problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
jeste jeden dotaz, je tohle origo filtr?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
takze sem po chcipnuti vymontoval dve svicky, jedna cerna sucha, druha cerna mokra
ta ktera je mokra tak ten valec se mi zda ze nejede jak by mel, zaroven me pokopal kabel ke svicce takze uz jsou objednane nove, k tomu nova civka, zitra koupim vicko rozdelovace a jeste svicky co tam jsou z vyroby pro jistotu

DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
No je pravda, že ty kabely moc důvěry nevzbuzovali...
Ten filtr není origo, normálně bývá ukryt v černé kulaté plechovce.

Když už máš venku svíčky tak zkuste změřít kompresi, tak abyste měli jistotu, že to není fouklým těsněním pod hlavou či podobnou bolesti.
Ten filtr není origo, normálně bývá ukryt v černé kulaté plechovce.

Když už máš venku svíčky tak zkuste změřít kompresi, tak abyste měli jistotu, že to není fouklým těsněním pod hlavou či podobnou bolesti.
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Svíčky dej NGK
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
ale jaky presne typ?eliott píše:Svíčky dej NGK
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
To z hlavy nevím, ale měli by to vědět tam, kde je prodávají, třeba KellyMiky_CZ píše:ale jaky presne typ?eliott píše:Svíčky dej NGK
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 15262
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Tak na to bych nespoléhal - v katalozích, podle kterých to prodávají, protože sami poznají akorát zapalovací svíčku od žhavící, jsou chyby - konkrétně jsem chtěl koupit do TD5ky žhaviče od NGK a v katalogu co měli bylo něco úplně jiného, než codo toho auta patří. A to co tam patří, přišel jsem připraven, samozřejmě neměli.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Miky, myslel jsem, že jsi kupoval ty championy, co jsem ti radil v Kelly.
Tabulka zaměnitelnosti svíček pro různé LR.
http://www.carsparkplugs.com/ViewCatalo ... over&id=17
Tabulka zaměnitelnosti svíček pro různé LR.
http://www.carsparkplugs.com/ViewCatalo ... over&id=17
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
dostal jsem svicky od kamarada, podle nejakeho katalogu tam mely byt ale v jinych katalozich uz ne tak nevim, pro jistotu jeste vezmu svickyMaxsel píše:Miky, myslel jsem, že jsi kupoval ty championy, co jsem ti radil v Kelly.
Tabulka zaměnitelnosti svíček pro různé LR.
http://www.carsparkplugs.com/ViewCatalo ... over&id=17
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Ještě je mají a jsou skoro zadarmo http://autokelly.cz/#|k86fjqApTvRrqc8li ... MwY0AA5VQ=
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
ten odkaz mi nic nenajde
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Autokelly.cz
Objednací kód: CH OE045
Objednací kód: CH OE045
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Champion na závody nee
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
No Championky nejsou zrovna žádná hitparáda, aspoň plynaři na ně pěkně nadávají. NGK pro EFI V8 mají označení BPR6E. Odtrh 8-9mm
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
A jestli budete měnit palec rozdělovače, což taky doporučuji, tak při tom, když ho taháte ven, musíte tlačít na takové osmicipé kolečko co je pod tím palcem. nejlépe plochým šroubovákem. Nesmí se zvednout celý ten mechanizmus, jinak můžete vydělat rozdělovač a znovu zapojovat závaží odstředivého řízení předstihu.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
já mám sice starý karburátorový 3,5 a s NKG to zrovna nechodilo-dal jsem Brisk a je klid 

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
uz dlho pouzivam iba NGK (BPR6ES)
Ale bez problemov mi obidva RRC chodili na cokolvek (Brisk, champion, denso, ngk...).
Ale bez problemov mi obidva RRC chodili na cokolvek (Brisk, champion, denso, ngk...).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Onehdá jsem namontoval Bosch, ujel jsem na ně 800m a zůstal jsem stát uprostřed křižovatky.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Jakej typ jsi pro ten karbec použil? Všichni výrobci svíček z neznámého důvodu znají až RRC se vstřikováním od roku 85...tomáš štěpnička píše:já mám sice starý karburátorový 3,5 a s NKG to zrovna nechodilo-dal jsem Brisk a je klid
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Mne něco podobného dělá když mám méně benzínu v nádrži.Jakmile se mi rozsvítí rezerva tak se mu nechce za jízdy do otáček,na místě bez zátěže jde dobře ale jakmile jedu tak neé.
A svíčky jsem také dával NGK a nemá rád když ho nastartuju studeného a popojedu jen po dvoře a hned ho chcípnu to se mi hned zaserou svíčky a musím čistit.Raději ho nechám 5min vrčet at se ohřeje na provozní teplotu a už mu to nevadí.
A svíčky jsem také dával NGK a nemá rád když ho nastartuju studeného a popojedu jen po dvoře a hned ho chcípnu to se mi hned zaserou svíčky a musím čistit.Raději ho nechám 5min vrčet at se ohřeje na provozní teplotu a už mu to nevadí.
http://www.kamaradiii.estranky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RRC 3,9 V8 ,33x12,5x15, jemně zvýšen ,nezávisle vytápěn,tel +420 603 747 008
RRC 3,9 V8 ,33x12,5x15, jemně zvýšen ,nezávisle vytápěn,tel +420 603 747 008