
LR Freelander, rok výroby 1998, 5 dveří, 1.8 i, 88 kW, najeto 143 tisíc km. Tmavě zelená metalíza. Vypadá, že nebylo bourané. Tažné zařízení, roletka kufru, ochranné mřížky předních světel. Nemá klimatizaci ani střešní okno (aspoň jím neteče, že). Je to manuální pětistupňová převodovka. ABS funkční. TC odpojené - už to tak bylo a mně to vyhovovalo. Litá kola. Futrál na rezervě. 2x klíč s DO. Dlouhodobě spotřeba 10 litrů naturalu, s výkyvy podle stylu jízdy samozřejmě. Některé opravy můžu doložit, něco už nedohledám. Ale jsme džentlmeni, ne?
Co je udělané, aneb největší investice jsou na dlouho pořešené:
Před 30 tis. km zcela nový zadní diferenciál (British Cars)
Před 20 tis. km zcela nová viscospojka - žádný levný repas, rozvody motoru (Elliot)
Před 20 tis. km repase IRD (Autoland)
Pneumatiky univerzální s označením M+S, není zapotřebí je na zimu přehazovat, stav 80 %
Aktuálně, pár stovek km zpátky:
Prakticky nové celé brzdy - Nové kotouče, destičky, celý pravý přední brzdič, nové pakny. Nové lanovody k ruční brzdě, nová brzdová kapalina.
Nový zadní díl výfuku.
Nové svíčky, vyčistěné vstřikovací trysky, nové víčko rozdělovače, nová baterie Bosch, nový snímač teploty chladicí kapaliny
Nové čepy řízení.
Nový silentblok diferenciálu.
Jaké to má ještě chyby:
Zámek u řidiče jde odemknout pouze klíčkem, jinak central všude v pořádku.
Utržené madlo zadních dveří, přidělané je jenom provizorně. Stahování zadního okna ovladačem z auta funguje bez problému.
Natržená sedačka u řidiče z boku.
Kupujícímu bych doporučil výměnu těsnění pod hlavou motoru, výhledově také ložiska uložení viscospojky.
Jsou spálené první dva odpory na ovladači topení, takže fouká jenom na třetí a čtvrtý stupínek.
Drobné provozní škrábance na dveřích od blbců, kteří neumějí otevírat u obchoďáku dveře.
Asi bych taky letos vyměnil provozní náplně kromě brzdové kapaliny.
Na technické ještě doporučili vyměnit časem tyčky stabilizátorů.
Nefunguje odmrazování zadního okna.