UMŘEL MI MOTOR TDV6
Moderátor: Miky_CZ
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Chlapi, neděste mě, chci si nějakou 2006/2007ku Discovery TD6 koupit!!
Kam radíte do servisu? Jsem z Louňovic u Prahy.. Dík. Fil
Kam radíte do servisu? Jsem z Louňovic u Prahy.. Dík. Fil
- vizos
- Příspěvky: 572
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
To je skvělá zpráva že už máš motor doma teď už aby byl rychle v autě. A nebyla by pro zajímavost fotečka motoru ?
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
taky bych se kouklvizos píše:To je skvělá zpráva že už máš motor doma teď už aby byl rychle v autě. A nebyla by pro zajímavost fotečka motoru ?


Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
- Radek D3
- Příspěvky: 540
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Az budu mít čásek tak skočím do servisu a nafotím.Jinak již šlo turbo na kontrolu neb tam bylo trochu více oleje.
Tak uvidím co dál. Snad už nic a budu již brzy jezdit:-) R.
Tak uvidím co dál. Snad už nic a budu již brzy jezdit:-) R.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
vizos píše: A nebyla by pro zajímavost fotečka motoru ?
Diť si ten obrázek motoru vygůgliteDjALF píše: taky bych se koukl![]()




D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
@RudaK: A já myslel, že už si motor prodal a předělal D3 na šlapací vůz 

Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Radku už jsi zjistil co se ti stalo s tím starým motorem. Taky jsem překročil 200000 km, tak ať vím na co se mám připravit.
Já to totiž nemám tak nesmrtelný jak Ruda.




- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Podle mě se klasicky zadřelpetrs píše:Radku už jsi zjistil co se ti stalo s tím starým motorem.



p.s. mě to sice jede,zatím ,ale žere jakosviňa


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Ja si spis myslim, ze ten motor umrel na vadny turbo. Olej se z turba dostal ve vetsim mnozstvi do sani (proste na ose turba vznikla velka vule, nebo v nem neco prasklo), motor zacal absolutne nekontrolovatelne bezet na olej (to vysvetluje to nahle zvyseni otacek) a pretocil se tak, ze se zadrel. U manualu se to da resit chcipnutim motoru pres kvalt, ale u automatu mne nenapada, co by se s tim dalo delat. Motor v tehle chvili sam o sobe nema jakoukoliv moznost otacky snizit, at uz je to stary mechanicky diesel, nebo novy common rail.
V kazdem pripade to asi neresi preventivni vymena olejoveho cerpadla, jak tu nekdo psal.
Je to jen teorie, muze to byt samozrejme i jinak, ale prijde m to dost pravdepodobny.
V kazdem pripade to asi neresi preventivni vymena olejoveho cerpadla, jak tu nekdo psal.
Je to jen teorie, muze to byt samozrejme i jinak, ale prijde m to dost pravdepodobny.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Hele já to taky nedostanu pod 10,5. Jó a Toyotu máme pořád ještě v portfoliu (LC 95) a tam je ta spotřeba úplně stejná. Zase je ale pravda, že už má nalítáno 380 000 km a pořád běhá jako mladík.RudaK píše:Podle mě se klasicky zadřelpsalo se tady,že se nějak vykur... olejové čerpadlo. Petře neboj,víš jak to říkáš : TO TĚ TAKY ČEKÁ
.A čeká to všechny i tu mojí .......
Některý dřív a jiný později .
p.s. mě to sice jede,zatím ,ale žere jakosviňauž nechci ani psát kolik - na nádrž 500 km !!!!!!! ... motor v posledním tažení .Já prikůpím taky tu kojotu
- Radek D3
- Příspěvky: 540
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Ahoj já mám manuál a je možné, že to mohlo být turbo. Až se namontuje nový motor tak ten starý motor rozeberu.
Samozřejmě mě velmi zajímá co se s ním stalo! Ale potřebuji co nejdříve rozběhnout auto,at ho můžu ještě zajet než pojedu na Island a vychytat popřípadné chyby.
Z nového motoru se poslalo turbo na preventivní kontrolu do Brna a ze straého motoru se posla na servis startér,který byl zaseklý a alternátor, protože byl totálně zabahněný.Jinak po vyndání startéru motorem otáčet stále nejde.Nový motor byl původně namontován vevoze s automatickou převodovkou podle přítlačného talíře,který byl tenčí,než je u manuální převodovky.Ten se přemontoval ze starého motoru.
Až budu vědět další info napíšu to tady.
Zdar Radek
Samozřejmě mě velmi zajímá co se s ním stalo! Ale potřebuji co nejdříve rozběhnout auto,at ho můžu ještě zajet než pojedu na Island a vychytat popřípadné chyby.
Z nového motoru se poslalo turbo na preventivní kontrolu do Brna a ze straého motoru se posla na servis startér,který byl zaseklý a alternátor, protože byl totálně zabahněný.Jinak po vyndání startéru motorem otáčet stále nejde.Nový motor byl původně namontován vevoze s automatickou převodovkou podle přítlačného talíře,který byl tenčí,než je u manuální převodovky.Ten se přemontoval ze starého motoru.
Až budu vědět další info napíšu to tady.
Zdar Radek
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Taky počkám na to,čím se to stalo - nic preventívně měnit nebudu. ( a spotřeba asi klesne po sladění řídící jednotky s 32" kolama,které jsou o 2" od originálu větší - tak mě to až tak nebere ....to doladím až s tím dálkovým na to přitápění motoru na letošní zimu - teda jestli to bude ještě jezdit
)

