Zdravím Vást tu všechny, po přečtení všech příspěvků tady na fóru se zároveň trochu bojím, ale taky hrozně těším, že se snad v brzké době stanu novým majitelem jednoho Range Roveru 4.6 HSE V8, auto už je vybrané:-) Je to r.v.01, tmavě modré, béžový interiér, 1 vlastník, najeto 160tis Km se serviskou a servisován ve zn. servisu doposledka...

Takže pro začátek nádhera..

Hodně jsem tady četl, že u těch motorů praskají bloky, nebo vložky? Ostatně každý motor má něco, na co trpí.. A chci se Vás zeptat, zda se nedá této neblahé situaci prasklého bloku či vložky nějak předejít..? Nebo je to u těhlech motorů jasná tutovka..? Jinak ostatní věci považuji tak nějak za hřích starších aut a až tak mě nevzrušují... Samochvála smrdí, ale prý jsem šikovný:-) a dost věcí si na autě udělám sám... Tak snad toto auto vymýšleli lidé.. ikdyž u některých aut je to navážkách..

A jako člověk příjdu i na to jak to opravit... Dále jsem četl, že je dobré si pořídit nějaký přístroj (asi diagnostika) KLICKER.. na vzduchový podvozek... Pro případ..? Nemá ho někdo na prodej..? A ještě se chci zeptat, jelikož je to stálý pohon 4x4 tak by se mělo něco měnit mezi difer..? Něco jako u FREEčka Ta Viscko spojka..? Já jen abych hned něco neopoměl... Auto na LPG s největší pravděpodobností dávat nebudu, nejsem žádný odpůrce tohoto pohonu, ale auto budu mít spíš jako mazla pro radost na víkendy... A najezdím max 20tiskm za rok...Jinak mám služebáka... Každopádně je tohle auto srdcovka.. Už od Tý doby co mám řidičák.. (je to už nějaký ten pátek) Jsem zatížen na vozy made in GB, měl jsem ROVERY od 25 až po 75, jednoho Stype a teď přišel čas na něco o trochu většího a hlavně 4x4.. Tak asi tak.. Tak se těším až budu patřit mezi Vás a děkuji moc za rady..
