Asi tak to bylo myšlený - mě to startuje tak to neřešímMadTom píše:Ad část žhavičů nefunkčních - poznat to je, ale auto nastartuje a o to jde.

Moderátor: Miky_CZ
Asi tak to bylo myšlený - mě to startuje tak to neřešímMadTom píše:Ad část žhavičů nefunkčních - poznat to je, ale auto nastartuje a o to jde.
Poznat to je? Schválně si odpoj jednu řadu válců a prima zážitek ráno v -15. Nechtěl bych to takhle trápit denně.MadTom píše:Ad část žhavičů nefunkčních - poznat to je, ale auto nastartuje a o to jde. Ad zalomení žhavičů - ona by se ta díra pro žhavič měla při jeho výměně pořádně vyčistit, existuje na to i něco jako výstružník, aby se očistil kužel, na kterým to těsní. Protože pokud se to utáhne moc tak se připeče, a pokud málo, tak hoto podfoukne a zapeče taky. Horší je, pokud je něco se vstřikem, tak se dovede konec žhaviče i natavit a pak nemusí projít dírou ven.
U jednoho žhaviče mi pomohl mrazící sprej, teprve potom povolil.
Taky to asi zprovozním ( asi až v létěpatrik píše:Ja to riešim webastom - netrapim motor ani seba![]()
Já ani nevím,kde je konektror od žhavičů,jsem amatér a haupnu zvedám akorát když spínám bateriový vypinač na naviják ( a taky,když dobíjím baterky někdy ) . Asi mám ty žhaviče OKgluteus píše: Schválně si odpoj jednu řadu válců a prima zážitek ráno v -15.
Jestli jsi nejel na rezervu ( to se potom topení zavzdušní ) Mě to taky netopilo od prosince( to sem nevěděl a řek mi to až v servisu při mazání historie palubního počítače ). Po natankování by se to mělo samo cca na popátý start samo odvzdušnit . ( hadička od Webasta je prý kradší než od sací trubky k motoru ).Mahatma píše: Na teploměru -22 a bufík mlčí.![]()
Na rezervu určitě ne. Spíš je to těma krátkýma jízdama (Píše se tu na foru, že po 5 krátkých jízdách se ten bufík zamkne). Tento týden jsem jako na potvoru nikam daleko nejel a za těch 10min, co mám do práce, se motor rozhodně na provozní teplotu nedostane.RudaK píše:Jestli jsi nejel na rezervu ( to se potom topení zavzdušní ) Mě to taky netopilo od prosince( to sem nevěděl a řek mi to až v servisu při mazání historie palubního počítače ). Po natankování by se to mělo samo cca na popátý start samo odvzdušnit . ( hadička od Webasta je prý kradší než od sací trubky k motoru ).
Já to mám 11 km .Denně jezdím a i v tomdle mrazu se to za cca 4-5 km ohřeje na provozní teplotu .Pravda je že vyjíždím asi po 1 min co to nechám klapat na volnoběh ( otevírám bránu ručněMahatma píše:Tento týden jsem jako na potvoru nikam daleko nejel a za těch 10min, co mám do práce, se motor rozhodně na provozní teplotu nedostane.
Auto topí normálně (Kolega v Turanu mrzne i po 20min. jízdy), jen ručička teploty místo doprostřed vyšplhá jen do 1/4. Jestli to dobře chápu, bufík by měl fungovat dokud se nedosáhne optimální teploty motoru. Tudíž po celou cestu do práce. A jelikož v práci vypnu motor a současně i bufík, ten to bere jako chybu a po pěti takových cestách se zablokuje. Zkusím ho na chvíli odpojit od elektriky, uvidím, co se stane. Když nic, zajedu na diagnostiku.RudaK píše:Já to mám 11 km .Denně jezdím a i v tomdle mrazu se to za cca 4-5 km ohřeje na provozní teplotu .Pravda je že vyjíždím asi po 1 min co to nechám klapat na volnoběh ( otevírám bránu ručně) a jedu pomalu kvůli ztuhlému oleji... Když bylo topení zavzdušněné,tak se to z bídou ohřálo až po těch 11 km a to nebyla taková siberie ...( asi to bylo zablokované ,bo mě tu hlášku mazal na PC ) Nicméně po nastartování to netopilo,tak říkal až po 5-6 startu se to má odvzdušnit a měl pravdu.Už to normálně funguje .
Nejlíp se to skusí,když nastartuješ a šáhneš si na tlumič výfuku od topeníMahatma píše: Zkusím ho na chvíli odpojit od elektriky, uvidím, co se stane. Když nic, zajedu na diagnostiku.
No právě, studený jako psí čumák. Teď jsem ho na chvíli odpojil, tak uvidíme ráno.RudaK píše:Nejlíp se to skusí,když nastartuješ a šáhneš si na tlumič výfuku od topeníMahatma píše: Zkusím ho na chvíli odpojit od elektriky, uvidím, co se stane. Když nic, zajedu na diagnostiku.Když sem si málem spálil prst,tak sem věděl,že to funguje ...
a už se motor ohřívá za chvíli .
A která ? Mám na každé straně jednu ....gluteus píše:Baterka musí být ta, co je v autě
gluteus píše:Jo a škola zkoušky žhavičů pro amatery![]()
Rudo i na toto si zveš domů specialistu...RudaK píše:major Terazky říkal : " Na všetko je nám treba špecialistou " http://www.youtube.com/watch?v=lQxLmJltjqo" onclick="window.open(this.href);return false;
Zatím si nezvu nikoho a na nic . Vše funguje jak má ....PavelU píše: Rudo i na toto si zveš domů specialistu...![]()