Koupil jsem RRC... a zacinam pomalu opravovat...
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Musim dneska aspon trochu oplachnout motor, protoze na tak zasranym se delat neda a na cokoliv hrabnu tak jsem hned jak prase. Lita mi tam jedna hadicka co vede z kabiny a neni nikam pripojena, nevite nekdo kam ma byt zapojena? Nic jsem tam nenasel kam to pichnout, vyznacil jsem to na fotce, diky za rady.
- Přílohy
-
- Obraz0179 [1024x768].jpg
- (215.97 KiB) Staženo 551 x
-
- Obraz0180 [1024x768].jpg
- (240.04 KiB) Staženo 551 x
-
- Obraz0181 [1024x768].jpg (102.69 KiB) Zobrazeno 7796 x
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Na té straně bývá vyvedený tempomat, který ale nemáš. Možná je to na to jenom nachystaný.
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
No nevim, vypada to spis jako nejaka hadicka od podltaku a konci nad cerpadlem, ale nic kam to pichnout v tech mistech neni, jen tam tak lezi tak uvidim, treba na to casem prijdu.
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
podle me to na 100pro je podtlak na zavirani vnitrni, venkovni okruh topeni. je to reseny podtlakem
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
No to by mohlo byt, pohledam... zatim jsem motor aspon trochu oplachl at se na tom da pracovat.
- Přílohy
-
- Obraz0182 [1024x768].jpg
- (129.42 KiB) Staženo 494 x
-
- Obraz0183 [1024x768].jpg
- (135.14 KiB) Staženo 494 x
- Mattyfu
- Příspěvky: 337
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Zdravím tě v klubu classiců a zatracovaných VM obvzlášť. Vypadá vsutku moc hezky a ta kůže je opravdu super. Co se VM-ka týká, nešlapat na krk za studena, po zátěži nechat vychladit turbínu a holt počítat, že se to rádo pod zátěží zahřeje.
Ale jinak s tím jezdím vcelku spokojeně,snad budeš i ty. Mimochodem,sada těsnění pod hlavy, plus okolní, voda a sání vč. šroubů jsou za pár korun, to jen co kdyby...teď to budu muset dělat znovu, špatně srovnané hlavy a jedna se zdá být prasklá u vstřiku,tak uvidím co mi během týdne řeknou z brusírny,ale nechci tě děsit páč tvůj je mladší a má určitě méně nalítáno. Tak snad se někde potkáme.
Ale jinak s tím jezdím vcelku spokojeně,snad budeš i ty. Mimochodem,sada těsnění pod hlavy, plus okolní, voda a sání vč. šroubů jsou za pár korun, to jen co kdyby...teď to budu muset dělat znovu, špatně srovnané hlavy a jedna se zdá být prasklá u vstřiku,tak uvidím co mi během týdne řeknou z brusírny,ale nechci tě děsit páč tvůj je mladší a má určitě méně nalítáno. Tak snad se někde potkáme.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
No zrovna malo nalitano nemam, koupil jsem ho s tachometrem ukazujicim rovnych 250.000km... Dulezity je se toho nebat
vim ze VMko je citlivy motor a je potreba se k nemu podle toho chovat jinak jsem s nim nikdy nemel problemy, mel jsem ho v Alfe 164 a pohoda, na tu dobu to byl motor s kroutakem o kterym se ostatnim autum jen zdalo, ale hlavy se holt nekdy nafoukly 


- Mattyfu
- Příspěvky: 337
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Pak víš o čem mluvím,mohu tě upokojit, že s původním VM-kem nám to doma nalítalo asi 370 000, dneska jsem se dozvěděl verdikt z brusírny, moc mne nepotěšili, dvě hlavy prasklý, jedna do vody, druhá na půl cesty,takže vyvařit, srovnat a pojedeme dál. Pokuď si na mne nevyslí něco jiného.
Z kterého to máš roku, hádám tak 89 a novější žě?
Z kterého to máš roku, hádám tak 89 a novější žě?
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
V it.dokladech je jen uvedeni do provozu kveten 1993, dve hlavy praskly to nastve, ale bud rad ze porad jsou to jen dve praskly ze ctyr
370tisic uz je slusnej najezd... ja dotahl 164ku taky az ke 400.000km, tak hodne stesti s opravou a at brzy jezdi.

Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Je to jasny meli jste vsichni pravdu ten puvodni odpor byl pricinou toho ze vetrak foukal jak se mu chtelo. Ne ze by se cloveku nechtelo dat tech 40liber za ten novej viz. http://www.lrseries.com/shop/product/li ... ISTOR.html" onclick="window.open(this.href);return false; , ale vzdycky me potesi kdyz si muzu neco udelat sam a samozrejme jeste usetrit
Schema jsem kdesi nasel, koupil par odporu s radiatorem a jak to ted krasne fouka.... jen umisteni jsem zvolil jine protoze chladit se to bude dostatecne kdyz maji odpory radiator na sobe a nebude to aspon tolik na rane co se tyka vlhka a tak. Za tou mrizkou se mi to proste zdalo blby, tak jsem to schoval do palubovky. Foto v aute dodam. Jeste jednou diky za drahe rady.


Schema jsem kdesi nasel, koupil par odporu s radiatorem a jak to ted krasne fouka.... jen umisteni jsem zvolil jine protoze chladit se to bude dostatecne kdyz maji odpory radiator na sobe a nebude to aspon tolik na rane co se tyka vlhka a tak. Za tou mrizkou se mi to proste zdalo blby, tak jsem to schoval do palubovky. Foto v aute dodam. Jeste jednou diky za drahe rady.
- Přílohy
-
- RRCodpory.jpg (80.57 KiB) Zobrazeno 7552 x
Re: Tak jsem si konecne koupil RRC
David S. píše:Ahoj, já dával tenkrát na svého RRC tyhle čiré s projektory, ale pozor, jsou skleněné (= pozor na sníh a vodu) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/7-ROUND- ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
D.

- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem si konecne koupil RRC
Přesně takByzi píše:David S. píše:Ahoj, já dával tenkrát na svého RRC tyhle čiré s projektory, ale pozor, jsou skleněné (= pozor na sníh a vodu) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/7-ROUND- ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
D.
To jako že když si koupím tyto paraboly, tak mužu vyjet jen za předpokladu že budu dlouhodobě sledovat předpověď slunečného počasí?

