problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#21 Příspěvek od teslo » 15 kvě 2012 14:03

Miky_CZ píše: lambdasondy tam jsou dve, na kazdem vyfuku jedna
Je vysoko pravdepodobne, ze su vadne...ale to by aj tak nemalo sposobovat udusenie auta...skor to pojde na bohato...

mne bludia myslienky stale okolo rozdelovaca...zoberte stoboskop, skontrolujte predzapal na volnobehu
skontrolujte ci funguje mechanizmus mechanickeho zvysovania predzapalu (ked pridas plyn - zvysi sa predzapal - na stroboskope uvidis)
skontrolujte ci funguje podtlakova regulacia predzapalu (velmi casto je membrana roztrhnuta - system nefunguje a toto moze sposobovat strielanie do vyfuku).

ozaj chod motora je pekny pravidelny, nekolisu otacky na volnobeh?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#22 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2012 14:14

Teď ještě jednou čtu první příspěvek "při záběru chcípne". Tento stav je stálý i když tam teď máš benzín v tom filtru? Chápu to teda správně, že s vozem nejde vůbec vyjet z místa?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#23 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 14:30

kdyz zaradim jednicku tak bez plynu to na redukci jede, na redukci jde obcas i do otacek

dela to i kdyz je benzin ve filtru a opet uz tam neni:-( uz sem z toho zoufaly

jdu zkusit udelat tu diagnostiku dle toho manualu od tesla

stroboskop ani nic takoveho nemam, takze to musim nekam prevezt
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#24 Příspěvek od Johny R » 15 kvě 2012 14:41

Jestli střílí do výfuku jaks psal, tak jste u problému. Základní nastavení předstihu musí jít i bez stroboskopu. Ale předtím skontroluj vůle na ventilech. Zkusím se na stroboskop zeptat kamaráda.
Naposledy upravil(a) Johny R dne 15 kvě 2012 18:48, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#25 Příspěvek od Mirko » 15 kvě 2012 14:54

Pokud nastavíš rozdělovač rúčo na cca. správný předstih, tak musí jet, ale pokud Miky s tím rozdělovačem nehýbnul, tak se mu to nemohlo rozštelovat. To by musel mít rozdělovač o zub, aby to takhle zlobilo. Teď mě napadá - při tom čištění jste náhodou nesundali palec rozdělovače? Stává se, že se při tom uvolní protizávaží odstředivé regulace a pak je časování opravdu mimo...Měl jsem ten problém na jaře.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#26 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 15:36

Mirko píše:Pokud nastavíš rozdělovač rúčo na cca. správný předstih, tak musí jet, ale pokud Miky s tím rozdělovačem nehýbnul, tak se mu to nemohlo rozštelovat. To by musel mít rozdělovač o zub, aby to takhle zlobilo. Teď mě napadá - při tom čištění jste náhodou nesundali palec rozdělovače? Stává se, že se při tom uvolní protizávaží odstředivé regulace a pak je časování opravdu mimo...Měl jsem ten problém na jaře.
palec jsme nesundavali ale tento problem byl jeste nez jsme se vubec do toho rozdelovace podivali
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#27 Příspěvek od teslo » 15 kvě 2012 16:49

OK, tak podme po veciach co skontrolovat viete. Vsetky konektory (ci su spravne zasunute, zaoxidovane, pripadne ci nemaju vypadnute/posunute piny!!!), hadicky podtlaku (ci motor cez ne naozaj taha, niesu zablokovane, predrate a pod...), regulator tlaku paliva a na rozdelovaci ( fuknite do hadiciek ci su funkcne - neunika vzduch).
S multimetrom pomerat cidla podla manualu co som Ti poslal...
Tak aspon vylucis elektricke chyby.
Potom Ti bude zostavat iba tlak paliva a rozdelovac...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#28 Příspěvek od Johny R » 15 kvě 2012 18:49

Johny R píše:Jestli střílí do výfuku jaks psal, tak jste u problému. Základní nastavení předstihu musí jít i bez stroboskopu. Ale předtím skontroluj vůle na ventilech. Zkusím se na stroboskop zeptat kamaráda.
Tak stroboskop nemá :roll: .

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#29 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 21:45

na rozdelovaci sme si udelali rysku at to nerozhodime a zkouseli sme s nim pootacet, bylo to vicemene jenom horsi, takze tam asi chyba nebude
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#30 Příspěvek od Maxsel » 15 kvě 2012 21:55

Mě kdysi podobně zlobilo Free a podle dignostiky za to mohl snímač polohy klikovky. Ve skutečnosti to ale nemělo dostatečnej průtok benzínu, protože byl zanesenej filtr na čerpadle v nádrži.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#31 Příspěvek od Miky_CZ » 15 kvě 2012 21:59

Maxsel píše:Mě kdysi podobně zlobilo Free a podle dignostiky za to mohl snímač polohy klikovky. Ve skutečnosti to ale nemělo dostatečnej průtok benzínu, protože byl zanesenej filtr na čerpadle v nádrži.
to je takove to sitko v tom plastu? to je uplne tvrde, ale nevypada spinave
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#32 Příspěvek od Mirko » 16 kvě 2012 08:42

Miky, nechceš nám udělat nějaké video se záběry s motorového prostoru? Třeba tam bude nějaká očividnost, která je blbě zapojená.
Teď jsem se díval na ty videa, ovšem bez zvuku, a tam to vypadá že jede. To zadušení mi tehdy taky opravdu dělal předstih, ale nevím, jak by si ho rozšteloval.
Bohužel teda Hotwire zapalování na 3,9 V8, když nechce, tak je to tvrdej soupeř, o tom jsme se několikrát přesvědčil.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#33 Příspěvek od Miky_CZ » 16 kvě 2012 10:20

takze po poslechu serizeni predstihu, vymeneni kondiku na civce, vycisteni vsech koster se auto alespon hybe :dance

na miste uz jde pridavat plyn prudceji, kdyz na neho slapnu opravdu prudce tak jeste chcipne

rozjizdi se uz i na velke rychlosti pri lehkem pridavani plynu se necha vytocit, pri prudkem chcipne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#34 Příspěvek od Miky_CZ » 16 kvě 2012 11:47

takze par fotek motoru jsem dal sem http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 30#p229930" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#35 Příspěvek od Mirko » 16 kvě 2012 12:08

Od oka mi tam vadí ta zalomená tenká hadice vedoucí vpravo ze sání do plastového T-kusu. Je to drobnost, ale půl roku mi chcípal na volnoběh, protože se mi tato hadice při přidávání plynu smrskla a nepouštěla podtlak. Zkuste se na to podívat.
Ten tlustej podtlak co vede za sání je předpokládám veden k posilovači brzd?
Jinak nemám námitek...
Co krokovej motůrek vzadu na sání? zkoušeli jste, jestli se hýbe, čistili jste ho? Ale to by vám spíš zlobil na volnoběh.
Už jste proměřili ty čidla?

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#36 Příspěvek od Johny R » 16 kvě 2012 12:16

Ještě Miky nafoť rozdělovač zhora jak jdou kable, jestli nejsou přehozené, ať to synci prohlídnou . Jednou se mi to povedlo, ikdyž jsem byl na 100% přesvědčený že to mám dobře :blush . A přece jenom OSM je OSM, to je hned :lol: !

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#37 Příspěvek od Miky_CZ » 16 kvě 2012 13:28

taaak druha zkusebni jizda za mnou

chvili to jelo pekne, pri pomalem pridavani plynu se nechal vytocit pak zmena zvuku, jak kdyby nejel na vsechny valce a nesel vytocit, pak se to zase spravilo a chvili to jelo dobre
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#38 Příspěvek od Mirko » 16 kvě 2012 13:36

To už začíná být opravdu nedefinovatelné...Čím dál víc věřím, že je to něco s ECU, ať už ukostření ECU či vadné čidlo nebo samotná řídicí jednotka odešla (svařovali jste na autě, řezali atd...může být někde přeseklej nebo přiškvařenej drát)
Nevím jak ti nejlépe pomoc, jedině už asi zajet k Pešlovi. Můžeš mu říct, že s mým počkám, pokud bude spravovat tvého :D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#39 Příspěvek od Miky_CZ » 16 kvě 2012 13:41

Mirko píše:To už začíná být opravdu nedefinovatelné...Čím dál víc věřím, že je to něco s ECU, ať už ukostření ECU či vadné čidlo nebo samotná řídicí jednotka odešla (svařovali jste na autě, řezali atd...může být někde přeseklej nebo přiškvařenej drát)
Nevím jak ti nejlépe pomoc, jedině už asi zajet k Pešlovi. Můžeš mu říct, že s mým počkám, pokud bude spravovat tvého :D
jarda nema vubec cas, ted sem mu volal:-(

ale mam se stavit pro ridici jednotku na vyzkoseni
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#40 Příspěvek od teslo » 16 kvě 2012 13:42

zmeraj TPS senzor...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět