problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 14 kvě 2012 22:02

na místě se ještě nechá vytočit ale při záběru chcípne, vůbec nejde do otáček, palivové vedení je natažené celé nové, jedna hadice od čerpadla až k filtru těsně u motoru, při běhu je ale filtr prázdný, nemůžu přijít na to, kde se zavzdušňuje nebo co, je možné že je špatné čerpadlo v nádrží a přísává vzduch?

když odpojím hadici, čerpadlo tlačí benzín

případně jiný nápad? svíčky vyměněny, na volnoběh jde pěkně
klapa i vaha vyčištěny, když mu přidám víckrát plyn za sebou tak pak střelí do výfuku
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#2 Příspěvek od teslo » 15 kvě 2012 08:36

predzapal mas spravne nastaveny? neunika, resp. je v poriadku podtlak k rozdelovacu a regulatoru tlaku paliva?

ako vies, ze je filter prazdny? Dal si tam nejaky skleneny?

Posli mi do sukromnej spravy Tvoj email. Poslem Ti diagnosticky manual na hotwire.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 08:48

teslo píše:predzapal mas spravne nastaveny? neunika, resp. je v poriadku podtlak k rozdelovacu a regulatoru tlaku paliva?

ako vies, ze je filter prazdny? Dal si tam nejaky skleneny?

Posli mi do sukromnej spravy Tvoj email. Poslem Ti diagnosticky manual na hotwire.
takze, predzapal nevim jak se nastavuje
dalsi dve veci zkontroluju, jeste musim pripsat, ze po oddelani te krabicky co pri prevraceni vypne cerpadlo to nejelo vubec, musi se to nejak obejit nebo staci spojit ty draty?

cerpadlo mame napojeno na druhe otoceni klicku a jede porad

filtr jsem dal na zkousku pruhledny ale dela to i bez filtru
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#4 Příspěvek od teslo » 15 kvě 2012 08:59

Miky_CZ píše:e
po oddelani te krabicky co pri prevraceni vypne cerpadlo to nejelo vubec, musi se to nejak obejit nebo staci spojit ty draty?
Prepojenie by malo stacit...ale priznam sa, ze ja som si priviedol + z baterie priamo na relatka a crash senzor som este nevyhodil -tzn. je v povodnom zapojeni, akurat neplni ucel...ale jeho doba pride...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#5 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2012 09:05

Jak máte řešenou zpátečku do nádrže a odvod pár z nádrže? Co regulátor tlaku paliva? Nedělali jste s ním něco? Jak píše Teslo: Je zapojená jeho podtlaková regulace? Začal bych tím prázdným filtrem. Nádrž teď vypadá jak? Vyrobili jste vlastní nebo jí jen přesunuli?
K tomu přestihu (Předzápalu): Vytahovali jste rozdělovač?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#6 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 09:07

Mirko píše:Jak máte řešenou zpátečku do nádrže a odvod pár z nádrže? Co regulátor tlaku paliva? Nedělali jste s ním něco? Jak píše Teslo: Je zapojená jeho podtlaková regulace? Začal bych tím prázdným filtrem. Nádrž teď vypadá jak? Vyrobili jste vlastní nebo jí jen přesunuli?
K tomu přestihu (Předzápalu): Vytahovali jste rozdělovač?
nadrz je puvodni tam kde byla, zpatecka je opet jedna hadice od motoru az do nadrze tak jak to bylo puvodne

odvod par z nadrze je nechana ta krabicka co tam byla

regulator tlaku paliva... jak vypada a kde je :oops:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#7 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2012 10:16

omezovač tlaku: Ten kulatej bazmek, co je vzadu u spolujezdce na rozdělovacím potrubí:
http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
fuel pressure regulator
Jinak teda není čerpadlo zrovna velkej držák, na rangerovers.net to dokonce považují na nejpradvěpodobnější příčinu, proč člověk zůstane s Rangem stát. Nejlépe změřít tlak v potrubí. Ten omezovač tlaku by ho měl držet do 2,6 atmosfér.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#8 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 10:31

