale kvalita úplne inde.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
MILUNAK
Příspěvky: 1016
Registrován: 04 úno 2009 00:07
tel.: 777314741
auto: nevejde se
Bydliště: Čerčany,Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Klučik v zapalovaní DII

#6 Příspěvek od MILUNAK » 31 bře 2011 22:23

Dík za obrázky......dneska se mi zrovna ten klíček kousnul a už jsem chtěl objednávat spínačku :Ja blb: , jěště že tu máme tohle fórum a Zbyňka :Sorry:
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

Re: Klučik v zapalovaní DII

#7 Příspěvek od zbynek » 01 dub 2011 08:20

Já jsem to nevymyslel, také jsem se nechal poučit a rád jsem to pro ostatní zpracoval.....
Acon, v mém případě by už nepomohl žádný sprej, protože stavítka a jejich lože měla hrany a otřepy, které bylo potřeba vyhladit....
Všechno má svůj čas........

forele
Příspěvky: 15
Registrován: 16 zář 2007 08:03

Re: Klučik v zapalovaní DII

#8 Příspěvek od forele » 04 dub 2011 17:03

Vyborná spolupráca,všetko išlo hladko,len treba naozaj velký pozor dávať na zámenu planžiet.
Ďakujem všetkým čo sa pročinili.
Jedine Discovery.

Odpovědět