Už jsem tady psal o obrovských problémech se studenými starty:
Takže jsem vyměnil nejen žhavičky, ale namontoval jsem i ventil na přívod paliva. Startování beze změn. Teplý motor startuje na drc, studený točím šíleně dlouho, někdy nydvakrát, natřikrát. Mechanik, ke kterému jsem celý život jezdil s předchozími auty povídal, že by to mohlo být nějaké teplotní čidlo. S LR ale nemá zkučenosti, tož budu muset najít někoho, kdo je schopen udělat diagnostiku a rozumí tomu. Nebo někdo poradí, je-li to možné, že je to čidlem? V tom případě kde čidlo najdu, jsem-li schopen nějak změřit že je špatné.....Jsem z toho jeleň.
Golfy měly pojistku žhavení. Má ji i Freelander? Při startování (než to chytne) jde z výfuku bílý kouř.Poradí někdo? Díky
Ohlásit tento příspěvek
Pojistka žhavení 2,0DI
Moderátor: Safraporte
Re: Pojistka žhavení 2,0DI
podla mna CERPADLO treba nadstavit predvstrek.remenica je na kuzeli,myslim ze ho treba doladit.mne to teraz chyta aj bez zhavenia.
- macejky1
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojistka žhavení 2,0DI
Dobře nastavit čerpadlo a změřit žhaviče by měl být první krok. Už jsem to jednou psal.
Když žhaviče proměříš a zjistíš tak že fungují dobře tak tím samozřejmě zjistíš i to že dobře funguje i teplotní čidlo, relátko atd. Po takových věcech má cenu pátrat jedině kdybys tam měl nové žhavky a přesto bys naměřil že ti nežhavý.

Když žhaviče proměříš a zjistíš tak že fungují dobře tak tím samozřejmě zjistíš i to že dobře funguje i teplotní čidlo, relátko atd. Po takových věcech má cenu pátrat jedině kdybys tam měl nové žhavky a přesto bys naměřil že ti nežhavý.

EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom