Tuareg vs. Range rover

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Pavel90
Příspěvky: 3
Registrován: 09 úno 2012 13:42

Tuareg vs. Range rover

#1 Příspěvek od Pavel90 » 09 úno 2012 13:43

Cawte. Rozhodujem sa medzi dvoma autami. Tuareg 3.0 TDI alebo Range Rover Sport 3.6 TDV8
Potrebujem to hlavne na tahanie privesneho vozika o hmotnosti 3500kg. Ktore oba splnaju. Malo by to byt od r. 2006
Kedze tahat za autom pravidelne peknu vahu od 2t do 3.5t (mozno niekedy menej a obcas bez ale to je nepodstatne) je uz na hraniciach oboch aut potrebujem radu.
Jedine coho sa bojim pri RR je automaticka prevodovka a na VW som pocul staznosti.

Chcel by som vediet ci ma niekto skusenosti s tahanim privesu u jedneho alebo druheho vozidla. Pripadne rady ohladne casti auta ktore lubia odchadzat.
Rada ako ,,kupit dodavku,, netreba ani pisat. Potrebujem 4x4 kvoli zimam ktore su v okoli Zarnovice. Kupovat dodavku a dalsie auto ktore ma 4x4 je podla mna zbytocne a hlupe. Myslim ze radsej SUV pre oba ucely. Momentalne mam Pajero r. 2001 za ktorym mam prives 2700kg. Uz tam bolo treba vymenit megano, spojku, a nakoniec repas prevodovky. Takze teraz uvazujem uz nad naozaj poriadnym autom ktore vydrzi. Viem ze nemozem cakat uplnu bezchybnost pri mojich poziadavkach. Nad novym autom neuvazujem kvoli zabehu pri ktorom by sa nemal tahat prives.

Dakujem za rady.
Pavel.

(ak som dal prispevok do zlej sekcie vopred sa ospravedlnujem)

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuareg vs. Range rover

#2 Příspěvek od Jan Kucera » 09 úno 2012 15:09

kolega mel sice Tuareg benzin,ale takovyho sráče sem teda dlouho nevidel, sralo se tam uplne vsechno... :envy
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Pavel90
Příspěvky: 3
Registrován: 09 úno 2012 13:42

Re: Tuareg vs. Range rover

#3 Příspěvek od Pavel90 » 09 úno 2012 15:27

Zalezi dost aj od motora a od pristupu predchodzieho majitela ... skor by som potreboval postrehy na konkretne motory ... 2.5tdi pri vw boli vraj katastrofalne ... 3.0tdi su o nieco lepsie ale tiez maju svoje muchy. A ked maju tie motory muchy pri beznom jazdeni radsej ani nechcem vediet co sa bude diat ak budem jazdit s plne nalozenym 3500kg privesom. Dakujem za skusenost.

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Tuareg vs. Range rover

#4 Příspěvek od Tim » 09 úno 2012 15:52

Sice mne nejspíš někteří zde ukamenují, ale v tvém případě asi ani jedno ani druhé.Že Tuaregy jsou opravdu keply jsem slyšel již od vícero lidí... Ale na tahání takto těžkých přívěsů bych volil asi Toyotu Land Cruiser - kvůli motoru který snad ani nejde utahat a pověstné spolehlivosti. Automatu se neboj, na tahání je neporovnatelně lepší.
Jinak i dodávky dělají 4x4! VW Transporter dělá 4x4 dokonce i s uzávěrkou zadního diferenciálu. Mají ho chlapi co u nás dělají harvestory, naloží do něj neskutečný množství železa a dojedou skoro všude....
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuareg vs. Range rover

#5 Příspěvek od Jan Kucera » 09 úno 2012 16:28

mel ho novýho....
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuareg vs. Range rover

#6 Příspěvek od Kokesek » 09 úno 2012 16:38

Souhlas s Toyotou 4.2 nafta nesmrtelna na tahani. L322 i Touareg se serou oba skoro stejne oba dva jsou na tom spatne s automatem. U DAS AUTA je motor docela dostacujici vykonem, ale dily jsou drahe jak cert na pikacu tam maji tri klapy v sani (ktere ti na 100% odejdou) cena prvni 8700kc a druhe dve kupujes se sanim cena taky kolem 9000kc!!! tak se delaji penize. Kde mas teprve servis veci ktere to auto opravdu potrebuje. Range je krasne auto s dostatecnym prostorem coz se o Touaregu rict neda.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
majkro
Příspěvky: 1259
Registrován: 12 zář 2010 20:36
tel.: 603952182
auto: LRD2TD5FL nosorozec

Re: Tuareg vs. Range rover

#7 Příspěvek od majkro » 09 úno 2012 16:46

Kokesek píše:Souhlas s Toyotou 4.2 nafta nesmrtelna na tahani. L322 i Touareg se serou oba skoro stejne oba dva jsou na tom spatne s automatem. U DAS AUTA je motor docela dostacujici vykonem, ale dily jsou drahe jak cert na pikacu tam maji tri klapy v sani (ktere ti na 100% odejdou) cena prvni 8700kc a druhe dve kupujes se sanim cena taky kolem 9000kc!!! tak se delaji penize. Kde mas teprve servis veci ktere to auto opravdu potrebuje. Range je krasne auto s dostatecnym prostorem coz se o Touaregu rict neda.

No ona toyota, kdy se posere :cash :cash ....

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Tuareg vs. Range rover

#8 Příspěvek od teslo » 09 úno 2012 17:12

bohuzial nemozem povedat, ze L322 vlastnim, ale kamarat ano a co to sme s nim uz potahali - sutaze po europe.
V skratke...dokonale
vykonne, priestranne, stabilne...a zatial spolahlive.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Tuareg vs. Range rover

#9 Příspěvek od Neklan » 09 úno 2012 17:17

Kokesek píše:Souhlas s Toyotou 4.2 nafta nesmrtelna na tahani. L322 i Touareg se serou oba skoro stejne oba dva jsou na tom spatne s automatem. U DAS AUTA je motor docela dostacujici vykonem, ale dily jsou drahe jak cert na pikacu tam maji tri klapy v sani (ktere ti na 100% odejdou) cena prvni 8700kc a druhe dve kupujes se sanim cena taky kolem 9000kc!!! tak se delaji penize. Kde mas teprve servis veci ktere to auto opravdu potrebuje. Range je krasne auto s dostatecnym prostorem coz se o Touaregu rict neda.
Tady se ale nejdná o L322, ale Sport, což je převlečená Discovery (a není na tom nic špatného). Mně připadá, že se teď posírají snad úplně všechna auta. I v Koyotě je mraky elektroniky, která nemusí fungovat vždy a všude bezchybně. RRS 3,6 bych bral raději tak 2008 nebo novější, protože jak známo, LR rád občas uvádí na trh auta, která nejsou ještě úplně dovyvinuta a myslím, že 2006 byl první rok, kdy se začal montovat TDV8 3,6. Automatu bych se nebál a DAS Auto bych nebral, protože je nemám rád, no a Koyotu bych nebral, protože je podle mě ošklivá jak noc a navíc aspoň v autech bychom nemuseli Asiaty podporovat (takže kupujme LRs, protože ten patří Indům :oops: :Sorry: )
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Tuareg vs. Range rover

#10 Příspěvek od pan klobouk » 09 úno 2012 18:51

No já myslím,že se sere úplně všechno. Bratr koupil Landcruisera s tím,že chce mít klid a jen jezdit a tak jezdí...do servisu. Vstřiky komplet,snímače ABS,zámek řízení,atd.A to má od nova. Když srovnám ceny ND,tak RR je dětská skládačka :cash Tuaregy neznám,ale pověst má nevalnou

Pavel90
Příspěvky: 3
Registrován: 09 úno 2012 13:42

Re: Tuareg vs. Range rover

#11 Příspěvek od Pavel90 » 09 úno 2012 22:54

Zatial to vyzera na RR Toyota mi moc nevonia ale pozriem sa aj na nu ... Dakujem hlavne teslovi za skusenost s tahanim ... Dakujem za rady aj ostatnym.

House
Příspěvky: 272
Registrován: 30 bře 2011 22:43
tel.: 777078816
auto: Jak kdy...
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Tuareg vs. Range rover

#12 Příspěvek od House » 09 úno 2012 23:21

Tourag má, jak už zde zaznělo, pověst nevalnou. Je to ovšem především tím, že ne jen LR ( jak zde též padlo ) uvádí na trh auta nevychytaná do detailu. Kamarádky otec měl jednoho z prvních V10 TDI a to taky v servisu bydlelo ( vše sice na záruku, ale... ). 2.5 TDI v Tuaregu je smrt co se výkonu týče, navíc manuál a navíc jde o tentýž agregát který je v T5 a to je zázrak když se nevyse..! 3.0 TDI je od faceliftu, a tudíž právě od 2006 jestli nekecám a to nebude taky nic dobrého, tak někdy 07/08 už by to mělo být zdravější.

