cestování
Moderátor: Miky_CZ
cestování
Moje Discovery se poprvé podívala domů. Seběhlo se to všechno strašně narychlo. Prostě mi zavolal šéf, že je mě potřeba v Anglii, a tak jsem začal shánět letenku. Jenomže pak jsem si vzpomněl, že bych si potřeboval přivézt spoustu pracovních materiálů, že tam chvíli pobudu a bylo by fajn být mobilní a v neposlední řadě, že bych si mohl přivézt něco na Landyho. Takže jsem začal shánět výfukové svody na 2,5 l benzin, kterýžto motor má ve svých útrobách moje S2A. Objevil jsem je u Craddocka v Cannocku za 107 liber + DPH. Měl jsem z toho radost, protože můj motor je vlastně z novější řady Land Roverů 90/110 a vyráběl se jenom pár let, takže toho na něj moc není. Nicméně moje radost netrvala dlouho, protože mi řekli, že to není skladem a musí to objednat. Pak jsem ty parohy naštěstí sehnal v Dunsfoldu a dokonce za 65 liber + DPH! V 6 hodin večer jsem se definitivně rozhodl a po jedenácté vyrazil. Neměl jsem nic naspáno do foroty, takže jsem si musel už u Frankfurtu na 2 hodiny zdřímnout. Před půl dvanáctou jsem byl v přístavu Dunkerque a vzali mě hned na první loď, která jela ve 12. Zkoušeli mi sice vnutit single ticket za 81 EUR, na což jsem jim neskočil a vybral si zpáteční termín. Return ticket stál totiž jenom 58 EUR. V Doveru dokonce svítilo sluníčko, a tak jsem si mohl vychutnat pohled na křídové skály a Doverský hrad.
Z přístavu jsem jel rovnou do Dunsfoldu, protože to bylo po cestě a byl jsem velmi mile překvapen. Dusfold Land Rovers se totiž nachází ve stejnojmenné vesnici, která má v podstatě jenom pár čísel. Vedou to tam dva milí strejdové ve farmářském baráku, mají spoustu zajímavých věcí a 7 Defenderů a Serií venku. Parohy měli připraveny a přibalili mi i kurtu, shackles, zrcátka, kanystry a jejich držáky. Během pobytu jsem se byl také podívat u Scorpion Racing, jak tam stavějí trialové a expediční Land Rovery. Moc fajn podívaná, nicméně na staré vozy tam nejsou zařízeni, takže volant s redukcí na Serii tam neměli.
Zažil jsem také jednu nepříjemnost, když mi nějaký chytrák prohodil přes noc cihlu zadním bočním oknem do kufru. Nic zajímavého tam nenašel, ale já musel k Land Roverům, kde okno stejně neměli skladem a byli vůbec tak nějak stejně ochotní jak v AMT? Vyřešila to lepící páska a silný igelit, nicméně začínám mít intenzivní pocit, že pokud se v přístupu fabriky i dealerů nic zásadního v budoucnu nezmění, začnou se nad zeleným oválem stahovat mračna.
Poslední den jsem vstal v sedm, dal si sprchu a full English breakfest a vyrazil směr Cannock k Johnu Craddockovi, který měl volant, který sháním. Měl jsem to cca 180km na sever a cesta po dálnici proběhla bez problémů. Byl totiž víkend a to se provoz zredukuje na k cestování příjemnou míru. Jinak je v GB provoz příšerný, na druhou stranu ale řidiči velmi ohleduplní a pokud je dálnice ve všech šesti pruzích úplně plná, neznamená to, že nejede. Koupil jsem volant a natankoval naftu za stěží únosných 4O,-Kč/litr. Do odjezdu mého trajektu zbývalo 9 a půl hodiny, proto jsem se vydal ne na jih, ale na západ k velšským hranicím po okreskách mezi pastvinami ohraničenými živými ploty a kamennými zídkami, často po silničkách, kde k vyhýbání se s protijedoucím autem slouží každých pár stovek metrů rozšířený plácek. Tradiční bitters a ales chutnaly v místních prastarých hospůdkách výborně, nevynechal jsem ani čaj o páté a návštěvu gotického hrádku Stokesay. Byl to prostě krásný den a večer mě v Doveru vítal osvícený hrad, který za tmy vypadá úžasně. Na lodi jsem si dal nepostradatelné Fish and chips, trochu si zdřímnul a pak už to byla jenom dálniční rutina. Asi jsem trhnul svůj rekord, protože od odjezdu z Lutonu, přes cestování na sever, západ a posléze jihovýchod do Doveru, až do příjezdu do Prahy druhý den, jsem najel přes 1800km prakticky v kuse s výjimkou krátkých zastávek.
Bylo to celé fajn a myslím, že Discoveře se to až na to rozbité okno také líbilo.
Jo a kdybyste měli chuť a čas, přijďte si dneska pokecat do klubu DNA, Modletická 1401, Praha 4 Háje, kde od osmi hraju s kapelou PTH. Více na www.pthband.cz.
Z přístavu jsem jel rovnou do Dunsfoldu, protože to bylo po cestě a byl jsem velmi mile překvapen. Dusfold Land Rovers se totiž nachází ve stejnojmenné vesnici, která má v podstatě jenom pár čísel. Vedou to tam dva milí strejdové ve farmářském baráku, mají spoustu zajímavých věcí a 7 Defenderů a Serií venku. Parohy měli připraveny a přibalili mi i kurtu, shackles, zrcátka, kanystry a jejich držáky. Během pobytu jsem se byl také podívat u Scorpion Racing, jak tam stavějí trialové a expediční Land Rovery. Moc fajn podívaná, nicméně na staré vozy tam nejsou zařízeni, takže volant s redukcí na Serii tam neměli.
Zažil jsem také jednu nepříjemnost, když mi nějaký chytrák prohodil přes noc cihlu zadním bočním oknem do kufru. Nic zajímavého tam nenašel, ale já musel k Land Roverům, kde okno stejně neměli skladem a byli vůbec tak nějak stejně ochotní jak v AMT? Vyřešila to lepící páska a silný igelit, nicméně začínám mít intenzivní pocit, že pokud se v přístupu fabriky i dealerů nic zásadního v budoucnu nezmění, začnou se nad zeleným oválem stahovat mračna.
Poslední den jsem vstal v sedm, dal si sprchu a full English breakfest a vyrazil směr Cannock k Johnu Craddockovi, který měl volant, který sháním. Měl jsem to cca 180km na sever a cesta po dálnici proběhla bez problémů. Byl totiž víkend a to se provoz zredukuje na k cestování příjemnou míru. Jinak je v GB provoz příšerný, na druhou stranu ale řidiči velmi ohleduplní a pokud je dálnice ve všech šesti pruzích úplně plná, neznamená to, že nejede. Koupil jsem volant a natankoval naftu za stěží únosných 4O,-Kč/litr. Do odjezdu mého trajektu zbývalo 9 a půl hodiny, proto jsem se vydal ne na jih, ale na západ k velšským hranicím po okreskách mezi pastvinami ohraničenými živými ploty a kamennými zídkami, často po silničkách, kde k vyhýbání se s protijedoucím autem slouží každých pár stovek metrů rozšířený plácek. Tradiční bitters a ales chutnaly v místních prastarých hospůdkách výborně, nevynechal jsem ani čaj o páté a návštěvu gotického hrádku Stokesay. Byl to prostě krásný den a večer mě v Doveru vítal osvícený hrad, který za tmy vypadá úžasně. Na lodi jsem si dal nepostradatelné Fish and chips, trochu si zdřímnul a pak už to byla jenom dálniční rutina. Asi jsem trhnul svůj rekord, protože od odjezdu z Lutonu, přes cestování na sever, západ a posléze jihovýchod do Doveru, až do příjezdu do Prahy druhý den, jsem najel přes 1800km prakticky v kuse s výjimkou krátkých zastávek.
Bylo to celé fajn a myslím, že Discoveře se to až na to rozbité okno také líbilo.
Jo a kdybyste měli chuť a čas, přijďte si dneska pokecat do klubu DNA, Modletická 1401, Praha 4 Háje, kde od osmi hraju s kapelou PTH. Více na www.pthband.cz.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Naviják
Škoda, bylo to všechno fakt narychlo a neměl jsem čas dát vědět.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Pěkné
Pěkný výlet a krásně jsi ho popsal. Sednout a jed, asi to provedu také. Koupíš co potřebuješ a hlavně nemusíš čekat a čekat až to sem do Čech někomu pošlou - týden
, dva týdny
, tři týdny
, čtyři
, pět
to přeci není možné
, šest
, sedm
, osm
, děvět
, deset



















Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Tak se domluvime, sjedem tam a cestou nekdo vyjedna exkurzi ve fabrice... takovy "cvoky" jako jsou tady vsade okolo me (vrana k vrane) tam asi jeste nemeli. Hlavne bych straaasne rad videl jak by koukali na original CZ veterany 

DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
cestování
Stanislave zmuž se! Já čím jsem starší, tím mě to víc baví. V lednu jedu autem do Anglie zase. Budu tam deset dní a to si nemůžu dovolit zůstat nemobilní.
Jinak na jaře se domluvíme na spanilou jízdu dědkama až na Valašsko po okreskách. Je to pouhých 330km a dá se to zvládnout za 7 hodin i s obědem v hospodě. Pak postavíme stany, uděláme táborák, dáme si pivko, guláš, klobásky a slivovici, přes noc zregenerujeme zmučená těla a druhý den zkontrolujeme valašské greenlanes.
Jinak vadou na kráse té poslední cesty do Anglie nebylo jenom to zatracené okno, ale taky fakt, že jsem musel být bezpodmínečně doma už v neděli, kdy byl workshop meeting u Marka a Iana. Takže přesto, že jsem byl ještě v sobotu v Lutonu, což je jenom půl hodiny jízdy na místo konání workshop meetingu, musel jsem se sbalit a vypadnout domů. Tak snad příště.
Jinak na jaře se domluvíme na spanilou jízdu dědkama až na Valašsko po okreskách. Je to pouhých 330km a dá se to zvládnout za 7 hodin i s obědem v hospodě. Pak postavíme stany, uděláme táborák, dáme si pivko, guláš, klobásky a slivovici, přes noc zregenerujeme zmučená těla a druhý den zkontrolujeme valašské greenlanes.
Jinak vadou na kráse té poslední cesty do Anglie nebylo jenom to zatracené okno, ale taky fakt, že jsem musel být bezpodmínečně doma už v neděli, kdy byl workshop meeting u Marka a Iana. Takže přesto, že jsem byl ještě v sobotu v Lutonu, což je jenom půl hodiny jízdy na místo konání workshop meetingu, musel jsem se sbalit a vypadnout domů. Tak snad příště.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3246
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
presentace
Samozřejmě že mě to eminentně zajímá. Je skvělé, že LR Series II. a potažmo series2club jsou presentovány i mimo okruh známých z fora.Rover píše:Jinak kdyby to někoho zajímalo, tak v posledním Motor Journalu (má na titulní stránce Jawu pařez) je třístránková reportáž z naší srpnové cesty do Anglie na sraz..., kterou jsem si dovolil napsat a následně nechat uveřejnit...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Cesta
Takže Motor Journal kupuji, rád si počtu o Vaší cestě a doufám, že nebudu lítat
po celém Orlickoústecku než ho seženu
. U nás je bohužel běžně jen Svět Motorů, Sedmička pionýrů a Mateřídoučka
. To je fakt, když jsem sháněl vždy Carauto, než jsem ho předplatil, najezdil jsem vžycky tak 60kiláků
. Ještě že jezdím rád
.Defaulte, tak kdy vyrazíme na ostrovy:?:












Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cesta
Letos uz to asi nestihnu - ceka me vylet do teplych kraju (15.12-30.12), na prelomu ledna/unora jedeme traktorem do Flaine na tyden na prkna - tak nekdy potom... ale taky nekdy musim do procesu, abych si vydelal na chleb svuj vezdejsiMOPADŽI píše:Takže Motor Journal kupuji, rád si počtu o Vaší cestě a doufám, že nebudu lítatpo celém Orlickoústecku než ho seženu
![]()
![]()
. U nás je bohužel běžně jen Svět Motorů, Sedmička pionýrů a Mateřídoučka
![]()
![]()
. To je fakt, když jsem sháněl vždy Carauto, než jsem ho předplatil, najezdil jsem vžycky tak 60kiláků
. Ještě že jezdím rád
.Defaulte, tak kdy vyrazíme na ostrovy:?:
![]()
A kdo domluvi tu exkurzi do fabriky??? To bych fakt jel...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Cesta
Tak někdy to domluvíme
Exkurzi
Zkusíme do fabričky poslat maila a uvidíme






Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: Pěkné
Na cestě se mi zatoulal ARB nárazník někde v Rumunsku a přišel až jinej kus po pěti měsících... no není to paráda, takhle zaplatit předem a pak čekat...MOPADŽI píše:Pěkný výlet a krásně jsi ho popsal. Sednout a jed, asi to provedu také. Koupíš co potřebuješ a hlavně nemusíš čekat a čekat až to sem do Čech někomu pošlou - týden, dva týdny
, tři týdny
, čtyři
, pět
![]()
to přeci není možné
, šest
, sedm
![]()
, osm
, děvět
![]()
, deset
![]()
![]()
![]()
![]()
Disco mi zachránilo život
díly
Tak to je smůla.
Já mám dobrou zkušenost s Paddock Spares. Objednal jsem si díly za cca 350 liber a do objednávky uvedl adresu doručení Luton, GB, kde má firma, pro kterou pracuji sídlo. Pomalu to začalo do Lutonu chodit po částech a kluci mi to posílali po kamioňácích do Čech. Přišlo nakonec všechno kromě výfuku a kardanu, což jsem po telefonu reklamoval a při té příležitosti si ještě přiobjednal zahrádky pro sebe i Krytena. Tak poslali výfuk, kardan i obě zahrádky a po dalších 14-ti dnech mi volá kolega, že mám v Lutonu zase velkou krabici. Bylo mi to divné, nicméně jsem byl zvědavý, tak jsem si to nechal poslat do Prahy a v krabici byla ještě jednou celá původní objednávka včetně výfuku i kardanu...

Já mám dobrou zkušenost s Paddock Spares. Objednal jsem si díly za cca 350 liber a do objednávky uvedl adresu doručení Luton, GB, kde má firma, pro kterou pracuji sídlo. Pomalu to začalo do Lutonu chodit po částech a kluci mi to posílali po kamioňácích do Čech. Přišlo nakonec všechno kromě výfuku a kardanu, což jsem po telefonu reklamoval a při té příležitosti si ještě přiobjednal zahrádky pro sebe i Krytena. Tak poslali výfuk, kardan i obě zahrádky a po dalších 14-ti dnech mi volá kolega, že mám v Lutonu zase velkou krabici. Bylo mi to divné, nicméně jsem byl zvědavý, tak jsem si to nechal poslat do Prahy a v krabici byla ještě jednou celá původní objednávka včetně výfuku i kardanu...

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250