Druhe auto k D2

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Druhe auto k D2

#1 Příspěvek od majkro » 13 zář 2011 10:45

Zdarek, doslo na to, ze brzy zacnu hodne cestovat po CR a SK, bude to vetsinou z pracovnich duvodu, ale vydelek neni zatim 100% zarucenej.. Proc mluvim o tom vydelku je jasne, bude se tim ridit vyber noveho povozu.

Moje pozadavky jsou snadne, potrebuju s tim litat po dalnici nahoru dolu, pohodlne a rychleji nez 90km/h. Pro auto by tedy nemel byt problem jet 170, bez zvysene spotreby a hlavne hluku. Spotreba by mela byt do 10 litru a nejlepe benzinu/plynu, kdyz bude neco pekneho v nafte, tak privru oci. Prevodovka nejlepe automaticka. Auto nesmi byt z koncernu Das Auto. Rad bych 4x4, ale to je asi dost nerealne. Nemusi to byt nutne brichoplaz, ale zase lepsi peknej brichoplaz, nez nejakej X-Traktor. Ceny nahradnich dilu zatim moc neresim, ale mely by se drzet v rozumnych mezich.

Cena do 200 000,-

Auta, ktera se mi libi jsou napriklad tato:
Jaguar X-Type (malej, ale peknej)
Jaguar S-Type
Subaru Outback
Mozna neco od MB nebo BMW, ale tam se moc nevyznam a neposoudim, zda to ma cenu.

Za jakekoliv navrhy dekuju :)

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Druhe auto k D2

#2 Příspěvek od Acon » 13 zář 2011 11:28

práve to riešim kúsok vedľa. Jaguar X a S nie sú Jaguáre, To sú také ... Jaguar musí byť V8 a musí mať vzadu miesta ako autobus. No Ty to máš zjavne jednoduchšie, oslovuje Ťa súčasný design. Pre mňa sa prestali vyrábať autá niekedy v priebehu 90" rokov.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Druhe auto k D2

#3 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 13 zář 2011 11:32

majkro píše:Zdarek, doslo na to, ze brzy zacnu hodne cestovat po CR a SK, bude to vetsinou z pracovnich duvodu, ale vydelek neni zatim 100% zarucenej.. Proc mluvim o tom vydelku je jasne, bude se tim ridit vyber noveho povozu.

... nemel byt problem jet 170, bez zvysene spotreby a hlavne hluku. Spotreba by mela byt do 10 litru a nejlepe benzinu/plynu... Prevodovka nejlepe automaticka. ... Rad bych 4x4...
Až tohle najdeš dej vědět. :-)

Outaback - není problém 170, ale pak se nevejdeš do spotřeby. Odchází pravidelně u manuálů spojka a setrvačník. Tak jednou za 50.000 kiláků je to oprava cca do 20.000. Klepání řízení a vrzání tlumiče není závada, to je vlastnost... :-)

Tom

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#4 Příspěvek od majkro » 13 zář 2011 12:02

Tomas K (tkala) píše:
majkro píše:Zdarek, doslo na to, ze brzy zacnu hodne cestovat po CR a SK, bude to vetsinou z pracovnich duvodu, ale vydelek neni zatim 100% zarucenej.. Proc mluvim o tom vydelku je jasne, bude se tim ridit vyber noveho povozu.

... nemel byt problem jet 170, bez zvysene spotreby a hlavne hluku. Spotreba by mela byt do 10 litru a nejlepe benzinu/plynu... Prevodovka nejlepe automaticka. ... Rad bych 4x4...
Až tohle najdeš dej vědět. :-)

Outaback - není problém 170, ale pak se nevejdeš do spotřeby. Odchází pravidelně u manuálů spojka a setrvačník. Tak jednou za 50.000 kiláků je to oprava cca do 20.000. Klepání řízení a vrzání tlumiče není závada, to je vlastnost... :-)

Tom
Pokud se nebavime o trilitru benzinu, tak bych se doufam vejit mohl :) Navic na Subaru mam dobre reference od servisaku, kteri se na ne specializuji spolu s dalsima nekolika malo znackama....

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#5 Příspěvek od majkro » 13 zář 2011 12:03

Acon píše:práve to riešim kúsok vedľa. Jaguar X a S nie sú Jaguáre, To sú také ... Jaguar musí byť V8 a musí mať vzadu miesta ako autobus. No Ty to máš zjavne jednoduchšie, oslovuje Ťa súčasný design. Pre mňa sa prestali vyrábať autá niekedy v priebehu 90" rokov.
Ja jsem si vsiml, ze resis :) X a S jsou aspon znackou Jaguary, ale chapu, ze XKR na tom je jinak.. Akorat XKR neodpovida pozadavkum. Auto ktere bych chtel se vyrabelo v roce 78, ale taky je mimo :)

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Druhe auto k D2

#6 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 13 zář 2011 12:23

majkro píše:
Pokud se nebavime o trilitru benzinu, tak bych se doufam vejit mohl :) Navic na Subaru mam dobre reference od servisaku, kteri se na ne specializuji spolu s dalsima nekolika malo znackama....
Outback 2,5, manuál, MY 2007, ježděnej 50% město, 50% silnice a dálnice do cca 130, většinou prázdné auto, dlouhodobá spotřeba 9,8 a rozhodně to nijak nehoním...

S autem velká spokojenost, až na tu spojku.

Tom

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Druhe auto k D2

#7 Příspěvek od Acon » 13 zář 2011 12:28

majkro píše:.. Pro auto by tedy nemel byt problem jet 170, bez zvysene spotreby a hlavne hluku. Spotreba by mela byt do 10 litru a nejlepe benzinu/plynu,
Vtedy bere viac aj moja Ochcafka 1,9tdi. Subaru pohltilo 1/2 mojej rodiny. Brat má Outback 2,5l , švagor staršiehí forester 2.0 a funglovku imprezu 2,5l a svokor tiež 2l forestra. Ja som mal kedysi starší Outback 2,5l. 4x4 je u nás nutnosť, spoločne užívame usadlosť mimo sveta. No 10l sa dá ak sa jazdá do 130km. Brácho má chalupu v Zázrivej a z Bratislavy to má 240km z toho skoro 200km po dialnici. Ak ide 120 na tempomat, tak mu to vychádza cca 9l.
Autá sú to absolútne spolahlivé a z Japoncov najmenej nudné. Mňa niekedy v polovici 90" rokov dostali Taliani a tak som sa dostal k Lancii Thema, potom Kappa. Ak rozdýcham Jaguar (čomu nedávam veľkú šancu keďže si idem robiť radosť) a mal by som uvažovať o dôvodoch ako Ty, tak rozhodne by som išiel do Thesisu. S Lanciami som bol vždy veľmi spokojný. Vždy to boli veľmi komfortné, spolahlivé a netuctové autá. http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=bj24kyglxhj2" onclick="window.open(this.href);return false;
No je to otázka vkusu, nie všetkým sa to auto páči. Ja som z neho unesený po všetkých stránkach. V CZ veľmi dobre funguje Lancia klub, niečo ako LR fórum.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#8 Příspěvek od majkro » 13 zář 2011 12:35

Acon píše:
majkro píše:.. Pro auto by tedy nemel byt problem jet 170, bez zvysene spotreby a hlavne hluku. Spotreba by mela byt do 10 litru a nejlepe benzinu/plynu,
Vtedy bere viac aj moja Ochcafka 1,9tdi. Subaru pohltilo 1/2 mojej rodiny. Brat má Outback 2,5l , švagor staršiehí forester 2.0 a funglovku imprezu 2,5l a svokor tiež 2l forestra. Ja som mal kedysi starší Outback 2,5l. 4x4 je u nás nutnosť, spoločne užívame usadlosť mimo sveta. No 10l sa dá ak sa jazdá do 130km. Brácho má chalupu v Zázrivej a z Bratislavy to má 240km z toho skoro 200km po dialnici. Ak ide 120 na tempomat, tak mu to vychádza cca 9l.
Autá sú to absolútne spolahlivé a z Japoncov najmenej nudné. Mňa niekedy v polovici 90" rokov dostali Taliani a tak som sa dostal k Lancii Thema, potom Kappa. Ak rozdýcham Jaguar (čomu nedávam veľkú šancu keďže si idem robiť radosť) a mal by som uvažovať o dôvodoch ako Ty, tak rozhodne by som išiel do Thesisu. S Lanciami som bol vždy veľmi spokojný. Vždy to boli veľmi komfortné, spolahlivé a netuctové autá. http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=bj24kyglxhj2" onclick="window.open(this.href);return false;
No je to otázka vkusu, nie všetkým sa to auto páči. Ja som z neho unesený po všetkých stránkach. V CZ veľmi dobre funguje Lancia klub, niečo ako LR fórum.
Jo o Lancii, jejich kvalitach a pohodli vim.. Ale znas ten pocit, kdyz vystoupis z LR a jeste nez odejdes se za nim dvakrat ohlednes? Tak k Lancii bych me odpor i prijit a odemknout ji :D Prijde mi extremne hnusna :)

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#9 Příspěvek od majkro » 13 zář 2011 12:37

S tou spotrebou jsem to mozna prehnal, ale rad bych aby to bylo v rozumnych mezich i pri sviznejsi jizde :) Porovnavam s LR, se kterym jedu po dalnici max 120.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Druhe auto k D2

#10 Příspěvek od Acon » 13 zář 2011 12:40

majkro píše:...... Prijde mi extremne hnusna :)
To je ten rozdiel medzi nami. Mne príde extrémne krásna a vždy keď nejakú stretnem, čo je úplná vzácnosť (ako niekedy v 98" keď som mal 1. Kappu) tak naskočí husia koža. A interiér.... Snáď len ten Jaguar je na tom lepšie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Druhe auto k D2

#11 Příspěvek od Stavros » 13 zář 2011 12:58

Proc nechces skodovku nebo vw? Bohuzel zadny jiny motor se nemuze rovnat s legendou 1,9Tdi 81kW. Subaru je super, taky jsem jedno mel, ale je to auto na vsechno jiny nez uspornou jizdu. Na litani je nejlepsi Octavka 1,9Tdi 81kW, at si rika kazdej co chce. Nic neumi jezdit takhle usporne a relativne svizne. Ten jaguar co pises je absolutni opak. Subaru zere jednou tolik atd.

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#12 Příspěvek od majkro » 13 zář 2011 13:02

Stavros píše:Proc nechces skodovku nebo vw? Bohuzel zadny jiny motor se nemuze rovnat s legendou 1,9Tdi 81kW. Subaru je super, taky jsem jedno mel, ale je to auto na vsechno jiny nez uspornou jizdu. Na litani je nejlepsi Octavka 1,9Tdi 81kW, at si rika kazdej co chce. Nic neumi jezdit takhle usporne a relativne svizne. Ten jaguar co pises je absolutni opak. Subaru zere jednou tolik atd.
Hodne silna averze, snad vetsi nez k ceskym draham... To nema co delat s rozumem :) Nez oktavku a passata bych radsi mondeo :D

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#13 Příspěvek od majkro » 13 zář 2011 13:05

Jak by na tom byl outback s plynem? Nemyslim, ze by ta kombinace byla od veci.. Precejen se nepocitaji na 100km litry neceho, ale penize.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Druhe auto k D2

#14 Příspěvek od Stavros » 13 zář 2011 13:19

ja k tomu averzi nemam, neni mi uz tak nejak dvacet, abych resil averzi k autu, je to jenom povoz z bodu a do bodu b.
Subaru lze za 40 tis. Kc predelat na plyn, jako temer jakekoliv benzinove auto. Je nutne zvazit ceny dilu u subaru, neni to proste uplne levne.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Druhe auto k D2

#15 Příspěvek od Acon » 13 zář 2011 13:24

LPG je riešenie do každého benzínu a náklady idú tým pádom o cca 40%dolu. No ja okrem toho, žemám averziu voči Škodovke tak podobne to mám s plynom. Tá bomba v kufri ma skrátka neskutočne irituje. No či LPG, tak to pomôže kalkulačka. Ak stojí 2000€ tak koľko musím najazdiť aby som ušetril rozdiel? Pritom 2000€ musím vyhodiť hneď, ale tankovanie riešim postupne. To už sa mi naozaj zdá efektívnejšie riešiť nejaký diesel.

To Stavros. Máš absolútnu a nespochybniteľnú pravdu. No Ty si zjavne z iného cesta. Ja Majkra úplne chápem, mám to tak isto, len ja navyše nemusím súčasné uniformované autá.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#16 Příspěvek od majkro » 13 zář 2011 13:29

Stavros píše:ja k tomu averzi nemam, neni mi uz tak nejak dvacet, abych resil averzi k autu, je to jenom povoz z bodu a do bodu b.
Subaru lze za 40 tis. Kc predelat na plyn, jako temer jakekoliv benzinove auto. Je nutne zvazit ceny dilu u subaru, neni to proste uplne levne.
Ja mam dily docela levne na vse, to je v pohode :) Navic to budu mit na sve ico, tak taky ok.

Ale je fakt, ze setrvak na d2 stoji polovinu, na subaru z 2003 2.5 je za 18k, kdyz jsme se uz bavili o tom setrvaku a spojce.

Spojkova sada stoji stejne jako na D2.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Druhe auto k D2

#17 Příspěvek od Stavros » 13 zář 2011 13:39

jde o to, kdyz musis koupit neco, co neni z druhovyroby, Elit, autokelly atd. ja mam taky slevu 35% u elitu a moc me ceny tudiz netrapi, jen jde o to, kdyz se musi neco koupit primo u vyrobce.To jsou potom neuveritelny sazby, jen abys to vedel. Napriklad u toyoty stoji vstrikovaci cerpadlo 140 tis. Kc atd. A u subaru to bude podobny.

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#18 Příspěvek od majkro » 13 zář 2011 13:43

Stavros píše:jde o to, kdyz musis koupit neco, co neni z druhovyroby, Elit, autokelly atd. ja mam taky slevu 35% u elitu a moc me ceny tudiz netrapi, jen jde o to, kdyz se musi neco koupit primo u vyrobce.To jsou potom neuveritelny sazby, jen abys to vedel. Napriklad u toyoty stoji vstrikovaci cerpadlo 140 tis. Kc atd. A u subaru to bude podobny.
A kde ne? U Passata to nebude jine...

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Druhe auto k D2

#19 Příspěvek od Stavros » 13 zář 2011 13:48

OK, mas pravdu.

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Druhe auto k D2

#20 Příspěvek od majkro » 13 zář 2011 13:55

Stavros píše:OK, mas pravdu.
No to jsi dobre utnul :0) Cenu dilu nema cenu resit, pokud se zaroven s tim neresi cetnost poruch tech dilu.. K cemu mi je, ze neco nekde stoji mene, kdyz to budu menit kazdej rok, misto jednou za deset.

Odpovědět