problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
na místě se ještě nechá vytočit ale při záběru chcípne, vůbec nejde do otáček, palivové vedení je natažené celé nové, jedna hadice od čerpadla až k filtru těsně u motoru, při běhu je ale filtr prázdný, nemůžu přijít na to, kde se zavzdušňuje nebo co, je možné že je špatné čerpadlo v nádrží a přísává vzduch?
když odpojím hadici, čerpadlo tlačí benzín
případně jiný nápad? svíčky vyměněny, na volnoběh jde pěkně
klapa i vaha vyčištěny, když mu přidám víckrát plyn za sebou tak pak střelí do výfuku
když odpojím hadici, čerpadlo tlačí benzín
případně jiný nápad? svíčky vyměněny, na volnoběh jde pěkně
klapa i vaha vyčištěny, když mu přidám víckrát plyn za sebou tak pak střelí do výfuku
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
predzapal mas spravne nastaveny? neunika, resp. je v poriadku podtlak k rozdelovacu a regulatoru tlaku paliva?
ako vies, ze je filter prazdny? Dal si tam nejaky skleneny?
Posli mi do sukromnej spravy Tvoj email. Poslem Ti diagnosticky manual na hotwire.
ako vies, ze je filter prazdny? Dal si tam nejaky skleneny?
Posli mi do sukromnej spravy Tvoj email. Poslem Ti diagnosticky manual na hotwire.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
takze, predzapal nevim jak se nastavujeteslo píše:predzapal mas spravne nastaveny? neunika, resp. je v poriadku podtlak k rozdelovacu a regulatoru tlaku paliva?
ako vies, ze je filter prazdny? Dal si tam nejaky skleneny?
Posli mi do sukromnej spravy Tvoj email. Poslem Ti diagnosticky manual na hotwire.
dalsi dve veci zkontroluju, jeste musim pripsat, ze po oddelani te krabicky co pri prevraceni vypne cerpadlo to nejelo vubec, musi se to nejak obejit nebo staci spojit ty draty?
cerpadlo mame napojeno na druhe otoceni klicku a jede porad
filtr jsem dal na zkousku pruhledny ale dela to i bez filtru
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Prepojenie by malo stacit...ale priznam sa, ze ja som si priviedol + z baterie priamo na relatka a crash senzor som este nevyhodil -tzn. je v povodnom zapojeni, akurat neplni ucel...ale jeho doba pride...Miky_CZ píše:e
po oddelani te krabicky co pri prevraceni vypne cerpadlo to nejelo vubec, musi se to nejak obejit nebo staci spojit ty draty?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Jak máte řešenou zpátečku do nádrže a odvod pár z nádrže? Co regulátor tlaku paliva? Nedělali jste s ním něco? Jak píše Teslo: Je zapojená jeho podtlaková regulace? Začal bych tím prázdným filtrem. Nádrž teď vypadá jak? Vyrobili jste vlastní nebo jí jen přesunuli?
K tomu přestihu (Předzápalu): Vytahovali jste rozdělovač?
K tomu přestihu (Předzápalu): Vytahovali jste rozdělovač?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
nadrz je puvodni tam kde byla, zpatecka je opet jedna hadice od motoru az do nadrze tak jak to bylo puvodneMirko píše:Jak máte řešenou zpátečku do nádrže a odvod pár z nádrže? Co regulátor tlaku paliva? Nedělali jste s ním něco? Jak píše Teslo: Je zapojená jeho podtlaková regulace? Začal bych tím prázdným filtrem. Nádrž teď vypadá jak? Vyrobili jste vlastní nebo jí jen přesunuli?
K tomu přestihu (Předzápalu): Vytahovali jste rozdělovač?
odvod par z nadrze je nechana ta krabicka co tam byla
regulator tlaku paliva... jak vypada a kde je

DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
omezovač tlaku: Ten kulatej bazmek, co je vzadu u spolujezdce na rozdělovacím potrubí:
http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
fuel pressure regulator
Jinak teda není čerpadlo zrovna velkej držák, na rangerovers.net to dokonce považují na nejpradvěpodobnější příčinu, proč člověk zůstane s Rangem stát. Nejlépe změřít tlak v potrubí. Ten omezovač tlaku by ho měl držet do 2,6 atmosfér.
http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
fuel pressure regulator
Jinak teda není čerpadlo zrovna velkej držák, na rangerovers.net to dokonce považují na nejpradvěpodobnější příčinu, proč člověk zůstane s Rangem stát. Nejlépe změřít tlak v potrubí. Ten omezovač tlaku by ho měl držet do 2,6 atmosfér.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
takze zakladni chyba odhalena, vubec tam ten regulator neni a ted nevim jestli tam nebyl nebo kdyz bylo auto u ivose tak ho odpojil jako nepotrebnou vec, takze mohl bych nekoho poprosit o presnou fotku toho co mam hledat a pripadne kde to bylo zapojeno? moc dekujiMirko píše:omezovač tlaku: Ten kulatej bazmek, co je vzadu u spolujezdce na rozdělovacím potrubí:
http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
fuel pressure regulator
Jinak teda není čerpadlo zrovna velkej držák, na rangerovers.net to dokonce považují na nejpradvěpodobnější příčinu, proč člověk zůstane s Rangem stát. Nejlépe změřít tlak v potrubí. Ten omezovač tlaku by ho měl držet do 2,6 atmosfér.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Vypadá to takto:

a musí to bý namontované na této trubce v místech, kde to na tomhle obrázku leží vedle trubky:

Bohužel teď tady nemám auto, že bych ti to nafotil. Ten konec s tím gumovým těsněním se musí zasunout do trubky. do jednoho vyústku pak povede podtlak a z druhého tuším zpátečka do nádrže...Mě tak napadá, jak jste to vyřešili bez toho?
Pokud už jste ten díl vyhodili, tak se dají použít i jiné omezovače z běžných tuningshopu, kde si pak můžeš hrát navíc s nastavením tlaku benzínu a budeš mít vestavený tlakoměr, což se může hodit při hledání závad.
Mirko
a musí to bý namontované na této trubce v místech, kde to na tomhle obrázku leží vedle trubky:

Bohužel teď tady nemám auto, že bych ti to nafotil. Ten konec s tím gumovým těsněním se musí zasunout do trubky. do jednoho vyústku pak povede podtlak a z druhého tuším zpátečka do nádrže...Mě tak napadá, jak jste to vyřešili bez toho?
Pokud už jste ten díl vyhodili, tak se dají použít i jiné omezovače z běžných tuningshopu, kde si pak můžeš hrát navíc s nastavením tlaku benzínu a budeš mít vestavený tlakoměr, což se může hodit při hledání závad.
Mirko
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
omlouvam se za mystifikaci, je tam, z jednoho naustku jde zpatecka do nadrze, druhy je pripojen do sani a benzin vede do tech trubek se sroubenim, tak snad to mame zapojene dobre ale kdyby to bylo naopak tak to vubec nejede neMirko píše:Vypadá to takto:
a musí to bý namontované na této trubce v místech, kde to na tomhle obrázku leží vedle trubky:
Bohužel teď tady nemám auto, že bych ti to nafotil. Ten konec s tím gumovým těsněním se musí zasunout do trubky. do jednoho vyústku pak povede podtlak a z druhého tuším zpátečka do nádrže...Mě tak napadá, jak jste to vyřešili bez toho?
Pokud už jste ten díl vyhodili, tak se dají použít i jiné omezovače z běžných tuningshopu, kde si pak můžeš hrát navíc s nastavením tlaku benzínu a budeš mít vestavený tlakoměr, což se může hodit při hledání závad.
Mirko
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Tak to bych asi zatím šel po tom čerpadlu, mě nenapadá důvod, proč by ten filtr měl být prázdný. Mám na Jeepovi taky průhledný filtr a omezovač tlaku (i když na vyšší) ale filtr je prostě při chodu motoru plnej. Nechápu pak ale, že říkáš, že když odpojíš hadici, tak stříkáš...
Jedna kontrolní: To auto předtím jelo, když jste ho přivezli, nebo už motor neběžel?

Jedna kontrolní: To auto předtím jelo, když jste ho přivezli, nebo už motor neběžel?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
to auto predtim jelo na par valcu, po vymene svicek jede na vsechny ale dela tohleMirko píše:Tak to bych asi zatím šel po tom čerpadlu, mě nenapadá důvod, proč by ten filtr měl být prázdný. Mám na Jeepovi taky průhledný filtr a omezovač tlaku (i když na vyšší) ale filtr je prostě při chodu motoru plnej. Nechápu pak ale, že říkáš, že když odpojíš hadici, tak stříkáš...![]()
Jedna kontrolní: To auto předtím jelo, když jste ho přivezli, nebo už motor neběžel?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Tak jedině:
- změřít elektriku, jestli vám tam stálý proud k čerpadlu, i když motor běží.
- připojít tlakoměr a změřít tlak benzínu
- nepřehodili jste nějaká relátka?
- zavolat Pešlovi...
- změřít elektriku, jestli vám tam stálý proud k čerpadlu, i když motor běží.
- připojít tlakoměr a změřít tlak benzínu
- nepřehodili jste nějaká relátka?
- zavolat Pešlovi...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
takze, vyndal sem cerpadlo, to sitko dole je uplne tvrde, nevim jestli to tak ma byt, dolil jsem benzin, tak at je ten spodek cerpadla pod hladinou, odvzdusnil jsem to a vypada to ze uz tam vzduch nejde, filtr je plny ovsem problem zustava vicemene stejnyMirko píše:Tak jedině:
- změřít elektriku, jestli vám tam stálý proud k čerpadlu, i když motor běží.
- připojít tlakoměr a změřít tlak benzínu
- nepřehodili jste nějaká relátka?
- zavolat Pešlovi...
pri pomalem pridani plynu se necha vytocit, kdyz pridam prudceji tak chcipne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
relatka jsme neprehazovali, cerpadlo jede porad i za chodu motoru, takze zbyva uz asi jedine ten peslik
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
takže benzin už tam teda je v tom filtru? Tak popojedem podle troubleshooting manuálu.
Co ten rozdělovač? Dělali jste s tím něco?
Vytáčí se na volnoběh ochotně nebo nejede na všechny válce?
Dělá to za tepla i za studena?
Co výfukové plyny? Smrdí strašně po benzínu?
Když chcípne a vytáhneš svíčky jsou předpokládám mokré.
Pokud se zahlcuje: Snímače teploty kontrolovat dle manuálu, který poslal Erik na Mail.
Co ten rozdělovač? Dělali jste s tím něco?
Vytáčí se na volnoběh ochotně nebo nejede na všechny válce?
Dělá to za tepla i za studena?
Co výfukové plyny? Smrdí strašně po benzínu?
Když chcípne a vytáhneš svíčky jsou předpokládám mokré.
Pokud se zahlcuje: Snímače teploty kontrolovat dle manuálu, který poslal Erik na Mail.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
benzin ve filtru jeMirko píše:takže benzin už tam teda je v tom filtru? Tak popojedem podle troubleshooting manuálu.
Co ten rozdělovač? Dělali jste s tím něco?
Vytáčí se na volnoběh ochotně nebo nejede na všechny válce?
Dělá to za tepla i za studena?
Co výfukové plyny? Smrdí strašně po benzínu?
Když chcípne a vytáhneš svíčky jsou předpokládám mokré.
Pokud se zahlcuje: Snímače teploty kontrolovat dle manuálu, který poslal Erik na Mail.
rozdelovac jsme vycistili, rekl bych ze to nemelo zadny vliv
dela to za tepla i za studena
rekl bych ze smrdi po benzinu
svicky sem nezkousel
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
...ale nechali v autě? Nebo jste ho vymontovali? Pak by šlo o to, jestli je správně daný předstih.rozdelovac jsme vycistili
Na ty svíčky se mrkněte. Pokud by byli po chcípnutí suché, tak by se dalo vyloučit aspoň zapalování. Pravděpodobně ale budou černé a mokré.
Vyhazovali jste katalyzátory a lambdasondy? Měnili jste ten příslušný odpor?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Mirko píše:...ale nechali v autě? Nebo jste ho vymontovali? Pak by šlo o to, jestli je správně daný předstih.rozdelovac jsme vycistili
Na ty svíčky se mrkněte. Pokud by byli po chcípnutí suché, tak by se dalo vyloučit aspoň zapalování. Pravděpodobně ale budou černé a mokré.
Vyhazovali jste katalyzátory a lambdasondy? Měnili jste ten příslušný odpor?
nechavali jsme ho v aute
katalyzatory tam nebyly
lambdasondy tam jsou dve, na kazdem vyfuku jedna
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Vytáhni prosím tě ty svíčky, ať máme jistotu, že se uchlastává a že to není nedostatkem paliva.
Pak bych zkontroloval ještě jednou a pečlivě pořadí zapalovacích kabelů 1-8-4-3-6-5-7-2 a pak bych začal měřit multimetrem čidla podle manuálu- především čidla teploty vody a benzínu, snímač klapky, lambdasensory, váhu vzduchu i vstřikovací trysky.
Ještě může být vadný ten regulátor tlaku paliva, což teď Pešl diagnostikoval u mého, prý tam pustil o atmosféru víc než tam mělo být.
Držím ti palce, bude to nějaká blbost.
Jinak - model s lambdama a bez katů se z výroby nedělal - není ten tvůj výfuk už nějakej měněnej?
Pak bych zkontroloval ještě jednou a pečlivě pořadí zapalovacích kabelů 1-8-4-3-6-5-7-2 a pak bych začal měřit multimetrem čidla podle manuálu- především čidla teploty vody a benzínu, snímač klapky, lambdasensory, váhu vzduchu i vstřikovací trysky.
Ještě může být vadný ten regulátor tlaku paliva, což teď Pešl diagnostikoval u mého, prý tam pustil o atmosféru víc než tam mělo být.
Držím ti palce, bude to nějaká blbost.
Jinak - model s lambdama a bez katů se z výroby nedělal - není ten tvůj výfuk už nějakej měněnej?