
Váha D2 TD5
Moderátor: Miky_CZ
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Váha D2 TD5
Tak jsem si pro zajímavost s tou mojí diskoškou zajel na váhu a se vším všudy váží 2470kg s plnou nádrží. Oproti v techničáku co je 2155kg rozdíl je 315kg pro nazbrojenou diskošku
Miloš II

Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- erik
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Skoda, ze sem nechodi Radek D 2,8Tdi. Ten posledni vazeni mel 2540kg a ted tam nalozil roll cage a zadni Warn 9,5i.karel píše:To MilošII: to už těžce konkuruješ D3kám

Pak uz je jen kategorie Slama-Mamut

Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Este som tu ja.....erik píše:Skoda, ze sem nechodi Radek D 2,8Tdi. Ten posledni vazeni mel 2540kg a ted tam nalozil roll cage a zadni Warn 9,5i.karel píše:To MilošII: to už těžce konkuruješ D3kámTak to typuju na 2700.
Pak uz je jen kategorie Slama-Mamut


LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
DanoDEF píše:Este som tu ja.....erik píše: Skoda, ze sem nechodi Radek D 2,8Tdi. Ten posledni vazeni mel 2540kg a ted tam nalozil roll cage a zadni Warn 9,5i.Tak to typuju na 2700.
Pak uz je jen kategorie Slama-MamutDef 110SW v technicaku 1950kg pri poslednom vazeni predna naprava 1290kg a zadna 1390 kg co je 2680kg....


Ja mam u Drahoska svojho maznacika



Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
To není možnýerik píše:Skoda, ze sem nechodi Radek D 2,8Tdi. Ten posledni vazeni mel 2540kg a ted tam nalozil roll cage a zadni Warn 9,5i.karel píše:To MilošII: to už těžce konkuruješ D3kámTak to typuju na 2700.
Pak uz je jen kategorie Slama-Mamut




Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Samozřejmě že lehčí, důležitý je poměr váha vůči výkonu.Jedinou výhodu těžšího auta vidím při jeho použití jako vyprošťovacího vozidla pomocí kurtny.Jinak je velká váha problém při výjezdech, sjezdech a hlavně bočních náklonech při spojení s nevhodným těžištěm je to vražda.Těžší auto se ti více boří, hůř se vyprošťuje a v neposlední řadě má i vyšší spotřebu.Pokud někoho napadá i jiné argumenty , může doplnitStavros píše:jenom takova kontrolni otazka: v terenu je lepsi mensi nebo vetsi vaha?


Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- erik
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Stavrosu.Stavros píše:Ja snad hodim do kufru paletu cementu, abych byl nejtezsi.
Je jasne, ze lehci auto je v terenu lepsi.... No nastrojeny tezky terenwagen je mimo pragmaticky pristup...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
erik píše:Stavrosu.Stavros píše:Ja snad hodim do kufru paletu cementu, abych byl nejtezsi.
Je jasne, ze lehci auto je v terenu lepsi.... No nastrojeny tezky terenwagen je mimo pragmaticky pristup...


Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
ja kdyz jsem mel vzdy plnne nalozeny auto tak jsem mel pocit ze se mi opotrebovava dvojnasobne uplne vsechno...karel píše:Ještě bych doplnil vyšší mechanické namáhání pohonného ústrojí u těžšího auta.


MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
- erik
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Tak to my nerekoname ani nahodou. Ikdyz moje vaha se psy je +210kgSam píše:Tak jo, v archivu mám def 4200 kg. Kdo dá víc?erik píše:Panove, chalani. Je to dobry navrh na nove thema: Nejtezsi LR

Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu