A docela s překvapením koukám na dost šílené ceny OEM: pravý anglický výfuk od pravých Indů stojí jak v Praze dům -- kupříkladu Rimmer's má jeden z jeho tří dílů za 225 liber s DPH.
Jenže podle téhož Rimmera se dá koupit aftermarket od Britparts za pouhých 70 liber s DPH, což mi přijde poněkud sakra rozdíl (a Island 4x4 má týž Britpart ještě cca o 10 liber levněji). Býval bych čekal aftermarket tak o 30-50 % levnější, ale za čtvrtinu ceny?!?
Navíc nerez -- což by snad teoreticky mělo být mnohem lepší a tedy mnohem dražší, ne? -- stojí u Rimmerů jen 240 liber, tedy zhruba stejně jako ten OEM. Nemluvě o tom, že famousfour _ASI_ nabízí komplet celý nerezový výfuk (všechny tři díly dohromady) za 480 liber, akorát u nich je tradiční problém v tom, že mají vlastní číslování dílů, které se liší od standardního číslování LR, takže nikdo s jistotou neví, zda to jsou správné díly nebo ne, dokud se je nepokusí namontovat a nezjistí, že se tam nehodí

Co byste kdo radili? Existuje sebemenší důvod sáhnout po OEM při těchto cenách? Kvalitnější než Britpart asi o něco bude, ale že by byl kvalitnější než ten nerez, o tom hodně pochybuji...