Úvod do údržby LR - hledám praktická cvičení

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Úvod do údržby LR - hledám praktická cvičení

#41 Příspěvek od pablo.gs » 24 kvě 2011 12:00

will.26 píše:to tu bylo už za komanču ...všichni uměli všechno nikdo nevydělal ani kačku a všechno stalo zahovno .....zlaté pořekadlo ...ševče drž se sveho kopyta ,toť muj názor ......taky nemám rád když se mi někdo montuje do řemesla
Bych si dovolil nesouhlasit. Za bolševika byl víc problém sehnat kvalitní materiály a díly na opravu než něco opravit.
Ona je specializace zní jako hezká věc, ale pak lidi degenerujou a neumí si vyměnit ani těsnění v kohoutku. Nebo když se jim podělá zaměstnání, tak si hodí mašli neb nic jinýho neumí. Nepřekvapily mě nedávný výsledky testů ve školkách, kde se zjistilo, že dnešní děti mají motoriku prstů brutálně nižší, než děti před 20ti lety a mají třeba problém zašroubovat obyčejný šroubek. V pohybech prstů na klávesnici jsou zase nesrovnatelně lepší, to zas jo.
Pak se můžem těšit, že z těch děcek vyrostou autoopraváři, kteří ti místo opravy ložiska vymění radši celý motor bo se to blbě rozdělává.
Je známý fakt, že nekvalita produkce Číny a spol. spočívá v absenci dědičné řemeslné tradice, zručnosti a technického myšlení a bude trvat 2-3 generace, než se to v populaci vytvoří. :ne
Btw: Barák jsem si postavil před 20ti lety vlastníma rukama a za hovno nestojí, bo po těch několika málo specialistech co jsem si je tam pustil, už jsem zaplaťbůh všechno předělal :devil
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Úvod do údržby LR - hledám praktická cvičení

#42 Příspěvek od will.26 » 25 kvě 2011 07:05

chápu že se na mě snesla kritika ale stejně si neporadíte bez dílenského vybavení a jiních věcí ,napsal jsem to tady proto že jsem si myslel že jsem strašně šikovný a že zvládnu renovaci mojeho dědka v klidu a musím říct že jsem hodně zklamaný (a taky nasrany) že to není to pravé ořechové ,vyměnit olej nebo jiné prkotiny to by šlo ale stejně jestli se nám něco posere v motoru tak si stím stejně neporadíme

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Úvod do údržby LR - hledám praktická cvičení

#43 Příspěvek od will.26 » 25 kvě 2011 07:09

pablo.gs píše:
will.26 píše:to tu bylo už za komanču ...všichni uměli všechno nikdo nevydělal ani kačku a všechno stalo zahovno .....zlaté pořekadlo ...ševče drž se sveho kopyta ,toť muj názor ......taky nemám rád když se mi někdo montuje do řemesla
Bych si dovolil nesouhlasit. Za bolševika byl víc problém sehnat kvalitní materiály a díly na opravu než něco opravit.
Ona je specializace zní jako hezká věc, ale pak lidi degenerujou a neumí si vyměnit ani těsnění v kohoutku. Nebo když se jim podělá zaměstnání, tak si hodí mašli neb nic jinýho neumí. Nepřekvapily mě nedávný výsledky testů ve školkách, kde se zjistilo, že dnešní děti mají motoriku prstů brutálně nižší, než děti před 20ti lety a mají třeba problém zašroubovat obyčejný šroubek. V pohybech prstů na klávesnici jsou zase nesrovnatelně lepší, to zas jo.
Pak se můžem těšit, že z těch děcek vyrostou autoopraváři, kteří ti místo opravy ložiska vymění radši celý motor bo se to blbě rozdělává.
Je známý fakt, že nekvalita produkce Číny a spol. spočívá v absenci dědičné řemeslné tradice, zručnosti a technického myšlení a bude trvat 2-3 generace, než se to v populaci vytvoří. :ne
Btw: Barák jsem si postavil před 20ti lety vlastníma rukama a za hovno nestojí, bo po těch několika málo specialistech co jsem si je tam pustil, už jsem zaplaťbůh všechno předělal :devil
s tím barákem s tebou souhlasím ...pořád je to o lidech a o jejich přístupu k práci

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5763
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Úvod do údržby LR - hledám praktická cvičení

#44 Příspěvek od Miky_CZ » 25 kvě 2011 09:10

will.26 píše:chápu že se na mě snesla kritika ale stejně si neporadíte bez dílenského vybavení a jiních věcí ,napsal jsem to tady proto že jsem si myslel že jsem strašně šikovný a že zvládnu renovaci mojeho dědka v klidu a musím říct že jsem hodně zklamaný (a taky nasrany) že to není to pravé ořechové ,vyměnit olej nebo jiné prkotiny to by šlo ale stejně jestli se nám něco posere v motoru tak si stím stejně neporadíme
nevim proc zklamany, dedek je krasny a to co jsi dokazal by vetsina lidi nezmakla

je to prvni auto, u druheho uz budes vedet kde si udelal chyby a zase to bude lepsi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Úvod do údržby LR - hledám praktická cvičení

#45 Příspěvek od pablo.gs » 25 kvě 2011 09:35

will.26 píše:s tím barákem s tebou souhlasím ...pořád je to o lidech a o jejich přístupu k práci
V pohodě Wille, pokud mám na autě něco co neumím (což je většina věcí), tak taky frčím do servisu. Ale ono spíš to vlákno vak71 založil ne proto, aby připravil o práci zdejší kluky servisáky, ale spíš aby když se mu někde na cestě vytelí měch, hardyna nebo čerpadlo, z toho nebyl na mašli a uměl si poradit. Aspoň tak jsem to pochopil.
Take it easy :Pohoda:
Jo a Miky má recht, dědek je hezky udělanej :yes

Banik a zdar :dance
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 739
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: Úvod do údržby LR - hledám praktická cvičení

#46 Příspěvek od papavel.k » 25 kvě 2011 10:09

:lol: wille.26...přijeď taky a budem se opravovat, má to být v letní tábor tak ti nebude v dědkovi zima :lol:

- jsem přesně za to seznámit se s autem, umět popsat do tfnu co tomu je, umět posoudit jestli dojedu, případně v jednoduších případech opravit si... navíc mne to baví, na druhé straně nechci zbytečně něco zk****t...nikdo o práci nepřijde...do toho co dělám už jsem zasvěcoval plno lidí - aspoň je větší konkurence :mrgreen: - stejně si to každý dělá po svém a záleží na tom jak :wink:
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Úvod do údržby LR - hledám praktická cvičení

#47 Příspěvek od will.26 » 25 kvě 2011 13:47

asi máte recht chlapi jenom jsem měl splín bo jak jsem viděl dědka od radka (myslím že ho renovoval kryten) tak mi spadla čelist

KDante
Příspěvky: 32
Registrován: 15 lis 2008 14:20
auto: Discovery I 300TDi
Bydliště: Brno

Re: Úvod do údržby LR - hledám praktická cvičení

#48 Příspěvek od KDante » 25 kvě 2011 17:01

Taky bych bral nějaká praktická cvičení, vždycky když něco upadlo/vyteklo/zlomilo se/přehřálo někde na cestě v poušti, koukal jsem na to jak puk a pak popadl telefon a manuál a dal se do dedukování :D Teda když tam byl signál, jinak jsem to jen posbíral a jel jsem dál...
LR DI 300TDi Morocco Expedition

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Úvod do údržby LR - hledám praktická cvičení

#49 Příspěvek od Forsttimber » 25 kvě 2011 20:24

najdolezitejsi dovod preco si ho opravujem sam je to ze som na svoje veci velmi citlivy a nenecham sa v nom hrabat hocikoho (vlastne nikoho)

pani ruku na srdce kto by dovolil osahavat svoju manzelku niekomu inemu

a dalsi dovod je ze servis v najblizsom servise kde by mi to VEDELI urobit je taky drahy ze aj ked to prvykrat poserem a budem musiet kupovat novy nahradny diel tak to bude lacnejsie a to nepocitam cestu a druhykrat uz viem ako na to a urobim to poriadne

P.S. opakovanie je matka mudrosti
Real Land Rover is built, not bought

Odpovědět