Vstup nafty do bloku motoru Td5
Moderátor: Miky_CZ
Vstup nafty do bloku motoru Td5
Zjistil jsem, ze mi tece nafta u vstupu naftovyho vedeni do bloku motoru. Je tam takovej malej filtr asi a kolem nej mi to tece, nevi nekdo jestli ma zavit? Podle obrazku asi ne, neresil ste to nekdo?
Priznam se, ze me obcas bavi si na aute neco udelat, ale zacina to byt nejak casty.
Priznam se, ze me obcas bavi si na aute neco udelat, ale zacina to byt nejak casty.
Re: Vstup nafty do bloku motoru Td5
to je regulator tlaku paliva a pomoze iba jeho vymena...su dva typyStavros píše:Zjistil jsem, ze mi tece nafta u vstupu naftovyho vedeni do bloku motoru. Je tam takovej malej filtr asi a kolem nej mi to tece, nevi nekdo jestli ma zavit? Podle obrazku asi ne, neresil ste to nekdo?
Priznam se, ze me obcas bavi si na aute neco udelat, ale zacina to byt nejak casty.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: 25 led 2007 12:36
- tel.: +421905916799
- auto: RR L322 TDV8
- Bydliště: Martin SK
Mesiac dozadu som ho musel vymenit tiez. Uz sa to tu riesilo http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=892 V eshope ho ma Admin
Ex:Discovery 2, TD5 2003
tesnenie ti samotne fakt nepomoze ale budes ho potrebovat pri vymeneStavros píše:kluci dik, novy tesneni asi samotny nepomuze, co? Mam s tim normalne jezdit? Odkud si to menil zespoda nebo seshora? Pristup je tam suprovej.
A ja tam nemam to vedeni nafty podel bloku, mam tam jenom ty dve hadice.
jazdit s tym mozes...bude ti to iba prepustat viac alebo menej nafty
meni sa to z hora
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
rugulator tlaku paliva
STAVROŠI JA JSEM TO MENIL NEDÁVNO.OPRAVIT TO NEJDE A MUSÍŠ KOUPIT CELEJ KOMPONENT U ADMINA.ČASEM SE TO DOSTANE DO STAVU,ŽE ANI NENASTARTUJEŠ-TAKŽE JAKMILE TO ZAČNE NĚKOMU KAPAT VYTAHNĚTE cca 4529KČ VČ.DPH A SMĚLE DO TOHO.VYMĚNA NENÍ MOC SLOŽITA SAMOZŘEJMĚ V TEPLÉ DÍLNĚ A SDOBRÝM VERCAJKEM.JE ŠKODA ŽE SE NEPRODÁVA SAMOSTATNY VENTYL A MUSÍŠ TO KOUPIT ZBYTEČNĚ CELÉ.CO JSEM TAK ZJISTIL VENTYL VYDRŽÍ cca100000km.ZÁVADA SPOČÍVÁ JEN VTOM ŽE SE tzv.PROSTŘELÍ SEDLO VENTYLU A TÍM PADEM NETĚSNÍ A VPOČÁTEČNÍM STADIU JEN KAPE.JINAK BACHA NA TO ŽE JSOU DVA TYPY.JA MAM BEZMÁLA DISCO 2004 TAKŽE JE TAM NOVŠÍ TYP.MYSLIM ŽE SE TO LYŠÍ DO 2003 A NAD,ALE TO TI UPŘESNÍ ADMIN.NA ZÁVĚR JEŠTĚ UPOZORNUJI NA MAXIMÁLNÍ ČISTOTU DOSEDACICH PLOCH(KOMPONENT REGULÁTOR TLAKU A DOSEDACÍ MISTO NA HLAVĚ)
- Přílohy
-
- DSC00032UP.jpg (13.85 KiB) Zobrazeno 12452 x
-
- DSC00027UP.jpg (18.52 KiB) Zobrazeno 12452 x
-
- DSC00026.JPG (13.09 KiB) Zobrazeno 12452 x
STAVROŠI TY HADICE OD VODY NENÍ POTŘEBA SUNDÁVAT CHCE TO TROCHU TRPĚLIVOSTI A JDE TO DOCELA SLUŠNĚ.POTOM CO UŽ SI PROVEDL ZA UPRAVY CHCEŠ JÍT DO JINEHO VOZOVÉHO PARKU?TO JÁ SPÍŠ PŘEMÝŠLÍM JAK TAM DOSTAT 5VÁLEC TDI 2.5 OD VW-111KW.Stavros píše:Diky moc za rady. Libore a mam tam odstrojit i ty hadice od vody? Neda se tam moc dobre dostat. Je mi zahadou, ze nektery ty komponenty u tech Land Roveru moc nevydrzej, je to normalni nebo mam pokukovat po nejaky Toyote LC105?
Naposledy upravil(a) Libor dne 23 pro 2007 20:39, celkem upraveno 2 x.
