Zdravim, napriek tomu ze posledny mesiac usilovne studujem cele forum, stale je to niekolko otazok ktore ma trapia
tento tyzden som si kupil nove auto, discovery 300 tdi , 1998
pokial viem, nema abs, a podla vinu mi hlasi ze nema erg, nie som ale mechanik a neviem presne ako to ci ma alebo nema erg zistim
moje otazky:
1. neviem zaradit uzavierku diferencialu, packa je zatuhnuta a nechce sa pohnut
2. auto by som chcel dat na 32/ alebo 33 gumy (skor 33), predpokladam, ze budem potrebovat lift kit teda aspon 2", povodne som rozmyslal nad iron man, alebo ome, vsimol som si ale, ze ludia davaju radsej podvozky z britanie, zaujal ma napriklad tento kit http://www.4muddyfeet.com/shop/product_ ... _id=127241" onclick="window.open(this.href);return false; alebo tento http://www.4muddyfeet.com/shop/product_ ... _id=127245" onclick="window.open(this.href);return false;, priznam sa ale ze moc sa nevyznam, predpokladam ze cim viac dielov vymenim za odolnejsie, tym lepsie, bude tych 40 mm stacit?
3. ak by som pouzil 33 kola, budem musiet pri spominanom lifte rezat karoseriu?, predpokladam ze kvoli stabilite bude nutne auto rozsirit cize budem musiet dokupit aj plastove lemy, je nutne rezat aj dvere?
4. vsimol som si ze ludia pri liftoch menia aj tlmic riadenia, ale v tychto kitoch som si nevsimol ho ponukat, zasa som najcastejsie videl, ze ludia davaju iron man alebo ome aspon tu na slovensku
5. opat k spominanemu liftu, ako som cital rozmer 33 je tak na hrane, a bolo by vraj vhodne menit prevody v diferakoch, rozmyslal som totiz, ze v buducnosti dorobim prednu a zadnu arb uzavierku, akym sposobom je potom tam riesena zmena prevodov? ak by som chcel v buducnosti nainstalovat heavy duty poloosy, zvladne to arb locker?
k podvozku dodavam ze budem mat predny a asi aj zadny pevnostak, a v predu navijak, svetelna rampa, pravdepodobne zahradka
6- pouzivate niekto v aute dve baterky? ak ano kde ich mate ulozene? nejde len o navijak ale napriklad o vysielacku a notebook a podobne
7- brania reflektory na pevnostnom narazniku v dostatocnom chladeni motora?
8- chcel by som namontovat snorchel, z britanie objednat safari kit, bojim sa ale filtra, ludia ma upozornovali ze je motor velmi citlivy na spinu , je mozne urobil taky mod ze snorchel prechadza cez box vzduchoveho filtra a tam je este ulozeny kn filter?
9- v minulosti som brodil len po ram dveri, co vsetko je vhodne utesnit, premiestnit aby som sa nevytopil? do akej vysky je mozne brodit aby som nemal vodu v kabine?
dufam, ze moje otazky nie su prilis hlupe, snazil som sa dostudovat co sa dalo a pozliepat utrzky z roznych tem, za odpovede vopred dakujem
Discovery 1, terenne upravy lift kit a pod
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 1, terenne upravy lift kit a pod
ad 1: zkus s ni kvedlat, pripadne pomalicku jet a ona tam snad zaskoci, pripadne budes muset oddelat tu kuzi kolem radicky vycistit to tam, rozhybat
ad 2: nebude minimalne 50mm plus budes muset rezat minimalne zadni rohy vsech blatniku
ad 3: ano pokud mas 5 dver je nutno rezat aji dvere
ad 4: tlumic rizeni resi pouze dusledek a ne pricinu, pokud to bude vibrovat je chyba jinde
(to rika ten co ma dva protoze mu to vibruje
)
ad 5:nejlepe se meni prevody rozvodovkou z defendera 110, pripadne muzes i v diferakach ale je to asi drazsi, ja mam 33 a zmenu prevodu neplanuju
pri arb tam ty kola prevodu zustavani, takze to jestli tam je uzaverka s tim nema nic spolecneho
ad 6: dve baterky mam, druha je v miste, kde je zvedak, tj v miste puvodni baterky akorat na druhe strane, pouze je treba udelat snorchel a tim vyhodis to puvodni sani, ktere tam zavazi
ad 7: nezaznamenal sem
ad 8: zbytecne, lepsi je dat nahoru misto kobry cyklon
ad 9: odvzdusneni z obou diferaku, pripadne z prevodovek, pokud brodis vic nez po prahy voda se ti dovnitr dostane, pokud jedes tak moc ne a kdyz tam zapadnes tak tomu nezabranis
pokud se v necem pletu tak at me zkusenejsi opravi
jinak zde je takove shrnuti a vetsina techto otazek uz byla zodpovezena
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12412" onclick="window.open(this.href);return false;
ad 2: nebude minimalne 50mm plus budes muset rezat minimalne zadni rohy vsech blatniku
ad 3: ano pokud mas 5 dver je nutno rezat aji dvere
ad 4: tlumic rizeni resi pouze dusledek a ne pricinu, pokud to bude vibrovat je chyba jinde
(to rika ten co ma dva protoze mu to vibruje

ad 5:nejlepe se meni prevody rozvodovkou z defendera 110, pripadne muzes i v diferakach ale je to asi drazsi, ja mam 33 a zmenu prevodu neplanuju
pri arb tam ty kola prevodu zustavani, takze to jestli tam je uzaverka s tim nema nic spolecneho
ad 6: dve baterky mam, druha je v miste, kde je zvedak, tj v miste puvodni baterky akorat na druhe strane, pouze je treba udelat snorchel a tim vyhodis to puvodni sani, ktere tam zavazi
ad 7: nezaznamenal sem
ad 8: zbytecne, lepsi je dat nahoru misto kobry cyklon
ad 9: odvzdusneni z obou diferaku, pripadne z prevodovek, pokud brodis vic nez po prahy voda se ti dovnitr dostane, pokud jedes tak moc ne a kdyz tam zapadnes tak tomu nezabranis
pokud se v necem pletu tak at me zkusenejsi opravi
jinak zde je takove shrnuti a vetsina techto otazek uz byla zodpovezena
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12412" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Discovery 1, terenne upravy lift kit a pod
A asi by aj bolo rozumné zlúčiť to a pokračovať v niektorej už založenej téme, nech tu nie je ďalšia o tom istom. Radšej nech sa to opakuje v už existujúcej. Opakovanie je matka múdrosti, nie?Miky_CZ píše:........
jinak zde je takove shrnuti a vetsina techto otazek uz byla zodpovezena
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12412" onclick="window.open(this.href);return false;

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 1, terenne upravy lift kit a pod
udelam to, ale az si to dotycny precte at to najde:-)Acon píše:A asi by aj bolo rozumné zlúčiť to a pokračovať v niektorej už založenej téme, nech tu nie je ďalšia o tom istom. Radšej nech sa to opakuje v už existujúcej. Opakovanie je matka múdrosti, nie?Miky_CZ píše:........
jinak zde je takove shrnuti a vetsina techto otazek uz byla zodpovezena
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=12412" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál