Lepší brzdy DI??
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Lepší brzdy DI??
Porad nejsem spokojeny s brzdama na moji DI, uz jsem vymenil brzdove trubky, hadice, kotouce, desticky, zrepasoval brzdove trmeny vcetne nerezovych pistku, przdi to o hodne lip nez pred tim ale porad je to malo, nekdo nejaky napad?
jak je to s chlazenymi kotouci ve predu? ja je nemam, pomuze to? zaroven mi ke kazdemu trmenu vede jenom jedna brzdova trubka, na nekterych DI jsou vepredu dve
resil jste nekdo lepsi brzdy?
jak je to s chlazenymi kotouci ve predu? ja je nemam, pomuze to? zaroven mi ke kazdemu trmenu vede jenom jedna brzdova trubka, na nekterych DI jsou vepredu dve
resil jste nekdo lepsi brzdy?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Piskot
- Příspěvky: 453
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Lepší brzdy DI??
Také nad tím přemýšlím, dělal jsem komplet brzdy včetně repase brzdičů, včetně nových trubek a opletených hadiček a je to stále nic moc. Navíc mi po cca 10tis.km zase hází přední kotouče. Ale vzhledem k váze auta ty nechlazené kotouče dostávají zabrat, tedy se není čemu divit. Psalo se tady, že ty EBC kotouče + destičky Green Stuff snad jsou dobré. Docela zvažuji přestavět předek na verzi s chlazenými kotouči, ale nevím kde sehnat tu rozšiřovací desku do brzdičů.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Re: Lepší brzdy DI??
Zdar
chlazené kotouče jsou samozřejmě o kousek lepší, ale! Pro drsnější offroad může být problém - rozpálený kotouč a např průjezd studeným potokem může způsobit až prasknutí kotouče ale je to samozřejmě extrém - záleží na použití. EBC kotouče a desky jsou taky zlepšení - dělají se oboje chlazené i nechlazené ale taky je třeba počítat, že na brždění je potřeba je ohřát - někdy na poprvé prostě nezabrzdí a je potřeba šlápnout ještě jednou - mám je na expedičním(chvilku i závodním) autě a jsem spokojený ale vím o lidech co zase tak moc spokojený nebyli. Brzdy jsou ale vždy i o vhodné kombinaci kotouče a destiček(nerezový pístky jsou fajn ale na brždění vliv nemaj jen déle vydrží). Bohužel platí to, že čím levnější kotouč a deska tím hůř to brzdí a můžou být problémy(třeba to ohýbání a kroucení se kotoučů - přestali jsme brát ty nejlevnější kotouče(většinou čína) protože tam ty problémy byly skoro pravidelně a bereme minimálně Brembo nebo AP a už je jedno pod jakou značkou jsou balený). Když bude třeba rád pomůžu vybrat to pravé pro konkrétní použití.
H
chlazené kotouče jsou samozřejmě o kousek lepší, ale! Pro drsnější offroad může být problém - rozpálený kotouč a např průjezd studeným potokem může způsobit až prasknutí kotouče ale je to samozřejmě extrém - záleží na použití. EBC kotouče a desky jsou taky zlepšení - dělají se oboje chlazené i nechlazené ale taky je třeba počítat, že na brždění je potřeba je ohřát - někdy na poprvé prostě nezabrzdí a je potřeba šlápnout ještě jednou - mám je na expedičním(chvilku i závodním) autě a jsem spokojený ale vím o lidech co zase tak moc spokojený nebyli. Brzdy jsou ale vždy i o vhodné kombinaci kotouče a destiček(nerezový pístky jsou fajn ale na brždění vliv nemaj jen déle vydrží). Bohužel platí to, že čím levnější kotouč a deska tím hůř to brzdí a můžou být problémy(třeba to ohýbání a kroucení se kotoučů - přestali jsme brát ty nejlevnější kotouče(většinou čína) protože tam ty problémy byly skoro pravidelně a bereme minimálně Brembo nebo AP a už je jedno pod jakou značkou jsou balený). Když bude třeba rád pomůžu vybrat to pravé pro konkrétní použití.

H
Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Lepší brzdy DI??
dekuji za info, vim ze pistky nemaji vliv na brzdeni ale ja jsem mel 3 pistky uplne zarezle takze zmena byla velkamihalicek píše:Zdar
chlazené kotouče jsou samozřejmě o kousek lepší, ale! Pro drsnější offroad může být problém - rozpálený kotouč a např průjezd studeným potokem může způsobit až prasknutí kotouče ale je to samozřejmě extrém - záleží na použití. EBC kotouče a desky jsou taky zlepšení - dělají se oboje chlazené i nechlazené ale taky je třeba počítat, že na brždění je potřeba je ohřát - někdy na poprvé prostě nezabrzdí a je potřeba šlápnout ještě jednou - mám je na expedičním(chvilku i závodním) autě a jsem spokojený ale vím o lidech co zase tak moc spokojený nebyli. Brzdy jsou ale vždy i o vhodné kombinaci kotouče a destiček(nerezový pístky jsou fajn ale na brždění vliv nemaj jen déle vydrží). Bohužel platí to, že čím levnější kotouč a deska tím hůř to brzdí a můžou být problémy(třeba to ohýbání a kroucení se kotoučů - přestali jsme brát ty nejlevnější kotouče(většinou čína) protože tam ty problémy byly skoro pravidelně a bereme minimálně Brembo nebo AP a už je jedno pod jakou značkou jsou balený). Když bude třeba rád pomůžu vybrat to pravé pro konkrétní použití.![]()
H
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Lepší brzdy DI??
Mam na 90tce origo chlazenty LR ze 130 defa a velika spokojenost
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
Re: Lepší brzdy DI??
jasně tomu rozumím zarezlý pístek nedělá vůbec nic a nebo brzdí pořádMiky_CZ píše:dekuji za info, vim ze pistky nemaji vliv na brzdeni ale ja jsem mel 3 pistky uplne zarezle takze zmena byla velkamihalicek píše:Zdar
chlazené kotouče jsou samozřejmě o kousek lepší, ale! Pro drsnější offroad může být problém - rozpálený kotouč a např průjezd studeným potokem může způsobit až prasknutí kotouče ale je to samozřejmě extrém - záleží na použití. EBC kotouče a desky jsou taky zlepšení - dělají se oboje chlazené i nechlazené ale taky je třeba počítat, že na brždění je potřeba je ohřát - někdy na poprvé prostě nezabrzdí a je potřeba šlápnout ještě jednou - mám je na expedičním(chvilku i závodním) autě a jsem spokojený ale vím o lidech co zase tak moc spokojený nebyli. Brzdy jsou ale vždy i o vhodné kombinaci kotouče a destiček(nerezový pístky jsou fajn ale na brždění vliv nemaj jen déle vydrží). Bohužel platí to, že čím levnější kotouč a deska tím hůř to brzdí a můžou být problémy(třeba to ohýbání a kroucení se kotoučů - přestali jsme brát ty nejlevnější kotouče(většinou čína) protože tam ty problémy byly skoro pravidelně a bereme minimálně Brembo nebo AP a už je jedno pod jakou značkou jsou balený). Když bude třeba rád pomůžu vybrat to pravé pro konkrétní použití.![]()
H


Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lepší brzdy DI??
Mel jsem na D1 kotouce i desky ATE a brzdilo to velmi dobre. Davam je v podstate na vsechny svy auta uz dobrejch 10 let a nikdy jsem nemel duvod rict jediny krivy slovo. Samozrejme ze za kvalitu se plati o neco vic. Ale pouzivaji se i jako OEM v koncernovych autech napriklad.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- marcel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 03 úno 2007 22:58
- tel.: 0915 833178
- auto: DISCOVERY I
- Bydliště: Dudince SR
Re: Lepší brzdy DI??
Niekde sa tu tuším riešilo dať brzdiče z defendera.Defík by mal mať väčšie platničky.Máte niekto takú skúsenosť?Tuším,ale len predná náprava.