No prostě prdly, když je opřeš o hromadu sněhu, taková je zkušenost bohužel...
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Panove potrebuji znovu poradit, postupne se dostavam do cíle, co se tyka vsech oprav Classica, ale porad nevim co to tak huci v aute po otoceni klicku, drnci to tak pul minuty az minutu, jako by to neco nekde natlakovalo a potom to prestane, je to na leve strane pod kapotou, tak nevim jestli tak huci ABS nebo co to dela a proc hlavne. Jak to prestane tak to pak nedela a muzu zapinat klic kolikrat chci, ale druhej den uz to huci znova... Diky za rady. Casem musim doplnit taky fotky...
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Je to normální, pokud máš ABS tak se tlakují brzdy. Můžeš to vyzkoušet tak, že až to dovrčí, několikrát šlápni na pedál a mělo by se to zase začít tlakovat. Je to normální jev a trvá právě do minuty podle toho jak dlouho to stálo a jak je to bez tlaku.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10 bře 2012 14:44
- auto: RRC (RHD) 200TDI
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Cau, cau, taky gratuluju k RRC! Pokud budes chtit tu ctyrokou masku, tak se domluvime - budu ji mit dokonce primo v barve Tveho vozu:) Jinak jeste bych mel na sklade novejsi alu. kola, kdyby nekdo potreboval-sou asi z novejsiho Discovery.?.A sou na nich obrovsky pneumatiky do terenu:) ..jo a mam plastovy svetla a nelibi se mi a budu si kupovat origo, tak kdyby mel nekdo zajem, tak budou asi casem taky k mani.. ..jo a ochrany mrizky na predni a zadni svetla muzu nabidnout.. ..oproti tomu shanim sklicko pravyho zadniho svetla, nebo klido celou lampu.. ..jestli sem to vsecko mel psat do jiny rubriky, tak se moc omlouvam, jsem tu par minut novackem a pisu to jako reakci na diskuzi vyse, kterou jsem zatim na tomto foru jako jedinou precetl:) Geo. tady je kdyztak muj tel.: 773 681 763 (kdyby nekdo chtel neco z toho co jsem popsal vyse, nebo mel k prodeji tu zadni lampu)
- Mattyfu
- Příspěvky: 337
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Ahoj, tak opět mne VM-ko pěkně peče, respektive se peče, po městě OK,ale jak začnu stoupat, nebo to zatěžovat na dálnici, tak teplota leze nahoru, co mě zaráží, voda v oleji, ani olej ve vodě nejsou, žádné tlakování do hadic. Jak se v současných vedrech chová tvé VM?? Ocitá se teplota nad půlkou?? Vyměnil jsem víčko expansky, trochu to pomohlo jo a poslední podivnost, je jedno kolik vody tam naliju, když to otevřu tak je vždy voda ve spodní 1/3 nádržky. Hlavy jsem dělal na jaře u Pejška, tlakovka po vaření proběhla ok. Nevíš kde by se dal objednat termostat a vodní hadice?? Ono na to VM nikde nic nejde sehnat.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Nad pulku teplota nikdy nejde, netece ti nekde neco? Hadice od topeni nebo chladic, nekam se ta voda musi ztracet. Ja se chystam ted kompletne odstrojit cely auto, protoze jsem nasel par direk na podlaze, tak se do toho pustim at to mam krasnyyy.... jinak teda termostat jsem kupoval v autokelly na ford scorpio od wahlera a se slevou vysel na 400 nebo tak nejak, otevira pri 80st. takze pohoda
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Tak po poctivem tydennim sroubovani jsem trochu pokrocil s rozborkou...
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
kesole píše:Nad pulku teplota nikdy nejde, netece ti nekde neco? Hadice od topeni nebo chladic, nekam se ta voda musi ztracet. Ja se chystam ted kompletne odstrojit cely auto, protoze jsem nasel par direk na podlaze, tak se do toho pustim at to mam krasnyyy.... jinak teda termostat jsem kupoval v autokelly na ford scorpio od wahlera a se slevou vysel na 400 nebo tak nejak, otevira pri 80st. takze pohoda
Ahoj pánové, mám dotaz taky na přehřívání auta, koupil jsem Classica od Maxsela taky s VMkem v manuálu. Je to hodně předělaný auto, je sundaná původní Visco a místo ní je daná vrtule z Octávky spínaná samostatným vypínačem. Každopádně auto se hřeje jak blázen i při běžné zátěži, takže předpokládám, že je vyndaný termostat. A i když vrtuli zapnu, tak to v horku neuchladím a musím dát topení na max, abych to neuvařil.. Ten termostst na Scorpio ti funguje vpohodě?? Budu ho tam muset taky dodat.. Voda neteče, v nádobce je pořád, neztrácí se, takže to asi bude tím termostatem, co myslíte?
Tomáš
- Dockar
- Příspěvky: 287
- Registrován: 16 dub 2011 09:24
- auto: RRC 300 TDi
- Bydliště: Na kopečku u jeskyně
Re: Tak jsem si koupil RRC... a zacinam opravovat...
Pakliže tam termostat chybí, tak to zcela určitě není příčina přehřívání
hledal bych jinde. Nejlépe u Maxela 


Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm