Moderátor: Miky_CZ
-
Tungdild
- Příspěvky: 226
- Registrován: 05 čer 2011 13:29
- tel.: 721070078
- auto: D II - 2000-NO LIFT
- Bydliště: KLATOVSKO-Nekde u lesa na Sumave (NY)
-
Kontaktovat uživatele:
#1601
Příspěvek
od Tungdild » 06 zář 2011 22:52
vipada docela dobre ale mam takove potuchy ...nema neco spolecneho s evolve nebo se sonim ty maji neco fakt velice podobneho.....

-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#1602
Příspěvek
od teslo » 07 zář 2011 14:09
je to sonim
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
MadTom
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#1603
Příspěvek
od MadTom » 15 zář 2011 20:00
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
Tungdild
- Příspěvky: 226
- Registrován: 05 čer 2011 13:29
- tel.: 721070078
- auto: D II - 2000-NO LIFT
- Bydliště: KLATOVSKO-Nekde u lesa na Sumave (NY)
-
Kontaktovat uživatele:
#1604
Příspěvek
od Tungdild » 15 zář 2011 20:49
-
Benjamin
- Příspěvky: 3528
- Registrován: 08 lis 2010 11:31
- auto: F150+bouda Gladiator
- Bydliště: VČ
#1605
Příspěvek
od Benjamin » 15 zář 2011 20:50
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
-
petriiik
- Příspěvky: 864
- Registrován: 08 črc 2011 22:04
- tel.: +421940505112
- auto: SVAŘÁK
- Bydliště: Dohňany PU (SVK)
#1607
Příspěvek
od petriiik » 15 zář 2011 21:09
ja som tiez skusil tu diagnostiku pre serie a vyhodilo mi chybu: v garazi sa nenachadza ziadny land rover

"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"
-
MadTom
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#1608
Příspěvek
od MadTom » 15 zář 2011 21:57
Horší možnost je, když nemáš ani tu garáž.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
#1609
Příspěvek
od Johny R » 16 zář 2011 10:32
Tak jsem zdefragmentoval SI

a nakonec startnula

-
Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6535
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
#1611
Příspěvek
od Hanys_a_Kaca » 16 zář 2011 16:34
Sláma Karel píše:Chudinka, sice už neměla agregáty, ale jinak vypadala ještě k světu. Jak jí to mohli udělat. Ale bránila se dlouho.
http://www.youtube.com/watch?v=hul3GDIt5-o" onclick="window.open(this.href);return false;
K

To je smutny video. Prala se do posledniho nejtu. Cest jeji pamatce.
-
petriiik
- Příspěvky: 864
- Registrován: 08 črc 2011 22:04
- tel.: +421940505112
- auto: SVAŘÁK
- Bydliště: Dohňany PU (SVK)
#1612
Příspěvek
od petriiik » 16 zář 2011 20:33
MadTom píše:Horší možnost je, když nemáš ani tu garáž.

garaz sice nemam ale mam halu 21x7m v ktorej travim vacsinu zivota

"Auto musi najskor ist, az potom moze vyzerat"
-
bahnak
- Příspěvky: 139
- Registrován: 17 lis 2007 21:08
- auto: jen D1
- Bydliště: Praha
#1614
Příspěvek
od bahnak » 17 zář 2011 19:40
dobrej krasavec do muzea.
-
eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#1615
Příspěvek
od eliott » 18 zář 2011 09:46
Pěkná placka

, dost peněz za motor s převodovkou...
-
JiřinaVFR
- Příspěvky: 195
- Registrován: 12 led 2011 14:36
- tel.: 608621752
- auto: LR DII, MB E350 4m
- Bydliště: Zlín
#1616
Příspěvek
od JiřinaVFR » 18 zář 2011 10:01

toho asi přejel tank
-
Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
#1617
Příspěvek
od Acon » 18 zář 2011 20:20
že Disco rallye
http://www.youtube.com/watch?v=T80uQjqz ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
Benjamin
- Příspěvky: 3528
- Registrován: 08 lis 2010 11:31
- auto: F150+bouda Gladiator
- Bydliště: VČ
#1618
Příspěvek
od Benjamin » 18 zář 2011 21:20
No jo fakt

Ale strom Disco nezastaví, frčí se dál

UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
-
Petr XIX
- Příspěvky: 76
- Registrován: 11 črc 2010 14:01
- tel.: +420 603560763
- auto: DII TD5 aut
- Bydliště: Praha - západ
-
Kontaktovat uživatele:
#1620
Příspěvek
od Petr XIX » 19 zář 2011 10:20
K pokusům o turbínový pohon automobilu došlo i v Evropě, dokonce dříve než v Americe. Průkopníkem byla v tomto směru anglická značka Rover, která už těsně po skončení druhé světové války začala s vývojem turbínového motoru vhodného k montáži do automobilu. Využila přitom výsledků práce Franka Whittleho, který se už za války zabýval vývojem plynových turbín. První prototyp turbíny se rozběhl v únoru 1947, ale při testech se roztrhl. Druhý prototyp (T5) dával 74 kW (100 k) a byl lehčí než motor montovaný do cestovních roverů. Ještě výkonnější byl další prototyp (T8) vyzkoušený koncem roku 1949 v člunu. Tento motor byl pak namontován do otevřeného Roveru postaveného na bázi sériového sedanu Rover 75 a nazvaného JET 1. První jízda se uskutečnila 14. března 1950 a JET 1 se tak stal prvním osobním turbínovým automobilem na světě. Vývoj turbínových automobilů pak u Roveru pokračoval dál, o tom si ale povíme více někdy jindy.