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Mike III
- Příspěvky: 415
- Registrován: 06 črc 2010 10:39
- tel.: +420777251521
- auto: DIII, L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Je to detektivka pro nás majitele 2,7 TDV6, jenom jestli vrahem nebude zahradník (Matzker). 

- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Skoro bych si vsadil na vadny turbo a nasledky jak jsem psal vyse... 
Navic ta uzasna shoda nahod, ze se to stalo chvilku po tom, co meli v servisu dole boudu a spoustu hadic a trubek (treba svody a sani) rozdelanejch, ze?

Navic ta uzasna shoda nahod, ze se to stalo chvilku po tom, co meli v servisu dole boudu a spoustu hadic a trubek (treba svody a sani) rozdelanejch, ze?

Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
A proč měli boudu dole? Je fakt, že u D3 se sundavá kvůli kdejaké prkotině...Frana píše:Skoro bych si vsadil na vadny turbo a nasledky jak jsem psal vyse...
Navic ta uzasna shoda nahod, ze se to stalo chvilku po tom, co meli v servisu dole boudu a spoustu hadic a trubek (treba svody a sani) rozdelanejch, ze?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Kvůli vlnovci přece,je vidět že to tady nečteš důkladně ....eliott píše: A proč měli boudu dole? ...


Taky čistili schasis ....

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Radek D3
- Příspěvky: 540
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
No je pravda že jsem toho letos moc nenajezdil.Prvně vlnovec, pak se měnily měchy+ nové tlumiče od matzkera a tak dále.Doufám, že se letos už nic nevysere a bude vše v pořádku .Zítra jedu do servisu tak snad udělám nějaké fotky.A už budu vědět nějaký termín ,kdy budu moct jezdit.Nemyslím si, že by jednotka od matzkera udělala ten průser,přece jen jsem na něm najezdil asi 50 tis.km.
Už aby to bylo opravené.Pootm si odvezu motor a mám domluveno, že mi to jeden mechanik rozebere,aby jsem věděli v čem vězí zakopaný pes!
Zdar Radek:-)
Už aby to bylo opravené.Pootm si odvezu motor a mám domluveno, že mi to jeden mechanik rozebere,aby jsem věděli v čem vězí zakopaný pes!
Zdar Radek:-)
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Pjekná pokladnička ......Radek D3 píše: Prvně vlnovec, pak se měnily měchy+ nové tlumiče od matzkera a tak dále.
Zdar Radek:-)

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Robik LR
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28 led 2009 11:40
- tel.: 602330478
- auto: G4 Challenge
- Bydliště: Stehelčeves
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Zdarec Chlapy, moje D3 zemřela 8.prosince a jezdím teprve od této středy. Čerpadlem to rozhodně nebylo, a přitom celá klika a uložení byly mázlý. Jinej motor jsem za rozumnej peníz nesehnal, a tak jsem sice zdlouhavě, ale zgenerálkoval.
Prostě komplet, díly jsou téměř nedostupné, ale podařilo se. Teď mám najeto 200 km a za 6 dní jedu do Albánie.
Čekáte asi co tomu motoru bylo. Problém byl jednoznačně olej, jeho kvalita, četnost výměn, nikoli objem.
Ve dvou motorárnách co se podíleli na rekonstrukci mého motoru se shodli, že uložení kliky a ojnic při zvýšeném výkonu neodpovídá specifikaci oleje 5W30 dle výrobce. Shrnu to, s tímto olejem je to auto na ježdění do práce, na dálnici do 150 ti, netahat vleky, netrápit v terénu, jinam bez problému.
Teď jsem na olejích s přídavkem Esteru a specifikací 20W50 stejně jako SUBARU. Výměna v mém případě 10.000 km bez řečí. Měl bych být údajně spokojený.
Poslední věc, měl jsem najeto 167.000 km z toho 50.000 s pořádným vlekem a tak 15.000 v terénu.
Hlavně že jezdím.
Všem zdar a ať Vám ty trojčičky makaj.
Zdarec Robik
Prostě komplet, díly jsou téměř nedostupné, ale podařilo se. Teď mám najeto 200 km a za 6 dní jedu do Albánie.
Čekáte asi co tomu motoru bylo. Problém byl jednoznačně olej, jeho kvalita, četnost výměn, nikoli objem.
Ve dvou motorárnách co se podíleli na rekonstrukci mého motoru se shodli, že uložení kliky a ojnic při zvýšeném výkonu neodpovídá specifikaci oleje 5W30 dle výrobce. Shrnu to, s tímto olejem je to auto na ježdění do práce, na dálnici do 150 ti, netahat vleky, netrápit v terénu, jinam bez problému.
Teď jsem na olejích s přídavkem Esteru a specifikací 20W50 stejně jako SUBARU. Výměna v mém případě 10.000 km bez řečí. Měl bych být údajně spokojený.
Poslední věc, měl jsem najeto 167.000 km z toho 50.000 s pořádným vlekem a tak 15.000 v terénu.
Hlavně že jezdím.
Všem zdar a ať Vám ty trojčičky makaj.
Zdarec Robik
Toyota Hilux - Expedition
KTM 990 Adventure R
Moto Guzzi V7 Racer
Can Am Renegade 1000
http://www.blazius.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 990 Adventure R
Moto Guzzi V7 Racer
Can Am Renegade 1000
http://www.blazius.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Radek D3
- Příspěvky: 540
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: UMŘEL MI MOTOR TDV6
Ahoj tak mám dobrou zprávu, dnes natočili nový motor a běží jak švýcarský hodinky, prý při tom i hezky voní jako správný nový motor.
Auto ještě nebudu mít týden, protože odešla ruční brzda,která tam byla 3 měsíce takže výměna na záruku a je tam někde ještě elektrickej problém na podvozku. Jak se sundávala kastle kvůli vlnovci a ted podruhý kvůli výměny motoru.
Jinak startér opravený, vyčištěný odbahněný a zkontrolovaný alternátor,turbo se s nového motoru pro zichr nachalo poslat do Brna aby to nebyl náhodou nějaký špatný kus.A nebyl je perfektní. Takže ještě budou měnit čelní sklo, protože jsem tam už měl hodně prasklin, a nějaké to lakování,kdy mám nad předním oknem díru od pořádnýho šutru z Libye.Tak už s enemůžu dočkat, protože musím dovést stan, který byl taky na opravě nechat ho přelakovat nastrojit na auto a začít se balit na Island.
A až bude čas tak nechám rozdělat starý motor abych zjistil co se vlastně přesně stalo a jestli se vůbec vyplatí ten motor někdy v budoucnu opravit a třeba prodat a nebo nechat do zásoby.
Takže už budu zase jezdit!!!
Zdar Radek a ještě jednou všem díky za podporu a pomoc zvláště Stavrosovi!
Auto ještě nebudu mít týden, protože odešla ruční brzda,která tam byla 3 měsíce takže výměna na záruku a je tam někde ještě elektrickej problém na podvozku. Jak se sundávala kastle kvůli vlnovci a ted podruhý kvůli výměny motoru.
Jinak startér opravený, vyčištěný odbahněný a zkontrolovaný alternátor,turbo se s nového motoru pro zichr nachalo poslat do Brna aby to nebyl náhodou nějaký špatný kus.A nebyl je perfektní. Takže ještě budou měnit čelní sklo, protože jsem tam už měl hodně prasklin, a nějaké to lakování,kdy mám nad předním oknem díru od pořádnýho šutru z Libye.Tak už s enemůžu dočkat, protože musím dovést stan, který byl taky na opravě nechat ho přelakovat nastrojit na auto a začít se balit na Island.
A až bude čas tak nechám rozdělat starý motor abych zjistil co se vlastně přesně stalo a jestli se vůbec vyplatí ten motor někdy v budoucnu opravit a třeba prodat a nebo nechat do zásoby.
Takže už budu zase jezdit!!!
Zdar Radek a ještě jednou všem díky za podporu a pomoc zvláště Stavrosovi!