#3
Příspěvek
od Acon » 13 zář 2011 07:41
S-Type je taká záloha. Sem tam sa dá objaviť 4x4 a to by ma mohlo nakopnúť, ale XJ je priorita. Nemám vôbec predstavu ako sú tie autá na tom z nápravami a stabilizátormi po 10-12r. a cca 200 - 250 000km. Či už sú normálne vybúchané (čapy, silenbloky), alebo je v tejto triede poznať, že "za viac peňazí viac muziky". Tiež by ma zaujímali nejaké linky, kde sa dajú kúpiť ND. Na začiatok bude určite treba spraviť rozvody. Aká je tam prevodovka, postup pri výmene oleja. Doteraz nech som mal čokoľvek s automatom, "odborný" servis do automatu nechcel zasahovať ani výmenou oleja

takže som si všetko musel spraviť sám. Servis na Jaguar a LR v Nitre síce mám, ale po skúsenostiach s LR sa mu vyhýbam oblúkom. Nemajú žiadne ND a hodina tam stojí 45€
Takže, je mi jasné, že nemôžem od 12r. auta očakávať, že kúpou sa to končí. No niekde v tom čase sa prestali vyrábať autá,ktoré si zaslúžia moju pozornosť a tak nemám na výber. Toyotu Corollu nebudem kupovať len preto, lebo sa o nej hovorí, že sa nekazí. To by ma unudilo k smrti.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.