Takže. Buď originál 110Ah za 5100,- s DPH a nebo Optimu YT S4,2 55Ah za zhruba 7000,-. Tak nevím co je lepší...






Moderátor: Miky_CZ
No, já bohužel ne. Rangieho jsem koupil přibližně před rokem, a byla v něm funglnová bannerka, dostal jsem k ní i paragon a záruční list. Prvou zimu už malinko zlobila, a na podzim mne jednou vypekla -- díval jsem se dovnitř, jeden článek byl pod mřížky. Dolil jsem, dobil jsem, chovala se mravně, ale stejně jsem raději koupil Optimu; kdyby se to stalo někde uprostřed Alp, bylo by to daleko méně příjemné, než když se to stalo před barákem...Admin píše:S baterkami od Banneru mám jen dobré zkušenosti.
Erm... mezi výkonem a kapacitou je terminologicky dost zásadní rozdílJarys píše:Věřím, že značka je značka, ale přece jenom ten výkon je poloviční???
Osobní Tatra nic moc, ta má vepředu dvě baterie a jsou obě dost malé. Nákladní nevím.![]()
A nebo to pořádně rozkuchat a rozřezat a dát tam něco z tatrovky
Na to takhle nelze jednoduše odpovědět; je to subjektivní.Jarys píše:A to je právě můj dotaz... Co radši objednat. Tu 110 Ah Land Rover nebo 55 Ah Optima?
... fakt se Ti tam vejde takhle velká baterka? Já to zrovna řeším, ale mám trochu problém s délkou - mezi bokem blatníku a těmi trubkami k olejovému chladiči se mi vleze baterka max.29,5cm dlouháPavel C píše:Teď jsem řešil taky novou baterku. Nakonec mě v obchodě přemluvili na Varta Silver Dynamic - 85Ah, s.p. 800A !!! za 4.030,- Kč vč. DPH a včetně výměny. Rozměry 175x315x175 mm a krásně tam vklouzla.jezbera píše:Optima je dobra, problem je cena (ale len u nas). Zasadny problem je vsak to, ze 75Ah sa na DI nesprace do orig. priestoru pre bateriu
Se starou baterkou mi to nechtělo ani otočit motorem, teď to krásně točí.
Sami jsou druhovýroba. Original je Delphi 19001324 12V 110Ah R.C. 195 min CCA (-18C) BCI 800 o rozmeru 320*170mm (výšku jsem nemeril) kontakty: pri celnim pohledu 35mm od leve hrany a 80mm od zadniAdmin píše:Ale nepovídej. AMT má rabaty na dílech o kterých se nám nikomu ani nezdá. Proto ti nacpou pouze originál. Cena je s DPH a mají jednu skladem. Druhovýrobu vůbec neřeší.default píše:Ach jo!!! Je to v haji... kontrolne jsem si zavolal do AMT na prodej nahradnich dilu (zrovna vcil). Bohuzel do DII 1999 se neda dat zadna jina baterie nez original. Ta stoji 5100CZK (ani nevim jestli s dani nebo bez). Takze veskere uvahy na tema jakou baterii jsou zjevne zbytecne
Mně tam krásně vlezla a to ještě má + a - na jiné straně než původní (to taky nebyla originál). + kabel dosáhl pěkně k blatníku a - k chladiči. Pokud u vás někde narazíš na dobrej obchůdek, jako já v Brně, tak si ji nech vyměnit a potom teprve kupuj...Piskot píše:... fakt se Ti tam vejde takhle velká baterka? Já to zrovna řeším, ale mám trochu problém s délkou - mezi bokem blatníku a těmi trubkami k olejovému chladiči se mi vleze baterka max.29,5cm dlouháPavel C píše: Teď jsem řešil taky novou baterku. Nakonec mě v obchodě přemluvili na Varta Silver Dynamic - 85Ah, s.p. 800A !!! za 4.030,- Kč vč. DPH a včetně výměny. Rozměry 175x315x175 mm a krásně tam vklouzla.
samozřejmě proměřil i zátěžově a ohodnotil i starou baterku ( ještě se na ni dá v létě bez problémů jezdit), altik a pak totéž s novou, kterou sám zdarma vyměnil...karel píše:Přesně jak píše Pavel, solidní obchodník ti baterii klidně půjčí aby sis ji mohl před obchodem zkusit přehodit, pokud se vejde tak ji pak zaplatíš.Mě přitom ještě změřil kolik mi dává altík a jestli mi při vypnutém klíčku něco nebere proud, opravdu solidní přístup.
Jak se to, u všech všudy, měří?karel píše:... ještě změřil kolik mi dává altík ....