Lepší brzdy DI??

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Lepší brzdy DI??

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 15 srp 2011 13:11

Porad nejsem spokojeny s brzdama na moji DI, uz jsem vymenil brzdove trubky, hadice, kotouce, desticky, zrepasoval brzdove trmeny vcetne nerezovych pistku, przdi to o hodne lip nez pred tim ale porad je to malo, nekdo nejaky napad?

jak je to s chlazenymi kotouci ve predu? ja je nemam, pomuze to? zaroven mi ke kazdemu trmenu vede jenom jedna brzdova trubka, na nekterych DI jsou vepredu dve

resil jste nekdo lepsi brzdy?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Piskot
Příspěvky: 453
Registrován: 16 črc 2007 11:30
tel.: +420602648622
auto: LR Discovery 2,5 Tdi
Bydliště: u Prahy

Re: Lepší brzdy DI??

#2 Příspěvek od Piskot » 15 srp 2011 13:46

Také nad tím přemýšlím, dělal jsem komplet brzdy včetně repase brzdičů, včetně nových trubek a opletených hadiček a je to stále nic moc. Navíc mi po cca 10tis.km zase hází přední kotouče. Ale vzhledem k váze auta ty nechlazené kotouče dostávají zabrat, tedy se není čemu divit. Psalo se tady, že ty EBC kotouče + destičky Green Stuff snad jsou dobré. Docela zvažuji přestavět předek na verzi s chlazenými kotouči, ale nevím kde sehnat tu rozšiřovací desku do brzdičů.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)

Uživatelský avatar
mihalicek
Příspěvky: 541
Registrován: 13 črc 2011 17:55
tel.: 602360264
auto: Defender 300Tdi

Re: Lepší brzdy DI??

#3 Příspěvek od mihalicek » 15 srp 2011 14:25

Zdar
chlazené kotouče jsou samozřejmě o kousek lepší, ale! Pro drsnější offroad může být problém - rozpálený kotouč a např průjezd studeným potokem může způsobit až prasknutí kotouče ale je to samozřejmě extrém - záleží na použití. EBC kotouče a desky jsou taky zlepšení - dělají se oboje chlazené i nechlazené ale taky je třeba počítat, že na brždění je potřeba je ohřát - někdy na poprvé prostě nezabrzdí a je potřeba šlápnout ještě jednou - mám je na expedičním(chvilku i závodním) autě a jsem spokojený ale vím o lidech co zase tak moc spokojený nebyli. Brzdy jsou ale vždy i o vhodné kombinaci kotouče a destiček(nerezový pístky jsou fajn ale na brždění vliv nemaj jen déle vydrží). Bohužel platí to, že čím levnější kotouč a deska tím hůř to brzdí a můžou být problémy(třeba to ohýbání a kroucení se kotoučů - přestali jsme brát ty nejlevnější kotouče(většinou čína) protože tam ty problémy byly skoro pravidelně a bereme minimálně Brembo nebo AP a už je jedno pod jakou značkou jsou balený). Když bude třeba rád pomůžu vybrat to pravé pro konkrétní použití. :coze:
H
Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Lepší brzdy DI??

#4 Příspěvek od Miky_CZ » 15 srp 2011 14:30

mihalicek píše:Zdar
chlazené kotouče jsou samozřejmě o kousek lepší, ale! Pro drsnější offroad může být problém - rozpálený kotouč a např průjezd studeným potokem může způsobit až prasknutí kotouče ale je to samozřejmě extrém - záleží na použití. EBC kotouče a desky jsou taky zlepšení - dělají se oboje chlazené i nechlazené ale taky je třeba počítat, že na brždění je potřeba je ohřát - někdy na poprvé prostě nezabrzdí a je potřeba šlápnout ještě jednou - mám je na expedičním(chvilku i závodním) autě a jsem spokojený ale vím o lidech co zase tak moc spokojený nebyli. Brzdy jsou ale vždy i o vhodné kombinaci kotouče a destiček(nerezový pístky jsou fajn ale na brždění vliv nemaj jen déle vydrží). Bohužel platí to, že čím levnější kotouč a deska tím hůř to brzdí a můžou být problémy(třeba to ohýbání a kroucení se kotoučů - přestali jsme brát ty nejlevnější kotouče(většinou čína) protože tam ty problémy byly skoro pravidelně a bereme minimálně Brembo nebo AP a už je jedno pod jakou značkou jsou balený). Když bude třeba rád pomůžu vybrat to pravé pro konkrétní použití. :coze:
H
dekuji za info, vim ze pistky nemaji vliv na brzdeni ale ja jsem mel 3 pistky uplne zarezle takze zmena byla velka
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: Lepší brzdy DI??

