Range Rover 4.6 HSe

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
yahooj
Příspěvky: 6
Registrován: 07 zář 2011 15:53

Range Rover 4.6 HSe

#1 Příspěvek od yahooj » 09 zář 2011 12:27

Zdravím Vást tu všechny, po přečtení všech příspěvků tady na fóru se zároveň trochu bojím, ale taky hrozně těším, že se snad v brzké době stanu novým majitelem jednoho Range Roveru 4.6 HSE V8, auto už je vybrané:-) Je to r.v.01, tmavě modré, béžový interiér, 1 vlastník, najeto 160tis Km se serviskou a servisován ve zn. servisu doposledka... :-) Takže pro začátek nádhera..:-) Hodně jsem tady četl, že u těch motorů praskají bloky, nebo vložky? Ostatně každý motor má něco, na co trpí.. A chci se Vás zeptat, zda se nedá této neblahé situaci prasklého bloku či vložky nějak předejít..? Nebo je to u těhlech motorů jasná tutovka..? Jinak ostatní věci považuji tak nějak za hřích starších aut a až tak mě nevzrušují... Samochvála smrdí, ale prý jsem šikovný:-) a dost věcí si na autě udělám sám... Tak snad toto auto vymýšleli lidé.. ikdyž u některých aut je to navážkách..:-) A jako člověk příjdu i na to jak to opravit... Dále jsem četl, že je dobré si pořídit nějaký přístroj (asi diagnostika) KLICKER.. na vzduchový podvozek... Pro případ..? Nemá ho někdo na prodej..? A ještě se chci zeptat, jelikož je to stálý pohon 4x4 tak by se mělo něco měnit mezi difer..? Něco jako u FREEčka Ta Viscko spojka..? Já jen abych hned něco neopoměl... Auto na LPG s největší pravděpodobností dávat nebudu, nejsem žádný odpůrce tohoto pohonu, ale auto budu mít spíš jako mazla pro radost na víkendy... A najezdím max 20tiskm za rok...Jinak mám služebáka... Každopádně je tohle auto srdcovka.. Už od Tý doby co mám řidičák.. (je to už nějaký ten pátek) Jsem zatížen na vozy made in GB, měl jsem ROVERY od 25 až po 75, jednoho Stype a teď přišel čas na něco o trochu většího a hlavně 4x4.. Tak asi tak.. Tak se těším až budu patřit mezi Vás a děkuji moc za rady..:-)

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4.6 HSe

#2 Příspěvek od David S. » 09 zář 2011 12:42

A není to náhodou tento kus? http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =4&t=14869" onclick="window.open(this.href);return false; , ten má totiž už záležitost prasklého bloku navždy vyřešenou.

yahooj
Příspěvky: 6
Registrován: 07 zář 2011 15:53

Re: Range Rover 4.6 HSe

#3 Příspěvek od yahooj » 09 zář 2011 12:45

Bohužel to není on.... Ale ta podoba...:-) Až na ty kola a drobnosti téměř k nerozeznání..:-) Ten co mám v merku je původem CZ..

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover 4.6 HSe

#4 Příspěvek od Mirko » 09 zář 2011 13:02

Ahoj yahooj
Nejsem expert na P38, přesto:
- Na praskání bloku neexistuje prevence
- Viskospojka u Range je vlastně náhražka uzávěrky diferenciálu. Poznáš, jestli je "kóslá", při rozjezdu na plný rejd škubou přední kola. Není to tak smrtelná věc jako ve freelandru. Náhradní díl stojí asi desítku.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... oductId=25" onclick="window.open(this.href);return false;
- Při 20tis km ročně si LPG na sebe vydělá skoro za půl roku. Taky tomu nefandím, ale v benzinu znamenají 20tis km cca. 120tis kč, což jest skoro ekvivalent hodnoty vozu...
Mirko

Odpovědět