Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pravem

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
munsterland
Příspěvky: 36
Registrován: 21 úno 2011 21:14
auto: disco II 99
Bydliště: Stribro

Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pravem

#1 Příspěvek od munsterland » 17 bře 2012 21:23

Disco 2,1999/ td5 .Zdravim ...predem na uvod reknu ze jsem temata projizdel..hledal..hledal neco nasel ale ne na 100% co hledam.....tkaze mam zavadu.....pri pravem rejdu (kdyz mam maly rejd tak to nic nedela,az kdyz mam volant zhruba na jedne petine otoceni) mi vychazi z kola (praveho) chrupani....docela silne...ale jen v pripade ze jedu zatacku pod plynem jakmile projedu zatacku bez plynu s vymacknutou spojkou nic se nedeje....pomalu se stupnovalo az ted to zaclo delat hodne....vymenil jsem kinetak...radostne jsem myslel ze je to ok....a ejhle porad to dela.......takze jedine co myslim ze ted muzu vymenit je lozisko.......tudiz potrebuju pomoct diagnostikovat....zavadu co jineho by to jeste mohlo byt a popripade jak to poznat,resp jak eliminovat jine zavady abych opravil presne to co potrebuji. Potvrdte kdyztak i kdyz myslite ze muj nazor na zvadu je stejny.
Jinak zrovna pripravuji Discoteku na vstup do sveta taxisluzby...asi budu jedinej v CR :-)

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra

#2 Příspěvek od Hubert » 18 bře 2012 01:44

Aby to nebyl levej kloub a nepřenášelo se ti to. S tím ložiskem je to ale dost možný. Jinak tam nemá co křupat.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 578
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra

#3 Příspěvek od tomashan » 18 bře 2012 09:16

mam asi podobny problem len na P38 ke homokinetaky som vymenil ale stale tam pri plnom rajde neco raz za cas chrupne a cele auto sa tak divne chveje

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra

#4 Příspěvek od Hubert » 18 bře 2012 09:33

Ještě by to mohlo dělat mezinápravový diff. nebo přední diff. a přenáši se zvuk.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

munsterland
Příspěvky: 36
Registrován: 21 úno 2011 21:14
auto: disco II 99
Bydliště: Stribro

Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra

#5 Příspěvek od munsterland » 18 bře 2012 09:54

Je to takovy zvuk..jakoby jsi v mlynku na maso mlel kosti :-)...a vylozene to je slyset od toho praveho kola a pak kdyz dam hodne plyn a mam rejd velky tak to vylozene s tim chrupanim zacne trast i autem

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra

#6 Příspěvek od Hubert » 18 bře 2012 09:56

No pokud nechceš hned kupovat celé ložisko tak přehoď náboje L za P a uvidíš jestli je to tím ložiskem nebo ne.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

munsterland
Příspěvky: 36
Registrován: 21 úno 2011 21:14
auto: disco II 99
Bydliště: Stribro

Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra

#7 Příspěvek od munsterland » 21 bře 2012 22:14

zacinam mit dojem ze je to nakonec z leveho kola........tak zkusim kinetak levy..zitra jedu za kamradem co dela na technicke at me tu napravu protrese na tech deskach..a snad na neco prijde....asi tam dam diktafon na izolepu na prave kolo a pak na leve...a uvidim kde to bude hlasitejsi

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra

#8 Příspěvek od Hubert » 22 bře 2012 05:00

Pak ho dej ještě na rozvodovku.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

munsterland
Příspěvky: 36
Registrován: 21 úno 2011 21:14
auto: disco II 99
Bydliště: Stribro

Re: Pomoc pri diagnostice zavady...pravy rejd=chrupani v pra

#9 Příspěvek od munsterland » 19 kvě 2012 16:49

..Takze ...referuji o zavade......popsane problemy...nasledne vymena homo-kloubu......chrupe stale..prehozeni kloubu na druhou stranu....chrupe stale na stejnem miste...kontrola vseho mozneho.....a najednou zjistime ze je lehce otukany ram od vyfuku......takze cele to zpusobil vyfuk....kdy silentblok na kterem je vyfuk zavesen kousek popojel pres zarazku do strany a pri prujezdu zatacky zacal klepat o ram auta....kdyby me to nekdo rekl v aute ze to klepe vyfuk ..neveril bych tomu protoze zvuk byl vylozene jako kdyz neco chrupe pod zatizeni. :-)...takze cela sranda asi 6-8 tis. .......na misto jedne pribodovane zarazky v nulove cene a 10 min. prace :-)

Odpovědět