Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
teslo
- Příspěvky: 2669
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#21
Příspěvek
od teslo » 27 pro 2011 16:15
juro224 píše:ked odpojim tie 2 hadice ktore idu do prevodovky nemal by odtial vytiect nejaky olej?
nejaky asi ano

ale nejako dramaticky vela ho nebude - iba nejaky zbytkovy co ostal v trubkach, chladici a pod...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#22
Příspěvek
od eliott » 27 pro 2011 20:52
Sláma Karel píše:No a bylo to opravdu za jízdy? Nedoplňoval jsi tam nějakou pojistku?
Pokud ne, tak bych to viděl nejspíš na chybu řídící jednotky, nebo kabeláže. Popřípadě motorku který řadí redukce.
No můžeš ještě zkusit sundat z rozvodovky ten motorek co řadí redukce a zkusit to zařadit rukou. K

Před nedávnem jsem tady měl auto, které přestalo jet prokazatelně za jízdy, po prohlídce jsem zjistil, že ta pojistka tam byla

. Nakonec se ukázalo, že problém byl ve zoxidované BeCM. Každopádně by mě zajímalo, jestli už z hlavní převodovky vypustili olej

-
juro224
- Příspěvky: 49
- Registrován: 23 pro 2011 09:23
#23
Příspěvek
od juro224 » 27 pro 2011 22:48
ten ozubeny hriadel ktory ide z prevodovky do spojky ma celkom volu a ide s nim rucne tocit aj ked mam zaradenu nejaku rychlost
-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#24
Příspěvek
od eliott » 27 pro 2011 22:59
juro224 píše:ten ozubeny hriadel ktory ide z prevodovky do spojky ma celkom volu a ide s nim rucne tocit aj ked mam zaradenu nejaku rychlost
Už jste vypustili ten olej? Podle jeho stavu se dá hodně odhadnout. Je to asi to o čem jsem mluvil do telefonu, bude v pr... to ozubení mezi mrkví a stromečkem.
-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#26
Příspěvek
od eliott » 28 pro 2011 00:19
No tak tohle jsem ještě neviděl

, není co řešit, jinou převodovku. Mám kdyžtak skladem repasovanou. Každopádně odešla protože v ní bylo málo oleje.
-
teslo
- Příspěvky: 2669
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#27
Příspěvek
od teslo » 28 pro 2011 09:00

ta prevodovka nevydavala ziadne divne zvuky?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#28
Příspěvek
od eliott » 28 pro 2011 09:08
P38ka je tak odhlučněná, že tam toho moc slyšet nebývá, navíc při 120km/h to ten diesel přehluší
-
juro224
- Příspěvky: 49
- Registrován: 23 pro 2011 09:23
#29
Příspěvek
od juro224 » 28 pro 2011 09:15
no hod cenu za tu prevodovku nech som v obraze....a rozobrat to a vymenit tie ozubenia ?

-
teslo
- Příspěvky: 2669
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#30
Příspěvek
od teslo » 28 pro 2011 11:44
povedal by som, ze bude lacnejsie kupit druhu prevodovku, ako opravovat tak zniceny kus ako bol na tom obrazku...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
juro224
- Příspěvky: 49
- Registrován: 23 pro 2011 09:23
#31
Příspěvek
od juro224 » 28 pro 2011 13:39
pripadne by ma zaujimalo ci by tam slo dat aj automat , ked tam je momentalne manual, dik
-
teslo
- Příspěvky: 2669
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#32
Příspěvek
od teslo » 28 pro 2011 13:47
urcite ano, ale je to zlozitejsi projekt...a tym padom aj drahsi...
Pri tejto motorizacii by si stratil aj ten posledny naznak dynamiky (ak sa da o nejakej vobec hovorit)...ja by som do toho nesiel...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
juro224
- Příspěvky: 49
- Registrován: 23 pro 2011 09:23
#33
Příspěvek
od juro224 » 28 pro 2011 18:49
premyslam dat to niekam zrepasovat..len som zatial este nic nevygooglil
-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#34
Příspěvek
od eliott » 30 pro 2011 18:00
juro224 píše:premyslam dat to niekam zrepasovat..len som zatial este nic nevygooglil
My repase děláme, ale tohle bude za hranicí rentability, to je tak na díly...
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#35
Příspěvek
od Kokesek » 31 pro 2011 07:38
Pokazenou prevodovku mam doma a oprava je to normalni jako kazda jina. Vsak repas resi vymenu vadnych dilu. Rentabilni je to porad stejne. Hridel nejake kolecka loziska. Vsak v te prevodovce nic neni.

Juro pak dej vedet jak ti ta na vymenu jede....
-
juro224
- Příspěvky: 49
- Registrován: 23 pro 2011 09:23
#36
Příspěvek
od juro224 » 31 pro 2011 14:37
tak sme to nalozili o piatej rano nastartovali a nic..nechcelo sa to pohnut presne ako predtym..vytiahol som po dlhsom patrani jedenastku poístku a uz to ide

konecne
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#37
Příspěvek
od Kokesek » 31 pro 2011 16:18
Ja uz myslel ze ty kolecka co mam na stole a nevim z ceho sou patri do te spajzky...
Hlavne hlidej olej at ho tam mas dost a lepsi je ho vymenit tedka drive jestli si neproplachnul chladic a trubky.
Ahoj a stastny a vesely.