
pri prudšom zošliapnutí- napr. pri predbiehaní pri 3000 otáčkach stratí výkon trhá motor nejde...

inak ide všetko v pohode, na menších otáčkach sa nič nedeje... aj pekne akceleruje až pri 3000 začne uberat až brzdit..
Moderátor: Safraporte
No vzduchový bych až tak neřešil, ale co palivový?dzordzi píše:Skúste poradit niečo iné- vzduchový filter je nový a robí to rovnako...
Tak buď rádfugín píše:Nevím,ale připadá mi že když se tu řeší nějaký problém okolo motorů,je to z valné většiny motor naftový. Začínám si myslet že sem udělal dobře že sem šel do benzínu.....sice chlastá víc než paníček,ale kromě rozvodů a vodní pumpy který sem udělal hned po koupi nemám absolutně žádný problém. Ještě nutno říci,že motor opravdu vůbec ale vůbec nešetřím. Buď je mezi benzínem a naftou v trvanlivosti motorů opravdu takový rozdíl,nebo mám neskutečné štěstí.
2,0 Di comonrail neni,to je snad TD4macejky1 píše:2.0 Di comonrail ( rampu přívodu paliva ) nemá
Tak to bylo myšleno - 2.0 Di nemá comonrail ( tedy rampu přívodu paliva ). Asi jsem to blbě napsal.lenham3 píše:2,0 Di comonrail neni,to je snad TD4macejky1 píše:2.0 Di comonrail ( rampu přívodu paliva ) nemá