Jen prostě...ta reklama na Sprite kecá, jestli mi rozumíš :mrgreen:

A taky - běž na VW Forum jestli si nenablinkáš do klávesnice budeš u mě silná nátura!
LR má uplně jinou komunitu "uživatelů".
Použité ND na Disco II / Defender
Použité ND Mitsubishi Lancer Evo 8/9

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Tuareg vs. Range rover

#13 Příspěvek od will.26 » 10 úno 2012 05:51

http://www.youtube.com/watch?v=DSMbAwaAUZM" onclick="window.open(this.href);return false; sice je to diskarna ale jak se tu psalo tak renč sport je převlečená disko :)

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuareg vs. Range rover

#14 Příspěvek od visby » 10 úno 2012 08:08

ja len dodam, ze sa posnaz kupit auto bez DPF, usetri ti to kopec starosti;-)

Denisko88
Příspěvky: 110
Registrován: 19 srp 2011 10:42
tel.: 903217729
auto: Range Rover Sport

Re: Tuareg vs. Range rover

#15 Příspěvek od Denisko88 » 10 úno 2012 12:40

Urcite RR , Tuaereg sa nemoze ani priblizit. U RR sa neboj tej prevodovky to neni L322. A u 3,6 tdv8 mas velky vykon aj krutiaci moment ...

Denisko88
Příspěvky: 110
Registrován: 19 srp 2011 10:42
tel.: 903217729
auto: Range Rover Sport

Re: Tuareg vs. Range rover

#16 Příspěvek od Denisko88 » 10 úno 2012 12:48

Nebal by som sa ani 2,7 tdv6 ale urcite ten 3,6 je o vela lepsi ...
Naposledy upravil(a) Denisko88 dne 02 dub 2013 19:21, celkem upraveno 1 x.

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Tuareg vs. Range rover

#17 Příspěvek od pan klobouk » 10 úno 2012 22:21

Myslím,že tahání těžkých přívěsů zkrátí životnost agregátů každého auta :think

Uživatelský avatar
LAKE
Příspěvky: 39
Registrován: 23 bře 2013 16:14
tel.: 00421903501642
auto: RANGE ROVER 4,6 HSE

Re: Tuareg vs. Range rover

#18 Příspěvek od LAKE » 30 bře 2013 19:41

Na ťahanie si dovoľujem tvrdiť že som odborník.Robím odťahovku 20rokov a ťahal som už s kadečím.Ťahanie prípojného vozidla nieje prioritou v odťahovej službe,to len na okraj,je to viacmenej len doplnková služba v tejto profesii ! A hlavne ekonomickejšia ako vozidlo nad 3,5tcelkovej hmotnosti.
Mal som možnosť ťahať s vozidlami ako : Mazda B2600 benzin,Ford ranger 3,0 benzin,Toyota Hilux 2,4D,Mitshubishi L300 ľ,4 benzin, L400 2,5TD,Nissan KingCab 2,7TD Aj spomýnanú ToyotuLandcrussier 4,2 24 TD ale jednoznačne všetkých týchto ťahačov niekoľkonásobne predčí RR P38 4,6 HSE r.v.99" len z jedného dôvodu ,v kopci sa s naloženým prívesom "nepos..ie",jeho dynamika je v skutku chválihodná,vyváženosť,smerová stabilita ako aj celková kinetika,je to robustné auto ešte poctivej koncepcie náprav a trakcie ako takej.Tie novšie vozidlá,ktoré majú miesto náprav "ceruzky s KOOH-INORU" a manžety s felície netreba používať na prácu o ktorej sa im ani nesnívalo že budú robiť.
Na margo ekonomiky pokiaľ máte LPG ste na to ekonomickejšie ako ktorý koľvek diesel.Pokiaľ sa jedná o Nm tak ojem 4,6 je na tom v skutku dobre.A to najhlavnejšie auto je do 2,8 tony celkovej hmotnost,čo v Nemecku je povinnosťou nad rámec tejto hmotnosti mať záznamové zariadenie tzv.kontrollbuch pri kategórii PKW a tachograf pri kategórii LKW.Čiže keď náhodou máte vozidlo celkovej hmotnosti nad tento limit v kategórii N1G musíte mať v ňom zabudovaný tachograf!!! To sú všetky vozidlá predošlé,ktoré boli vybavované dodatočne deliacou mrežou kôli odpočtu DPH.Ale na ťahanie prívesu v Nemecku sú úplne na prd.S takouto súpravou vás zastavia diaľniční a nechajú vás odpojiť,zakážu vám jazdu s takouto formáciou a zaplatíte samozrejme pokutu vo výške 1.480,-e...Range Rover je vo váhovom limite bez ohľadu na kategóriu registrácie s možnosťou prípojného vozidla brzdeného do 3500kg. :clap
Přílohy
obrazok(2).jpg
obrazok(1).jpg
obrazok(3).jpg
obrazok(4).jpg
HYBRID Two mode Gasoline/LPG

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuareg vs. Range rover

#19 Příspěvek od komin » 30 bře 2013 20:01

Prevodovka je v oboch rovnaka ZF 6kvalt tak je to tam najedno aj vahovo su natom rovnako cize opotrebenie dost podobne az nato ze uz peknych par rokov je u VW komunity zvyk brat napln v automate za dozivotnu.
LR DEFENDER 110 SW

Odpovědět