Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
			
		
		
			- 
				
								Sláma Karel							
 
									
		- Příspěvky: 7929
 		- Registrován: 21 črc 2007 00:04
 		
		
											- tel.: +420608333403
 
												- auto: to se mi sem nevejde
 
												- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						#221 
									
						Příspěvek
					
								od Sláma Karel » 28 pro 2010 22:17
			
			
			
			
			
No já mám poměrně rád domácí lidovou tvořivost pokud to nějak vypadá. Tohle je teda ale pro mě na  
 
Zvenku ještě jakž takž. Tam by to zachránili nějaké pěkné kola, ale ten vnitřek, hlavně palubka  
 
K 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Mirko							
 
									
		- Příspěvky: 2883
 		- Registrován: 18 lis 2008 08:35
 		
		
											- auto: RRC´s
 
																	- Bydliště: Brno
 
							
							- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						#222 
									
						Příspěvek
					
								od Mirko » 28 pro 2010 23:03
			
			
			
			
			Já se obávám, Karle, že to není domácí tvořivost, ale práce tehdy nejvyššího šlechtitele Range Roverů, fy. Wood and Picket. Tato palubka je dokonce celkem obvyklá a nejen v prodloužených verzích, mám tady od nich snad i někde katalog s touto palubkou.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Sláma Karel							
 
									
		- Příspěvky: 7929
 		- Registrován: 21 črc 2007 00:04
 		
		
											- tel.: +420608333403
 
												- auto: to se mi sem nevejde
 
												- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						#223 
									
						Příspěvek
					
								od Sláma Karel » 28 pro 2010 23:36
			
			
			
			
			Mě je úplně jedno jestli to dělal někdo známej. Stejně to dělali nějací lidi. Podobné palubky taky znám i když vypadali trochu jinak (byly z novějších modelů), ale ty byly taky pěkně odporný.
Všechno co na to řeknu je prostě  
 
K 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								alap							 
									
		- Příspěvky: 569
 		- Registrován: 05 úno 2008 21:49
 		
		
											- auto: RRC LSEi
 
																	- Bydliště: Liberec
 
							
							- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						#224 
									
						Příspěvek
					
								od alap » 26 črc 2011 21:54
			
			
			
			
			Tak po půl roce zase oživuji své téma a mám jeden dotaz. Nefunguje mi od podzimu tachometr (teda mimo jiné) a rozhodl jsem se, že už těch 200 tis dám a tak jsem s tím byl v servisu a prý nejde signál z čidla, kabeláž je dobrá. 
Zkoušel jsem shánět čidlo, ale bez úspěchu. Nevíte někdo nějaký objednací kód a nebo nemáte ho někdo? Asi bych raději nové, abych ho nemusel za půl roku zase měnit. Ale netuším jak moc se to sere. 
Děkuji za reakce.
			
									
									ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Miky_CZ							
 
									
		- Příspěvky: 5771
 		- Registrován: 29 čer 2008 13:47
 		
		
											- tel.: 603 975 234
 
												- auto: DI, D3 V8, XK8
 
												- Bydliště: Ostrava
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						#225 
									
						Příspěvek
					
								od Miky_CZ » 11 říj 2011 19:47
			
			
			
			
			tak uz taky patrim mezi RRC 

 
			
									
									DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								masar							
 
									
		- Příspěvky: 2770
 		- Registrován: 14 bře 2010 21:49
 		
		
											- tel.: 773968639
 
												- auto: D2 Td5
 
												- Bydliště: Děčín
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						#226 
									
						Příspěvek
					
								od masar » 11 říj 2011 20:09
			
			
			
			
			Miky_CZ píše:tak uz taky patrim mezi RRC 

 
Gratuluju!, fotky?
Edit: Měl jsem otevřeno hodně záložek, takže než jsem je prolezl, tak jsem neviděl: 
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 43#p200343" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
									
									Land Rover Discovery 2 Td5
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Miky_CZ							
 
									
		- Příspěvky: 5771
 		- Registrován: 29 čer 2008 13:47
 		
		
											- tel.: 603 975 234
 
												- auto: DI, D3 V8, XK8
 
												- Bydliště: Ostrava
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						#227 
									