#5 Příspěvek od Tonny » 15 srp 2011 15:41

Mam na 90tce origo chlazenty LR ze 130 defa a velika spokojenost
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Uživatelský avatar
mihalicek
Příspěvky: 541
Registrován: 13 črc 2011 17:55
tel.: 602360264
auto: Defender 300Tdi

Re: Lepší brzdy DI??

#6 Příspěvek od mihalicek » 15 srp 2011 17:38

Miky_CZ píše:
mihalicek píše:Zdar
chlazené kotouče jsou samozřejmě o kousek lepší, ale! Pro drsnější offroad může být problém - rozpálený kotouč a např průjezd studeným potokem může způsobit až prasknutí kotouče ale je to samozřejmě extrém - záleží na použití. EBC kotouče a desky jsou taky zlepšení - dělají se oboje chlazené i nechlazené ale taky je třeba počítat, že na brždění je potřeba je ohřát - někdy na poprvé prostě nezabrzdí a je potřeba šlápnout ještě jednou - mám je na expedičním(chvilku i závodním) autě a jsem spokojený ale vím o lidech co zase tak moc spokojený nebyli. Brzdy jsou ale vždy i o vhodné kombinaci kotouče a destiček(nerezový pístky jsou fajn ale na brždění vliv nemaj jen déle vydrží). Bohužel platí to, že čím levnější kotouč a deska tím hůř to brzdí a můžou být problémy(třeba to ohýbání a kroucení se kotoučů - přestali jsme brát ty nejlevnější kotouče(většinou čína) protože tam ty problémy byly skoro pravidelně a bereme minimálně Brembo nebo AP a už je jedno pod jakou značkou jsou balený). Když bude třeba rád pomůžu vybrat to pravé pro konkrétní použití. :coze:
H
dekuji za info, vim ze pistky nemaji vliv na brzdeni ale ja jsem mel 3 pistky uplne zarezle takze zmena byla velka
jasně tomu rozumím zarezlý pístek nedělá vůbec nic a nebo brzdí pořád :shake a samozřejmě nerez je pak dobrá volba pro náhradu :wink:
Honza M. lecos pro land rovery nejen to co je na http://www.britishcars.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo závodní stránky http://www.mihalicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; nebo taky na facebooku jako britishcars
ale nemám na ně moc čas tak sorry za ne přiliš časté aktualizace

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: Lepší brzdy DI??

#7 Příspěvek od Frana » 15 srp 2011 17:50

Mel jsem na D1 kotouce i desky ATE a brzdilo to velmi dobre. Davam je v podstate na vsechny svy auta uz dobrejch 10 let a nikdy jsem nemel duvod rict jediny krivy slovo. Samozrejme ze za kvalitu se plati o neco vic. Ale pouzivaji se i jako OEM v koncernovych autech napriklad.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
marcel
Příspěvky: 255
Registrován: 03 úno 2007 22:58
tel.: 0915 833178
auto: DISCOVERY I
Bydliště: Dudince SR

Re: Lepší brzdy DI??

#8 Příspěvek od marcel » 15 srp 2011 20:57

Niekde sa tu tuším riešilo dať brzdiče z defendera.Defík by mal mať väčšie platničky.Máte niekto takú skúsenosť?Tuším,ale len predná náprava.

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: Lepší brzdy DI??

#9 Příspěvek od Tonny » 15 srp 2011 22:03

marcel píše:Niekde sa tu tuším riešilo dať brzdiče z defendera.Defík by mal mať väčšie platničky.Máte niekto takú skúsenosť?Tuším,ale len predná náprava.
já dával na disco zadní z defa 130 který sou větší a šlo to OK

vzhledem k tomu že nápravy sou stejný, tak to jde úplně v pohodě... teda krom salisbury, tu neznám... ale předky jsou úplně v pohodě... na disco bych koupil ty chlazený na defa... a už je jedno jestli 110 nebo 130...
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 100
Registrován: 08 zář 2008 21:59
tel.: 602745850
auto: Subaru Disco 3
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Lepší brzdy DI??

#10 Příspěvek od Max » 17 srp 2011 20:35

Montuju kompletní brzdy z Defendera na Discovery 1 všem co chtějí zvýšit účinek brzd. Sám jsem je vyzkoušel na svém voze a že jesm s ním byl ve velkém extrému, a jsou super. To že by praskly při projetí studené vody nic nevím. Udělal jsem to snad stokrát a nic se nestalo. Možná opravdu ty levné díly od Britpartu, ty asi jo :-) A zadní brzdiče ze Salisbury jdou i na D1 je vše stejné, už vyzkoušeno
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2220
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Lepší brzdy DI??

#11 Příspěvek od macejky1 » 18 srp 2011 14:03

Nemáte někdo zkušenost s kombinací GREEN STUFF destiček http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-FR ... 3362d41712 a POWER DISCU BRITPART http://www.paddockspares.com/slotted-an ... 99999.html.

Ty disky od Britpartu mám už pár let a jako s jednou z mála věcí od této firmi jsem s nimi spokojen. Ale mintex destičky začali už dost pískat a taky bych chtěl trochu zlepšit brzdný účinek tak přemýšlím o výměně desek za ty zelené s kevlarem.

Každá rada a zkušenost dobrá.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 100
Registrován: 08 zář 2008 21:59
tel.: 602745850
auto: Subaru Disco 3
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Lepší brzdy DI??

#12 Příspěvek od Max » 18 srp 2011 20:14

Já mám tydo destičky na D2 a musím říct že to má větší brzdový účinek, ale mám je tam i s kotouči které jsou prořezané.
Myslím že tyto desky bez kotoučů nebude o moc lepší brždění.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850

Uživatelský avatar
marcel
Příspěvky: 255
Registrován: 03 úno 2007 22:58
tel.: 0915 833178
auto: DISCOVERY I
Bydliště: Dudince SR

Re: Lepší brzdy DI??

#13 Příspěvek od marcel » 18 srp 2011 20:36

Takže len zameniť predné za predné a zadné za zadné?Myslím z defa na diskošku.Dobre som to pochopil?

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 100
Registrován: 08 zář 2008 21:59
tel.: 602745850
auto: Subaru Disco 3
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Lepší brzdy DI??

#14 Příspěvek od Max » 18 srp 2011 21:18

Přesně tak, stačí je jen přehodit a hotovo
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2220
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Lepší brzdy DI??

#15 Příspěvek od macejky1 » 19 srp 2011 08:31

Max píše:Já mám tydo destičky na D2 a musím říct že to má větší brzdový účinek, ale mám je tam i s kotouči které jsou prořezané.
Myslím že tyto desky bez kotoučů nebude o moc lepší brždění.

Kotouče mám vrtané a drážkované. Už když jsem tyhle kotouče nasadil tak se brždění zlepšilo.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 100
Registrován: 08 zář 2008 21:59
tel.: 602745850
auto: Subaru Disco 3
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Lepší brzdy DI??

#16 Příspěvek od Max » 24 srp 2011 20:01

No vidíš tak dáme ještě kotouče do zadu a bude to ještě lepší.
http://www.max4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Discovery 1 už ne ale Discovery 3, Subaru legacy servis a úpravy vozů Land Rover + prodej ND na LR Tel.: 602745850

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2220
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Lepší brzdy DI??

#17 Příspěvek od macejky1 » 25 srp 2011 11:21

Max píše:No vidíš tak dáme ještě kotouče do zadu a bude to ještě lepší.

Jo jo, slyšel jsem.
Tagr by mi měl přivézt celou přední nápravu tak uvidíme jak moc kompletní tam budou brzdy a třeba to taky pořeším. Když se budu přes zimu nudit.

Teď mě ale zajímají spíš jen nějaký rešerše na ty kevlarový "vesmírný" destičky.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Lepší brzdy DI??

#18 Příspěvek od tagr » 09 zář 2011 10:13

Ahoj dělá se na tom, jen je problém s ruční brzdou :( jak a kam ji vyřešit, aby to sedělo, ono s těhlicema je dost práce :( a s ruční ještě víc :(
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Odpovědět