Byl to pěkný závod jak v kamionech, tak v autech. Dominance Kamazu, ani BMW/Mini nebyla nakonec tak přesvědčivá, jak to na začátku vypadalo na papíře. Ta Lopraisovic bugina je vážně zvíře. Když si pustíte video z testování
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -qcM7HcwMs" onclick="window.open(this.href);return false; , tak i uslyšíte brutální zvuk, který vydává. On tedy i Jamal má v podstatě upravenou kabinu 815 a k ní přilepený čumák, akorát je podstatně delší než ten plastový náznak na Lopraisově Tatře. Vím, že Tomáš jednou psal, jak přísná je kontrola komisařů při homologaci nového kamionu, pokud má odpovídat kategorii FIA Variant kit, takže myslím, že narozdíl od Tomášových Tater, tahle bugina určitě homologaci FIA nemá a vyhovuje pouze dakarským regulím, které jsou podstatně benevolentnější. Vzhledem k tomu, že pojede jenom závody Dakarské serie, tak je to rozumný postup pro stavbu auta. Opět se ukázalo, že Tatrováckému podvozku nejlépe sedí duny, protože Loprais se vítězstvím v etapě prosadil právě v té nejtěžší. Uvidíme jak bude na Dakaru. Skvělé je, že se vrátil Hans Stacey a pokud na Dakaru pojede i De Roy, tak budou jejich Iveca velmi silná. Echter jel také dobře a i Van Ginkelovi s Ginafem to zdá se sedlo. VW nebude na Dakaru nasazovat tovární team, tak uvidíme, jak si Race Touaregy povedou s polo-fabrickým zázemím proti X-raidu a jejich BMW/Mini.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250