						Příspěvek
					
								od Miky_CZ » 11 říj 2011 20:13
			
			
			
			
			
zatim jedna od maxsela v tak se predvedte se svym lr, jeste jsem ho ani nestihl vyfotit
 
			
									
									DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								alap							 
									
		- Příspěvky: 569
 		- Registrován: 05 úno 2008 21:49
 		
		
											- auto: RRC LSEi
 
																	- Bydliště: Liberec
 
							
							- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						#228 
									
						Příspěvek
					
								od alap » 11 led 2013 15:51
			
			
			
			
			Zase začínají opravy mého LSE tak to tady trochu oživím. 
Jelikož mi už pár let nefunguje tachometr začal jsem pátrat proč tomu tak je. 
Díky radě Mirka jsem našel zázračnou krabičku na rámu vedle převodovky na levé straně kam vede kardan od rozvodovky. Náhon je v pořádku v krabiččce se to točí, ale můj dotaz nevíte náhodou jaké napětí má jít do té krabičky? Mi jsme naměřili 4,85V což mi přijde divné, ale budiž. 
Když jsme samotnou krabičku prohnali měřákem na odpor tak po zatočení se odpor začal měnit. 
Takže nemáte náhodou někdo svého RRC nebo DI V8 na heveru a nemůžete mi změřit to napětí? Jestli v tom není zakopaný pes. 
Dál budeme zjišťovat průchodnost kabelu k palubce, ale může to být v tahu i tachometr. 
Jedná se o díl číslo AMR3386
Děkuji Aleš
			
									
									ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								alap							 
									
		- Příspěvky: 569
 		- Registrován: 05 úno 2008 21:49
 		
		
											- auto: RRC LSEi
 
																	- Bydliště: Liberec
 
							
							- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						#229 
									
						Příspěvek
					
								od alap » 19 led 2013 20:39
			
			
			
			
			Tak to vypadá, že se v tomhle počasí nikdo se zkoušečkou pod autem neválí, tak mám ještě další dotaz. Ten původní stále platí. 
Když jsem to dal do servisu tak mi normálně fungoval centrál na dálkové ovládání. Oni to opravovali a přestal fungovat cetrál jak všeobečně tak i na dálku, ale dálkáč bliká. 
Dneska když jsem auto sundal z nabíječky, tak po zamykání auta to zacvakalo a blikli blinkry a vypadá to že dálka na klíček zase funguje, jen to ignoruje dálkové ovládání. Existuje nějaké zaříkávadlo, jako třeba pane Mopadži při startování, na rozchození dálky a nebo mám to stále zkoušet a že se třeba rozchodí i toto samo časem?
Děkuji za případné rady. 
Aleš
			
									
									ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								fidzi							
 
									
		- Příspěvky: 966
 		- Registrován: 04 zář 2010 23:33
 		
		
											- tel.: Xiaomi Mi2S
 
												- auto: Discovery I 300Tdi
 
												- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						#230 
									
						Příspěvek
					
								od fidzi » 19 led 2013 20:52
			
			
			
			
			Vyměň baterku v dálkáči. To, že blikne LEDka neznamená, že je dost šťávy na vysílání. A k tomu napětí, jestli to je jako u D1 v naftě, tak tam má jít 12V. Mělo by to dělat pulzy 0>Ubat, 6x na otočení kola.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								alap							 
									
		- Příspěvky: 569
 		- Registrován: 05 úno 2008 21:49
 		
		
											- auto: RRC LSEi
 
																	- Bydliště: Liberec
 
							
							- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						#231 
									
						Příspěvek
					
								od alap » 19 led 2013 21:16
			
			
			
			
			Je to to samé co v D1, takže moc děkuji, to bude asi ten problém, že mi tam jde míň. Jen nechápu co znamená to "pulzy 0>Ubat, 6x na otočení kola" Jako že když se 6x otočí kolo tak z krabičky leze 0 Voltů? 
Tu baterku zkusím, ale před dvěmi měsíci to normálně fungovalo a teď že by to nezvládlo ani na 50cm? No určitě tím nic nezkazím. Ale spíš bych řekl, že bude problém v nějaké synchronizaci. 
Moc díky
			