KDEPAK TO NENÍ PLOVÁK!!!JE TO KONSTATNÍ VENTYL TLAKU PALIVA A VĚŘ MI OPRAVIT TO NEJDE.SMUTNÉ JE TO CO VŠE SE NA DISCOŠKACH DOKÁŽE POKAZIT.discover píše:Libore, perfektni popis zavady i fotky. Ta dira je v plovaku? Jestli ne, tak by to snad slo nejak opravit, snad i vysoustruzit? I ten plovak by se nechal opravit. Sikulu je tu urcite dost, ne?
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Nech si Stavrosi LR a manželka ti bude vděčná . Pokud ji neprozradíš co stojí ND,tak co si může víc přát.Přeci kdo si hraje ( nebo opravuje auto ) přeci nezlobí.Stavros píše:Diky moc za rady. Libore a mam tam odstrojit i ty hadice od vody? Neda se tam moc dobre dostat. Je mi zahadou, ze nektery ty komponenty u tech Land Roveru moc nevydrzej, je to normalni nebo mam pokukovat po nejaky Toyote LC105?
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 908
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Jo, jiste, Libore, jen to vypada, ze to musi byt dute, tedy jako plovak anebo pokud nezalezi na vaze, napadne jednohoto to vysoustruzit. Ale samozrejme vis, co to je a proc to nejde. Takze budu ocekavat dalsi. Uz jsem davno za zivotnosti dilu. Ted jsem snad jednu pohromu odvratil. Auto zacalo trucovat, netahlo, blblo, doslova streckovalo atd. atd. Zopakoval se mi problem s konektorem v hlave a rozvodu k vstrikum. Vymenil jsem celou kabelaz k hlavam. Jak naschval, byl hlavni konektor praskly. Do origo obalu nevidis a ani by te to nenapadlo a po otevreni sacku se skoro rozsypal. Asi s tim nekdo poradne prastil. Takze konstatuji, ze se tahle neprijemna zalezitost rada vraci, bohuzel. Jinak jiz jsem zminoval drive, ze mimo elektroniky se toho na discoskach kazi az napadne dost.
Uz jsem tu jednou nekde pral tak naposled PF 2008
Ahoj Standa
Uz jsem tu jednou nekde pral tak naposled PF 2008
Ahoj Standa
ANO LR JE TOVÁRNA NA PROBLÉMY JENŽE MNĚ TA KRABICE NA KOLECH DOCELA BERE.discover píše:Jo, jiste, Libore, jen to vypada, ze to musi byt dute, tedy jako plovak anebo pokud nezalezi na vaze, napadne jednohoto to vysoustruzit. Ale samozrejme vis, co to je a proc to nejde. Takze budu ocekavat dalsi. Uz jsem davno za zivotnosti dilu. Ted jsem snad jednu pohromu odvratil. Auto zacalo trucovat, netahlo, blblo, doslova streckovalo atd. atd. Zopakoval se mi problem s konektorem v hlave a rozvodu k vstrikum. Vymenil jsem celou kabelaz k hlavam. Jak naschval, byl hlavni konektor praskly. Do origo obalu nevidis a ani by te to nenapadlo a po otevreni sacku se skoro rozsypal. Asi s tim nekdo poradne prastil. Takze konstatuji, ze se tahle neprijemna zalezitost rada vraci, bohuzel. Jinak jiz jsem zminoval drive, ze mimo elektroniky se toho na discoskach kazi az napadne dost.
Uz jsem tu jednou nekde pral tak naposled PF 2008
Ahoj Standa
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Tady to mají za tři táci+ pošta: http://www.famousfour.co.uk/new_parts/p ... 2&sec=fuel
NO BUDIŽ UŠETŘÍŠ 1000KČ ALE NEŽ TO PŘÍJDE A ZROVNA POŠLOU JINEJ ATD....NO TO JE VĚC NÁZORULand Jirka píše:Tady to mají za tři táci+ pošta: http://www.famousfour.co.uk/new_parts/p ... 2&sec=fuel
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
u tech famousfour maj docela drahou postu, posilaj za min. 50 liber, u tech levnejsich veci se to nevyplati. Vezmu to taky od admina a jeste par kramu jako vypustak a tesneni atd. Snad bude mezi svatkama delat. Predevcirem jsem pod autem lezel a v garazi mam vyply topeni, takze jsem nastydnul jak krava. Doma jsem samozrejmne za debila. Hezky svatky vsem.
Jen bych rád uvedl na pravou míru postesknutí nad tím "co všechno se na discoškách dokáže pokazit" - zde se jedná o Disco II s motorem TD5, Disco I s motory 200 a 300 TDi jsou ještě nesmrtelné stroje, bohužel čím novější, tím komplikovanější, poruchovější a hůř opravitelnější. Já jen, aby se neházely Disca do jednoho pytle...
Country boy...
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele: