#6
Příspěvek
od BeerRudolf » 26 bře 2012 08:20
Pod palubkou za pedálem brzdy. Je to taková tyčka v pouzdře, jdou z toho tři dráty. Seřízení se dělá takto:
Při vypnutém motoru
1. odpojit konektor a vyndat spínač (je uchycen bajonetovým způsobem).
2. na spínači povytáhnout tyčku na kterou tlačí pedál (ve spínači zacvaká jak budou přeskakovat zoubky):!:
3. sundal jsem vrchní krytku (pozor na pérko) srovnal kontakty, prostříkal kontaktolem a opět složil.
4. při stlačeném pedálu brzdy vrátit spínač, pomalu povolit pedál ve spínači zacvaká tím se nastaví a připojit konektory.
5. nastartovat motor (kontrolky svítí) sešlápnout a povolit pedál brzdy. Potom by měli kontrolky zhasnout. Chyba by se v počítači měla sama v případě že se závada neopakuje vymáznout.
Když nezhasnou je buď spínač nebo relátko KO. Nový spínač stojí něco okolo 350kč. Nebo to může být něco jiného. V RAVE je celý seznam závad které tyto kontrolky idikují ale to je pak na diagnostiku
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010