									
									ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								fidzi							
 
									
		- Příspěvky: 966
 		- Registrován: 04 zář 2010 23:33
 		
		
											- tel.: Xiaomi Mi2S
 
												- auto: Discovery I 300Tdi
 
												- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						#232 
									
						Příspěvek
					
								od fidzi » 19 led 2013 22:04
			
			
			
			
			Kdybys to náhodou měřil, tak jsem jen napsal co by z toho mělo lézt. Generuje to pulzy o hodnotě 0 až Ubat (napětí baterky) a na každou otáčku to vygeneruje 6 pulzů.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								alap							 
									
		- Příspěvky: 569
 		- Registrován: 05 úno 2008 21:49
 		
		
											- auto: RRC LSEi
 
																	- Bydliště: Liberec
 
							
							- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						#233 
									
						Příspěvek
					
								od alap » 19 led 2013 22:09
			
			
			
			
			aha, děkuji ti, zkusím se na to zítra podívat co to dělá při pohybu.
			
									
									ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								alap							 
									
		- Příspěvky: 569
 		- Registrován: 05 úno 2008 21:49
 		
		
											- auto: RRC LSEi
 
																	- Bydliště: Liberec
 
							
							- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						#234 
									
						Příspěvek
					
								od alap » 20 led 2013 12:32
			
			
			
			
			Tak dálkové ovládání se rozjelo samo, miluju tohle auto když se samo opravuje. Takže už zase normálně dálkuju. Ještě rozchodit tachometr a bude to supr. Ale to se samo neudělá, na to už to nefunguje moooc dlouho.
			
									
									ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Jacko							
 
									
		- Příspěvky: 680
 		- Registrován: 03 lis 2009 21:02
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						#235 
									
						Příspěvek
					
								od Jacko » 21 led 2013 18:34
			
			
			
			
			alap píše:Tak dálkové ovládání se rozjelo samo, miluju tohle auto když se samo opravuje. Takže už zase normálně dálkuju. Ještě rozchodit tachometr a bude to supr. Ale to se samo neudělá, na to už to nefunguje moooc dlouho.
Čo Ty vieš? Možno si dlhodobo potrebovalo oddýchnuť a potom sa preberie  

  - a teraz vážne - skús skontrolovať ukostrenie,môže byť zoxidované.
 
			
									
									Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s  2,5TD
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								alap							 
									
		- Příspěvky: 569
 		- Registrován: 05 úno 2008 21:49
 		
		
											- auto: RRC LSEi
 
																	- Bydliště: Liberec
 
							
							- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						#236 
									
						Příspěvek
					
								od alap » 21 led 2013 18:59
			
			
			
			
			Ukostření čeho? Jako dole toho transcuderu? Nebo budíku?
			
									
									ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Jacko							
 
									
		- Příspěvky: 680
 		- Registrován: 03 lis 2009 21:02
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						#237 
									
						Příspěvek
					
								od Jacko » 21 led 2013 20:51
			
			
			
			
			Aj budíkov,aj toho toho prevodníka- mne to blblo na BMW e30 - tiež sa mi do toho dlho nechcelo a ked som sa nudil,tak som to vyčistil,dotlačil kontakty a začalo to fungovať  

  - teda,bodaj by si mal chybu len v tom ..
 
			
									
									Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s  2,5TD
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								alap							 
									
		- Příspěvky: 569
 		- Registrován: 05 úno 2008 21:49
 		
		
											- auto: RRC LSEi
 
																	- Bydliště: Liberec
 
							
							- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						#238 
									
						Příspěvek
					
								od alap » 21 led 2013 22:24
			
			
			
			
			Osobně si myslím, že dole nehraje ukostření roli. Jde do toho proud a jen je přes odpory měněn. Ale u tachometru to tak klidně může být. Zkusím a uvidím, za to nic nedám. Díky
			
									
									ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG