Polybush - proc ho dat a kterej ??
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Jedine original
Z kvalitu sa plati 
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
A Patriku na kolik řádově vyjdou ty originály na celý auto jako je v polybush oranžovým kitu?patrik píše:Jedine original![]()
Z kvalitu sa plati
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Mam pocit že je to o dost drahšie - presne neviem . A prečo to chceš menit - maš s povodnim neaky problem - auto ti plava ale ti niekde bucha _- ak nie nič nemen . Je to zbytočne .Benjamin píše:A Patriku na kolik řádově vyjdou ty originály na celý auto jako je v polybush oranžovým kitu?patrik píše:Jedine original![]()
Z kvalitu sa plati
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
ked ti zacne zatacat pri kazdej diere 1000km od domu, tak to uz tazko budes bez lisu riesit;-)patrik píše: Mam pocit že je to o dost drahšie - presne neviem . A prečo to chceš menit - maš s povodnim neaky problem - auto ti plava ale ti niekde bucha _- ak nie nič nemen . Je to zbytočne .
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
zadne rameno si muzes pritahnout kurtou
a dojedes v poho 
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
na disco2?;-)matooo píše:zadne rameno si muzes pritahnout kurtoua dojedes v poho
co taka panhardka?
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Já mám origo a 162 tkm, zatím to řešit nebudu. Chtěl jsem to udělat preventivně, když jsem měl rozebraný celý podvozek. No nakonec do toho nebudu hrabat, dokud to bude jezdit v pořádku. Jinak jsou v záloze doma oranžové Polybushe, kdyby začalo něco mlátit. No s km co s Disco najezdím (zatím 10 - 15 tkm ročně) se tím teď nebudu trápit...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Spravne rozhodnutieBenjamin píše:Já mám origo a 162 tkm, zatím to řešit nebudu. Chtěl jsem to udělat preventivně, když jsem měl rozebraný celý podvozek. No nakonec do toho nebudu hrabat, dokud to bude jezdit v pořádku. Jinak jsou v záloze doma oranžové Polybushe, kdyby začalo něco mlátit. No s km co s Disco najezdím (zatím 10 - 15 tkm ročně) se tím teď nebudu trápit...
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
ako sa vravi: never touch a running system! 
- Jamro LRD90
- Příspěvky: 75
- Registrován: 14 kvě 2009 13:43
- auto: Defender90, DII
- Bydliště: Prievidza SK
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Neviem aké skúsenosti máte s Britpart, ale ja pomaly mením celú sadu žltých polybush od Britpartu.
Chystám sa objednať originál do predných ramien ale neviem sa stále rozhodnúť.......
Chystám sa objednať originál do predných ramien ale neviem sa stále rozhodnúť.......
Na "trojke" prejdeš všade....
D90 - Maxxis Creepy 255/85/16,naviják 9,5t,Vpredu ATB ASH, Vzadu 100%ASH,zahrádka+4x svetlá,snorchel,pevnostné nárazníky, atď......
DII - bývalo
D90 - Maxxis Creepy 255/85/16,naviják 9,5t,Vpredu ATB ASH, Vzadu 100%ASH,zahrádka+4x svetlá,snorchel,pevnostné nárazníky, atď......
DII - bývalo
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Chcel by som sa spýtať či sa našiel dobrovolník a či tu niekto skúšal tieto: http://www.mm-4x4.com/pro-trac-hi-flex- ... 3756-p.asp
Páči sa mi tá farba
akurát že tá cena mi príde trochu podozrivá. I keď nie všetko lacné musí byť na
ale predsa len nechcel by som byť prvý kto sa na nich ojebabre 
Páči sa mi tá farba
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Asi bych se k tomu mel vyjadrit.Mel jsem na aute origo plolybushe od OME a vydrzeli cca 80 000km. Pak jsem se z nedostatku financi rozhodl experimentovat a dal vyse uvedene ,,pro trac hi flex".
Jestlize jsem nechtel davat nic od Brithparts,protoze to je srajda, tak tohle je kral vsech sracek
Nejen ze polovina jich ,,vytekla" z ulozeni ale po cca 1500km se zadni vlecna ramena zacali posuovat v ulozeni az o 1cm !!!
Nenechal jsem si poradit a dopadlo to blbe. Krome uspory byl muj duvod taky ze jsou tyhle polybushe skladane a muzu si to delat sam kdekoliv ,,na chodniku". Chyba,vratil jsem se k originalu a jsem spokojenej. Autak neplave, nikde zadna vule.
Tkaze pokud nechcete investovat do neceho drazsiho(cca 8 tsc kc/sada), tak to nedelejte,nestoji to za to
Honza
Jestlize jsem nechtel davat nic od Brithparts,protoze to je srajda, tak tohle je kral vsech sracek
Nejen ze polovina jich ,,vytekla" z ulozeni ale po cca 1500km se zadni vlecna ramena zacali posuovat v ulozeni az o 1cm !!!
Nenechal jsem si poradit a dopadlo to blbe. Krome uspory byl muj duvod taky ze jsou tyhle polybushe skladane a muzu si to delat sam kdekoliv ,,na chodniku". Chyba,vratil jsem se k originalu a jsem spokojenej. Autak neplave, nikde zadna vule.
Tkaze pokud nechcete investovat do neceho drazsiho(cca 8 tsc kc/sada), tak to nedelejte,nestoji to za to
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 738
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
Na předchozím Disco 300TDi sem měl žluté Britpart, jedenkrát Rumunsko, Tisovec a nějaké off akce v CZE najeto něco k 20tis km a když sem offa prodával tak byli ještě v pohodě. Nevím kolik na nich najel ještě noví majitel.
Teď jsem na "novou" Disco 300Tdi v automatu dal zase Britpart a uvidím, tuhle v plánu prodat nemám
Já jsem pro polybush a důvody: Auto si dělám sám a nenávidím to lisovaní
. Takže rači co 30 tis km to vyměním úplně lehce a v pohodě než
lisováni
.
Jízdní vlastnosti jsou stejné, pokud se dá něco vůbec poznat na autě bez stabilizátoru a z dalšíma úprava.
Nakonec je to vlastně na každém "soudruhovy"
Pod čím bych se pak válel když by bylo všechno bezporuchové
Až se to vymačká zkusím jinou značku.
Teď jsem na "novou" Disco 300Tdi v automatu dal zase Britpart a uvidím, tuhle v plánu prodat nemám
Já jsem pro polybush a důvody: Auto si dělám sám a nenávidím to lisovaní
Jízdní vlastnosti jsou stejné, pokud se dá něco vůbec poznat na autě bez stabilizátoru a z dalšíma úprava.
Nakonec je to vlastně na každém "soudruhovy"
Až se to vymačká zkusím jinou značku.
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
přidám info né z mojí hlavy ale kdysi jsem o polybushích skouk nějaký videjko z jů es ej od jeepkařů.
Tam polybushe chválili ale upozorňovali na jejich vadu - vlastně vlastnost.
Zatím co v silentbloku guma drží jak na vnějším tak na vnitřním kroužku, tak polybush se deformuje a na straně proti působící síle se při větší deformaci může dělat i mezera a dochází tam k pohybu - tření a tedy vzniku tepla což právě polybushi nedělá dobře.
Řešením je dutej šroub s maznicí kterym se do mezery mezi dvoudílnym polybushem cpe mazivo.
Do jaký míry je to funkční nebo to byl další krám s kterym se z lidí snaží vytáhnout
netušim ale pokud je právě to tření - teplo na povrchu důvod jejich předčasnýho sklonu tak by to asi fungovat mělo.
Ale představa obíhat s mazacím lisem takovejch míst na autě..
Tam polybushe chválili ale upozorňovali na jejich vadu - vlastně vlastnost.
Zatím co v silentbloku guma drží jak na vnějším tak na vnitřním kroužku, tak polybush se deformuje a na straně proti působící síle se při větší deformaci může dělat i mezera a dochází tam k pohybu - tření a tedy vzniku tepla což právě polybushi nedělá dobře.
Řešením je dutej šroub s maznicí kterym se do mezery mezi dvoudílnym polybushem cpe mazivo.
Do jaký míry je to funkční nebo to byl další krám s kterym se z lidí snaží vytáhnout
Ale představa obíhat s mazacím lisem takovejch míst na autě..
Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??
taka zaciatocnicka otazka....je po vymene silentblokov na ramenach nutne urobit geometriu alebo staci dotiahnut na max?