defender chcipa za jizdy
defender chcipa za jizdy
defender TD5 110 2001 mam problem cerpadlo bezi dava po par kylometrech chcipna jako kdyz vypnu klicek pak nejde nastartovat jenom se seslapnutym plynovym pedalem jak chytne btak pak chyta normalne ba vse se znova opakuje kabel od ridici jednotky cisty bprosim poratte dekuji
-
- Příspěvky: 2745
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: defender chcipa za jizdy
a co palivovej filtr?????????
Re: defender chcipa za jizdy
cerpadlo jsem mel venku vycistil a jede v pohodeskubanek píše:defender TD5 110 2001 mam problem cerpadlo bezi dava po par kylometrech chcipna jako kdyz vypnu klicek pak nejde nastartovat jenom se seslapnutym plynovym pedalem jak chytne btak pak chyta normalne ba vse se znova opakuje kabel od ridici jednotky cisty bprosim poratte dekuji
-
- Příspěvky: 2745
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: defender chcipa za jizdy
cerpadlo muze bejt ok,ale urcite bych se podival po filtru mezi nadrzi a cerpadlem,mnel jsme podobnej problem na discoveryI,filtr u nadrze byl uplne ucpanej,po jeho vymnene bylo po problemu
Re: defender chcipa za jizdy
palivovy filtr je 2 mesice po vymeneomar píše:cerpadlo muze bejt ok,ale urcite bych se podival po filtru mezi nadrzi a cerpadlem,mnel jsme podobnej problem na discoveryI,filtr u nadrze byl uplne ucpanej,po jeho vymnene bylo po problemu
Re: defender chcipa za jizdy
A netankujes tam nejaku bio sracku alebo nieco podobne ? ze vraj to zasiera filtry dost casto.
Re: defender chcipa za jizdy
to jsme take myslely proto jsme vyndaly nadrz a cerpadlo no skusime znova vymenit filtr a uvidime jinak dikmatooo píše:A netankujes tam nejaku bio sracku alebo nieco podobne ? ze vraj to zasiera filtry dost casto.
Re: defender chcipa za jizdy
mam ten isty problem je to nevyspytatelne az na nervy vela ludi uz o tom pisalo ale to riesenie mi stale unika jedine cidlo kluky som este nemenil
Re: defender chcipa za jizdy
Mě se také stávalo že mi defík zdechnul jak když vypneš klíček, nakonec jsem zjistil že byly špatné přívodní kontakty u jednoho ze tří relé pod sedačkou spolujezce, očistil jsem je a přihnul a už rok je po problému. U tebe je divný to přidávání plynu, ale třeba je to náhoda, mě to pak vždycky chytlo po chvilce startování (asi otřesy).
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: defender chcipa za jizdy
Dycky se na to divam ze 2 hlavnich pricin: Elektrika nebo Nafta
U elektriky bych nejvic tipoval ten zamastenej svazek k ridici jednotce, ale jestli ho mas suchy a jde cerpadlo, tak bych se vydal po Nafte.
U nafty bych sel od snazsiho k tezsimu, tedy zacit filtrem, pak zmerit tlak pred a za Regulatorem tlaku paliva, tesnost vstriku - zjistit jestli "nepribyva" olej (nafta v oleji).
Jsou to jen rady amatera...
Drzim palce a dej vedet co to bylo, bo s TD5 je clovek neustale ve strehu, co to bude priste
.
U elektriky bych nejvic tipoval ten zamastenej svazek k ridici jednotce, ale jestli ho mas suchy a jde cerpadlo, tak bych se vydal po Nafte.
U nafty bych sel od snazsiho k tezsimu, tedy zacit filtrem, pak zmerit tlak pred a za Regulatorem tlaku paliva, tesnost vstriku - zjistit jestli "nepribyva" olej (nafta v oleji).
Jsou to jen rady amatera...
Drzim palce a dej vedet co to bylo, bo s TD5 je clovek neustale ve strehu, co to bude priste

Re: defender chcipa za jizdy
osobny tip zo skusenosti?
: vymen tesniace kruzky vstrekov a myslim si ze vsetko bude v poriadku
+ ak to stale nebude uplne fit skus k tomu este aj vysmarit von tu memranku ktora je v tej kocke co drzi palivovy filter
: vymen tesniace kruzky vstrekov a myslim si ze vsetko bude v poriadku
+ ak to stale nebude uplne fit skus k tomu este aj vysmarit von tu memranku ktora je v tej kocke co drzi palivovy filter
Re: defender chcipa za jizdy
... to je pomerne bezny problem. Presne to iste som mal a presne rovnake riesenie som pouzil . Jedna sa o hlavne rele tzv. MAIN RELAY.Kangaroo píše:Mě se také stávalo že mi defík zdechnul jak když vypneš klíček, nakonec jsem zjistil že byly špatné přívodní kontakty u jednoho ze tří relé pod sedačkou spolujezce, očistil jsem je a přihnul a už rok je po problému.
... ked ti to zdochne rozsvieti sa oranzova kontrolka "CHECK ENGINE" celkom v lavo ?skubanek píše:defender TD5 110 2001 mam problem cerpadlo bezi dava po par kylometrech chcipna jako kdyz vypnu klicek
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: defender chcipa za jizdy
Zdravím, mám na Td5 r.v. 2001 stejný problém jako "skubanek" ...
mám ten stejný problém u Td5 110 z 2001...
Při zahřátém motoru jedu 95 - 100 km/h a v tahu bez varování se mi ztratí plyn pod nohou a zdechne to, hodím to ke krajnici a čekám, pak teda po 10 minutách snahy s plynem nastartuji (jednou jsem i nenastaroval a byl potupný odtah). Stalo se mi to asi 3x, někdy se to pak ještě opakovalo a někdy jsem dojel domů už na 1 zátah. Mám čerpadlo vyměněné, nádrž byla venku, hadičky vyměněné, kabely čisté ...
Jak jsi to tedy vyřešil? KDE BYLA CHYBA?
Děkuji
Parník
mám ten stejný problém u Td5 110 z 2001...
Při zahřátém motoru jedu 95 - 100 km/h a v tahu bez varování se mi ztratí plyn pod nohou a zdechne to, hodím to ke krajnici a čekám, pak teda po 10 minutách snahy s plynem nastartuji (jednou jsem i nenastaroval a byl potupný odtah). Stalo se mi to asi 3x, někdy se to pak ještě opakovalo a někdy jsem dojel domů už na 1 zátah. Mám čerpadlo vyměněné, nádrž byla venku, hadičky vyměněné, kabely čisté ...
Jak jsi to tedy vyřešil? KDE BYLA CHYBA?
Děkuji
Parník
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: defender chcipa za jizdy
Ještě je tu možnost, že něco umírá v řídící jednotce motoru, ale to chce napíchnout na diagnostiku. A chce to udělat dřív, než se začnou měnit díky a řešit mechanické problémy, které tam vůbec nemusí být.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: defender chcipa za jizdy
Na diagnostice to v Českém Dubu měli a nehlásilo to nic ...
Re: defender chcipa za jizdy
Vezmi benzinovy cistic ve sreji.Pos sedackou spolujezdce odpoj dlouhy plastovy konektor od r.j. prostrikej ho tlakem vistice.To same na strane jednotky.Vyfoukej vzduchem.Tsk to odmastis.Sprey voz sebou.To je zaklad u TD5
Vzlona tam olej po kabelech a to je pulka problemu u tohodle motoru.Nejsem mechanik ale mam tretiho defs td5

- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: defender chcipa za jizdy
Skoro vždy, když td5 zhasíná za jízdy to jsou podložky pod vstřikama.
méně častá příčina stejné závady a u defíka je, že jsou špatné kontakty u relátka ŘJ nebo i samotné relé.
Párkrát jsem se setkal, že TD5 zhasínala i špatně ukostřenou řídící jednotkou.
Něco podobného řeší právě v sekci discovery
méně častá příčina stejné závady a u defíka je, že jsou špatné kontakty u relátka ŘJ nebo i samotné relé.
Párkrát jsem se setkal, že TD5 zhasínala i špatně ukostřenou řídící jednotkou.
Něco podobného řeší právě v sekci discovery
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: defender chcipa za jizdy
Ten olej ale ničemu nevadí, aspoň ten konektor nekoroduje. On je ten olej docela pěkně nevodivej, i když do vlastností transformátorového oleje má daleko. Největší problém jsou konektory, co se připojují přímo na vstřikovače - jsou v nich ty nejmenší "fastony", ale proud tam teče okolo 25A - i když jenom chvilkově, když se zrovna vstřikuje. A tyhle konektory jsou namáhané teplotními cykly motoru, takže postupně povolí, až to přestane kontaktovat. Mě se auto chovalo tak, že studené jelo v pohodě na 5 válců a po ohřátí jenom na 4. Stačilo ty konektory napružit.
Podobnej problém může být i u ostatních konektorů po cestě - jsou stejně velké. Ale tam by to nemělo být tak časté, protože to není tak moc teplotně namáhané, jako ty v motoru.
Olej by mohl vadit až ve chvíli, kdy by zatekl do nějakých nízkoúrovňových obvodů, což ale vstřikovače rozhodně nejsou. Možná tak přímo na procesor v řídící jednotce, a ti tam by měl hodně práce s tím něco nehezkého udělat.
A jak píše Jirka - konektory pod palubovkou nebo vedle řídící jednotky, ve kterých jsou pojistky a relátka rády kvůli vlhkosti korodují (přesněji hnijí) a potom to dělá divy. Někdy pomůže jenom vyndat z patice a vrátit, někdy to je jenom na chvilku a patice se postupně vytaví a je nutné ji vyměnit. Jenom oškrabání a nějaký kontox většinou nestačí, pokud je konektor (samice) vyhřátý, tak změkne a dlouhodobě neudrží přítlak.
Podobnej problém může být i u ostatních konektorů po cestě - jsou stejně velké. Ale tam by to nemělo být tak časté, protože to není tak moc teplotně namáhané, jako ty v motoru.
Olej by mohl vadit až ve chvíli, kdy by zatekl do nějakých nízkoúrovňových obvodů, což ale vstřikovače rozhodně nejsou. Možná tak přímo na procesor v řídící jednotce, a ti tam by měl hodně práce s tím něco nehezkého udělat.
A jak píše Jirka - konektory pod palubovkou nebo vedle řídící jednotky, ve kterých jsou pojistky a relátka rády kvůli vlhkosti korodují (přesněji hnijí) a potom to dělá divy. Někdy pomůže jenom vyndat z patice a vrátit, někdy to je jenom na chvilku a patice se postupně vytaví a je nutné ji vyměnit. Jenom oškrabání a nějaký kontox většinou nestačí, pokud je konektor (samice) vyhřátý, tak změkne a dlouhodobě neudrží přítlak.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: defender chcipa za jizdy
Měl jsem tu jednu td5 která chcípala kvůli špatné pojistce která se na pohled tvářila jako dobrá...
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: defender chcipa za jizdy
Takže vyměněno toho bylo spousta a bylo to těsnění pod vstřikováním.