Mirko píše:omezovač tlaku: Ten kulatej bazmek, co je vzadu u spolujezdce na rozdělovacím potrubí:
http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
fuel pressure regulator
Jinak teda není čerpadlo zrovna velkej držák, na rangerovers.net to dokonce považují na nejpradvěpodobnější příčinu, proč člověk zůstane s Rangem stát. Nejlépe změřít tlak v potrubí. Ten omezovač tlaku by ho měl držet do 2,6 atmosfér.
takze zakladni chyba odhalena, vubec tam ten regulator neni a ted nevim jestli tam nebyl nebo kdyz bylo auto u ivose tak ho odpojil jako nepotrebnou vec, takze mohl bych nekoho poprosit o presnou fotku toho co mam hledat a pripadne kde to bylo zapojeno? moc dekuji
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#9 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2012 11:12

Vypadá to takto:
Obrázek
a musí to bý namontované na této trubce v místech, kde to na tomhle obrázku leží vedle trubky:
Obrázek
Bohužel teď tady nemám auto, že bych ti to nafotil. Ten konec s tím gumovým těsněním se musí zasunout do trubky. do jednoho vyústku pak povede podtlak a z druhého tuším zpátečka do nádrže...Mě tak napadá, jak jste to vyřešili bez toho?
Pokud už jste ten díl vyhodili, tak se dají použít i jiné omezovače z běžných tuningshopu, kde si pak můžeš hrát navíc s nastavením tlaku benzínu a budeš mít vestavený tlakoměr, což se může hodit při hledání závad.
Mirko

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#10 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 11:25

Mirko píše:Vypadá to takto:
Obrázek
a musí to bý namontované na této trubce v místech, kde to na tomhle obrázku leží vedle trubky:
Obrázek
Bohužel teď tady nemám auto, že bych ti to nafotil. Ten konec s tím gumovým těsněním se musí zasunout do trubky. do jednoho vyústku pak povede podtlak a z druhého tuším zpátečka do nádrže...Mě tak napadá, jak jste to vyřešili bez toho?
Pokud už jste ten díl vyhodili, tak se dají použít i jiné omezovače z běžných tuningshopu, kde si pak můžeš hrát navíc s nastavením tlaku benzínu a budeš mít vestavený tlakoměr, což se může hodit při hledání závad.
Mirko
omlouvam se za mystifikaci, je tam, z jednoho naustku jde zpatecka do nadrze, druhy je pripojen do sani a benzin vede do tech trubek se sroubenim, tak snad to mame zapojene dobre ale kdyby to bylo naopak tak to vubec nejede ne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#11 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2012 11:53

Tak to bych asi zatím šel po tom čerpadlu, mě nenapadá důvod, proč by ten filtr měl být prázdný. Mám na Jeepovi taky průhledný filtr a omezovač tlaku (i když na vyšší) ale filtr je prostě při chodu motoru plnej. Nechápu pak ale, že říkáš, že když odpojíš hadici, tak stříkáš... :think
Jedna kontrolní: To auto předtím jelo, když jste ho přivezli, nebo už motor neběžel?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#12 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 11:57

Mirko píše:Tak to bych asi zatím šel po tom čerpadlu, mě nenapadá důvod, proč by ten filtr měl být prázdný. Mám na Jeepovi taky průhledný filtr a omezovač tlaku (i když na vyšší) ale filtr je prostě při chodu motoru plnej. Nechápu pak ale, že říkáš, že když odpojíš hadici, tak stříkáš... :think
Jedna kontrolní: To auto předtím jelo, když jste ho přivezli, nebo už motor neběžel?
to auto predtim jelo na par valcu, po vymene svicek jede na vsechny ale dela tohle
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#13 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2012 12:37

Tak jedině:
- změřít elektriku, jestli vám tam stálý proud k čerpadlu, i když motor běží.
- připojít tlakoměr a změřít tlak benzínu
- nepřehodili jste nějaká relátka?
- zavolat Pešlovi...