Re: Lepší brzdy DI??
já dával na disco zadní z defa 130 který sou větší a šlo to OKmarcel píše:Niekde sa tu tuším riešilo dať brzdiče z defendera.Defík by mal mať väčšie platničky.Máte niekto takú skúsenosť?Tuším,ale len predná náprava.
vzhledem k tomu že nápravy sou stejný, tak to jde úplně v pohodě... teda krom salisbury, tu neznám... ale předky jsou úplně v pohodě... na disco bych koupil ty chlazený na defa... a už je jedno jestli 110 nebo 130...
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lepší brzdy DI??
Montuju kompletní brzdy z Defendera na Discovery 1 všem co chtějí zvýšit účinek brzd. Sám jsem je vyzkoušel na svém voze a že jesm s ním byl ve velkém extrému, a jsou super. To že by praskly při projetí studené vody nic nevím. Udělal jsem to snad stokrát a nic se nestalo. Možná opravdu ty levné díly od Britpartu, ty asi jo
A zadní brzdiče ze Salisbury jdou i na D1 je vše stejné, už vyzkoušeno

http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- macejky1
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lepší brzdy DI??
Nemáte někdo zkušenost s kombinací GREEN STUFF destiček http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-FR ... 3362d41712 a POWER DISCU BRITPART http://www.paddockspares.com/slotted-an ... 99999.html.
Ty disky od Britpartu mám už pár let a jako s jednou z mála věcí od této firmi jsem s nimi spokojen. Ale mintex destičky začali už dost pískat a taky bych chtěl trochu zlepšit brzdný účinek tak přemýšlím o výměně desek za ty zelené s kevlarem.
Každá rada a zkušenost dobrá.
Ty disky od Britpartu mám už pár let a jako s jednou z mála věcí od této firmi jsem s nimi spokojen. Ale mintex destičky začali už dost pískat a taky bych chtěl trochu zlepšit brzdný účinek tak přemýšlím o výměně desek za ty zelené s kevlarem.
Každá rada a zkušenost dobrá.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lepší brzdy DI??
Já mám tydo destičky na D2 a musím říct že to má větší brzdový účinek, ale mám je tam i s kotouči které jsou prořezané.
Myslím že tyto desky bez kotoučů nebude o moc lepší brždění.
Myslím že tyto desky bez kotoučů nebude o moc lepší brždění.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- marcel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 03 úno 2007 22:58
- tel.: 0915 833178
- auto: DISCOVERY I
- Bydliště: Dudince SR
Re: Lepší brzdy DI??
Takže len zameniť predné za predné a zadné za zadné?Myslím z defa na diskošku.Dobre som to pochopil?
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lepší brzdy DI??
Přesně tak, stačí je jen přehodit a hotovo
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- macejky1
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lepší brzdy DI??
Max píše:Já mám tydo destičky na D2 a musím říct že to má větší brzdový účinek, ale mám je tam i s kotouči které jsou prořezané.
Myslím že tyto desky bez kotoučů nebude o moc lepší brždění.
Kotouče mám vrtané a drážkované. Už když jsem tyhle kotouče nasadil tak se brždění zlepšilo.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- Max
- Příspěvky: 100
- Registrován: 08 zář 2008 21:59
- tel.: 602745850
- auto: Subaru Disco 3
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lepší brzdy DI??
No vidíš tak dáme ještě kotouče do zadu a bude to ještě lepší.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850
- macejky1
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lepší brzdy DI??
Max píše:No vidíš tak dáme ještě kotouče do zadu a bude to ještě lepší.
Jo jo, slyšel jsem.
Tagr by mi měl přivézt celou přední nápravu tak uvidíme jak moc kompletní tam budou brzdy a třeba to taky pořeším. Když se budu přes zimu nudit.
Teď mě ale zajímají spíš jen nějaký rešerše na ty kevlarový "vesmírný" destičky.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lepší brzdy DI??
Ahoj dělá se na tom, jen je problém s ruční brzdou
jak a kam ji vyřešit, aby to sedělo, ono s těhlicema je dost práce
a s ruční ještě víc 



Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.