Ahoj všem, prosím o radu, našel jsem "díru" v rámu auta blízko uchycení závěsu.
chtěl bych to nechat zavařit, mám k tomu dotaz.
Je nutné odpojovat ŘJ, baterku případně ještě něco jiného aby se to při sváření nepoškodilo?
Děkuji za rady a zkušenosti.
Martin
Vyvaření rámu auta
Moderátor: Miky_CZ
Re: Vyvaření rámu auta
Omlouvám se za otázku mimo téma, ale můžu se zeptat - to je z nějakého mechanického poškození nebo vyrezlá?
U DII bych takovou korozi nečekal...

UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
-
- Příspěvky: 2745
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: Vyvaření rámu auta
pokud budes varit trafem tak odpoj uplne vsechno vcetne alternatoru,pokud co2 tak nemusis nic odpojovat
Re: Vyvaření rámu auta
Ahoj,
předpokládám že vyrezlá... auto je nebourané.
pokusím se tedy ve svém okolí sehnat někoho s velkou CO2 svářečkou...
Doufám, že to vyjde... dal jsem se do kompletní renovace spodku, tak jsem na toto přišel...
M:
předpokládám že vyrezlá... auto je nebourané.
pokusím se tedy ve svém okolí sehnat někoho s velkou CO2 svářečkou...
Doufám, že to vyjde... dal jsem se do kompletní renovace spodku, tak jsem na toto přišel...
M:
-
- Příspěvky: 2745
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: Vyvaření rámu auta
Žadny velky CO2 nepotrebujes,ram je tak max 2 mm plech,rozhodne neni z kolejnic nebo traverzy