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#14 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 12:44

Mirko píše:Tak jedině:
- změřít elektriku, jestli vám tam stálý proud k čerpadlu, i když motor běží.
- připojít tlakoměr a změřít tlak benzínu
- nepřehodili jste nějaká relátka?
- zavolat Pešlovi...
takze, vyndal sem cerpadlo, to sitko dole je uplne tvrde, nevim jestli to tak ma byt, dolil jsem benzin, tak at je ten spodek cerpadla pod hladinou, odvzdusnil jsem to a vypada to ze uz tam vzduch nejde, filtr je plny ovsem problem zustava vicemene stejny

pri pomalem pridani plynu se necha vytocit, kdyz pridam prudceji tak chcipne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#15 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 12:48

relatka jsme neprehazovali, cerpadlo jede porad i za chodu motoru, takze zbyva uz asi jedine ten peslik
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#16 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2012 12:59

takže benzin už tam teda je v tom filtru? Tak popojedem podle troubleshooting manuálu.
Co ten rozdělovač? Dělali jste s tím něco?
Vytáčí se na volnoběh ochotně nebo nejede na všechny válce?
Dělá to za tepla i za studena?
Co výfukové plyny? Smrdí strašně po benzínu?
Když chcípne a vytáhneš svíčky jsou předpokládám mokré.
Pokud se zahlcuje: Snímače teploty kontrolovat dle manuálu, který poslal Erik na Mail.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#17 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 13:01

Mirko píše:takže benzin už tam teda je v tom filtru? Tak popojedem podle troubleshooting manuálu.
Co ten rozdělovač? Dělali jste s tím něco?
Vytáčí se na volnoběh ochotně nebo nejede na všechny válce?
Dělá to za tepla i za studena?
Co výfukové plyny? Smrdí strašně po benzínu?
Když chcípne a vytáhneš svíčky jsou předpokládám mokré.
Pokud se zahlcuje: Snímače teploty kontrolovat dle manuálu, který poslal Erik na Mail.
benzin ve filtru je
rozdelovac jsme vycistili, rekl bych ze to nemelo zadny vliv
dela to za tepla i za studena
rekl bych ze smrdi po benzinu

svicky sem nezkousel
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#18 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2012 13:31

rozdelovac jsme vycistili
...ale nechali v autě? Nebo jste ho vymontovali? Pak by šlo o to, jestli je správně daný předstih.
Na ty svíčky se mrkněte. Pokud by byli po chcípnutí suché, tak by se dalo vyloučit aspoň zapalování. Pravděpodobně ale budou černé a mokré.
Vyhazovali jste katalyzátory a lambdasondy? Měnili jste ten příslušný odpor?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#19 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 13:44

Mirko píše:
rozdelovac jsme vycistili
...ale nechali v autě? Nebo jste ho vymontovali? Pak by šlo o to, jestli je správně daný předstih.
Na ty svíčky se mrkněte. Pokud by byli po chcípnutí suché, tak by se dalo vyloučit aspoň zapalování. Pravděpodobně ale budou černé a mokré.
Vyhazovali jste katalyzátory a lambdasondy? Měnili jste ten příslušný odpor?

nechavali jsme ho v aute

katalyzatory tam nebyly
lambdasondy tam jsou dve, na kazdem vyfuku jedna
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#20 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2012 14:00

Vytáhni prosím tě ty svíčky, ať máme jistotu, že se uchlastává a že to není nedostatkem paliva.
Pak bych zkontroloval ještě jednou a pečlivě pořadí zapalovacích kabelů 1-8-4-3-6-5-7-2 a pak bych začal měřit multimetrem čidla podle manuálu- především čidla teploty vody a benzínu, snímač klapky, lambdasensory, váhu vzduchu i vstřikovací trysky.
Ještě může být vadný ten regulátor tlaku paliva, což teď Pešl diagnostikoval u mého, prý tam pustil o atmosféru víc než tam mělo být.
Držím ti palce, bude to nějaká blbost.
Jinak - model s lambdama a bez katů se z výroby nedělal - není ten tvůj výfuk už nějakej měněnej?

Odpovědět