Ahojte. Chcem sa opytat majitelov D3, ze ak ma toto auto druhu radu sedadiel delenu 60:40, ci sa rovnako po sklopeni operadla zatlaca sedadlo do podlahy tak ako je to pri deleni 35:30:35, alebo sa tieto sedadla sklapaju uplne inak? Ak ano, ako?
Dik, Ivan
D3 a II. rada sedadiel
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
D3 a II. rada sedadiel
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- erik
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 a II. rada sedadiel
Sedadla po sklopeni vytvaraju rovnu plochu- tusim dlhu okolo 2 m.jezbera píše:Ahojte. Chcem sa opytat majitelov D3, ze ak ma toto auto druhu radu sedadiel delenu 60:40, ci sa rovnako po sklopeni operadla zatlaca sedadlo do podlahy tak ako je to pri deleni 35:30:35, alebo sa tieto sedadla sklapaju uplne inak? Ak ano, ako?
Dik, Ivan
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: D3 a II. rada sedadiel
Je tam rozdíl v tom, že při 60/40 se odklopí sedák dopředu a opěradlo se sklopí dolu,nevýhodou je že musíš zatlačit opěrky hlavy, máš ale navíc dosti velký úložný prostor pod sedákem. U druháho řešení se celý sedák spustí níž a opěradlo se přiklopí.Nemusíš nic dělat s opěrkou hlavy ale prostor pod sedadlem nemůžeš použít. V obou případech vznikne rovná plocha. S tím, že u prvního řešení máš víc pod hlavou pokud chceš v autě spát. 

-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie