Neznáte někdo historii tohoto RR prosím?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Neznáte někdo historii tohoto RR prosím?

#21 Příspěvek od Luboš M. » 21 črc 2011 21:02

Acon píše:ono to auto asi nikto nebude poznať, no podľa vodičovej sedačky nevyzerá, že by tie km neboli reálne. Prikláňam sa k názoru, že podobná motorizácia sa bežne nekupuje na každodenné jazdy aj keď to samozrejme nie je pravidlo.
k vyššie uvedenej debate sa nevyjadrujem, silne mi to pripomína off fórum. A ak je tá cena bežná, skúste pohladať. Je nižšia ako sa bežne za ten ročník a km pýta. Či je to u nás aj predajné je druhá vec.
Panove to je blbost ten kdo na tohle auto ma je mu jedno jestli zere 12 nafty a nebo 18 benzínu. Možná to platilo dříve u starých RR.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Neznáte někdo historii tohoto RR prosím?

#22 Příspěvek od majkro » 21 črc 2011 21:47

Luboš M. píše:
Acon píše:ono to auto asi nikto nebude poznať, no podľa vodičovej sedačky nevyzerá, že by tie km neboli reálne. Prikláňam sa k názoru, že podobná motorizácia sa bežne nekupuje na každodenné jazdy aj keď to samozrejme nie je pravidlo.
k vyššie uvedenej debate sa nevyjadrujem, silne mi to pripomína off fórum. A ak je tá cena bežná, skúste pohladať. Je nižšia ako sa bežne za ten ročník a km pýta. Či je to u nás aj predajné je druhá vec.
Panove to je blbost ten kdo na tohle auto ma je mu jedno jestli zere 12 nafty a nebo 18 benzínu. Možná to platilo dříve u starých RR.
:yes :yes :yes Presne tak, je drsny jak tu lidi s auty, ktera maji prumernou spotrebu mezi 10 - 15 litry rikaji, ze 20 litru je moc na to aby v tom nekdo neco najezdil :D Pochopil bych ten nazor od majitele Fobie 1.1 HataTitla Power...

hanzz
Příspěvky: 31
Registrován: 21 črc 2011 09:39
auto: Outback 3.0 H6

Re: Neznáte někdo historii tohoto RR prosím?

#23 Příspěvek od hanzz » 22 črc 2011 07:23

Dovolím si ti svůj první příspěvek a budu také spekulovat :)

Range Rover bylo poměrně oblíbené auto manželek pánů, kteří na to mají (než jej vystřídalo XC90 a následně X6). Takže ten nájezd není nereálný. Stačí se podívat na mobile.de, tam jich je pod 100t km výrazně víc, jak nad 100t km. Takže tady bych hledal možné vysvětlení (které ale nevylučuje, že ten kus z AAA je stočený :)

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Neznáte někdo historii tohoto RR prosím?

#24 Příspěvek od Acon » 22 črc 2011 08:45

Luboš M. píše: Panove to je blbost ten kdo na tohle auto ma je mu jedno jestli zere 12 nafty a nebo 18 benzínu. Možná to platilo dříve u starých RR.
Netvrdím, že to nie je jedno. No nie je pravidlo, že je to jediné auto v rodine. Väčšinou je kupované ako jedno z viacerých a tým pádom sa toľko nejazdí. Aspoň ja u nás nepoznám majiteľa nového RR, ktorý by ho mal ako jediné auto. Väčšinou je to 3.-4. auto. Iná situácia je ak to niekto kupuje ako jazdenku. No aj tak to býva tak 2. auto v domácnosti. Tie km sú skrátka u týchto áut úplne bežné bez ohľadu na príčinu. Zasa netreba za každú cenu stupňovať fóbiu z pretáčania tachometrov a aplikovať to na každé jedno auto.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Neznáte někdo historii tohoto RR prosím?

#25 Příspěvek od visby » 22 črc 2011 09:03

Acon píše:Netvrdím, že to nie je jedno. No nie je pravidlo, že je to jediné auto v rodine. Väčšinou je kupované ako jedno z viacerých a tým pádom sa toľko nejazdí. Aspoň ja u nás nepoznám majiteľa nového RR, ktorý by ho mal ako jediné auto. Väčšinou je to 3.-4. auto. Iná situácia je ak to niekto kupuje ako jazdenku. No aj tak to býva tak 2. auto v domácnosti. Tie km sú skrátka u týchto áut úplne bežné bez ohľadu na príčinu. Zasa netreba za každú cenu stupňovať fóbiu z pretáčania tachometrov a aplikovať to na každé jedno auto.
ale no, kopec ludi si take auto kupi ako prve auto do rodiny, lebo na to proste maju a paci sa im zvuk a ako bonus je to aj prakticke. po BA beha kvadrilion vysoko objemovych benzinov vo forme chladnicky (SUV) a vobec clovek nema pocit, ze ludia co v nich sedia maju doma 1.9tdi v passate na bezne jazdenie;-)
rovnako mas aj limuziny s benzinmi, ktore nezeru o nic menej a jazdia na nich kazdy den. tymto ludom je jedno, ze im asistent tankuje auto raz alebo 5-krat za tyzden;-)

hanzz
Příspěvky: 31
Registrován: 21 črc 2011 09:39
auto: Outback 3.0 H6

Re: Neznáte někdo historii tohoto RR prosím?

#26 Příspěvek od hanzz » 22 črc 2011 09:17

On nájezd 100t km za pět let znamená najezdit 55km denně (a to nepočítám, kolik dní to auto nemůže jezdit, protože stojí v servise :) A to zas není úplně malý nájezd. Takže ano, ten majitel s tím autem jezdí denně, to ale neznamená, že musí denně lítat 300km po dálnicích. Nakonec si myslím, že ti, kteří mají na taková auta jako funglovky, tak mají za A) více aut, za B) mají lidi, kteří za ně tu práci spojenou s cestováním udělají.

A jak jsem psal, stačí se podávat na mobile.de, těch RR s takovým relativně malým nájezdem je tam většina. Proto na tom nevidím nic divného. Tohle prostě nejsou auta pro obchodní cestující, kteří opravdu za rok objedou zeměkouli (i několikrát).

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Neznáte někdo historii tohoto RR prosím?

#27 Příspěvek od Acon » 22 črc 2011 10:32

Visby, ja netvrdím, že je to tak na 100% No napr Nitra je malé mesto a viac menej sa o podobne situovaných ľuďoch vie. U nás RR osedlávajú v drvivej väčšine blondínky okrem mojej, tá osedláva starú Disco :-) A to nechcem urážať blondínky, aby bolo jasno. Kamošova manželka zasa jazdí na Géčku a keby na ňom občas nešiel on (má Hiluxa) tak to auto ročne nespraví viac ako 5000km. Takto má 6r. Géčko nejakých 45 000km. Má ho od nova. Okrem toho majú MB E. Takže ani Hilux ani G ani ten MB nenajazdia ročne viac ako 5-7000km. A takých je veľa. Kým sme mali osobák, tak Disco tiež viac stála ako jazdila. To nie je o tom, či niekto má, alebo nemá na benzín alebo či nejako rieši spotrebu. RR si jednoducho kupujú hlavne (nie len) ľudia, ktorí nie sú odkázaní na 1 auto. A myslím, že ak majú RR tak ani nemôžu. Ja mám LR + služobák a dosť ma serie, že som sa zbavil osobáku, lebo priznajme si, LR nie je záruka mobility a na niečom treba jazdiť pre ND :wink:

To všetko nie je podstatné, podstatné je, že to auto na snímku môže mať reálnych 100 000km.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Neznáte někdo historii tohoto RR prosím?

#28 Příspěvek od visby » 22 črc 2011 10:38

Acon píše:RR si jednoducho kupujú hlavne (nie len) ľudia, ktorí nie sú odkázaní na 1 auto. A myslím, že ak majú RR tak ani nemôžu. Ja mám LR + služobák a dosť ma serie, že som sa zbavil osobáku, lebo priznajme si, LR nie je záruka mobility a na niečom treba jazdiť pre ND :wink:

To všetko nie je podstatné, podstatné je, že to auto na snímku môže mať reálnych 100 000km.
100tis km moze mat, moj oco ma dve auta a na svojom osobaku ma najazdenych 70tis za 5 rokov, na obytaku 80tis za 3 roky;-)

ad LR: neviem co s tym stvarate ale moje auto stalo len ked malo puknutu hlavu (aj to doslo z ruska po svojich). Tecie sice z neho olej, vydava zle zvuky ale citim z neho ze nechce stat a chce sa vozit;-)

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Neznáte někdo historii tohoto RR prosím?

#29 Příspěvek od Acon » 22 črc 2011 11:13

to aj môj chce stále jazdiť. Síce som z chalupy prišiel na 3ojke a pri podraďovaní ma skoro predbehla prevodovka, ale stále sa derie dopredu
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět