Dik
D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Moderátor: Miky_CZ
D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Zdravim, asi nie velmi zaujimava tema, ale zaujimaju ma nejake detaily. Planujem cestu autovlakom a preto sa chcem opytat na dve veci. Staci mi podvozok zaaretovat ako v pneuservise? Ide mi o to, aby sa stale nepokusal dorovnavat auto a aby mu z toho nesiblo... A co alarm, ako je na tom alarm a vibracie auta? V podstate je to asi rovnaka situacia ako na odtahovke, s tou uz mozno niektori skusenosti mate, tak dajte tipy.
Dik
Dik
Vojto
LR D3, r.v. 06
LR D3, r.v. 06
-
MadTom
- Příspěvky: 15314
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
A určitě se do autovlaku vedeš na výšku? Mám takovej dojem, že to bylo docela omezující kritérium.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7929
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Určitě se nevejde, nevejde se ani Samurai natož D3. Myslím, že je tam výška 1,6 m nebo možná ještě míň.
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Dik chlapci, tento "detail" som si este neprestudoval... Tu su podmienky podla stranky slovakrail.sk :
"Prepravné a tarifné podmienky:
V špeciálnom dvojpodlažnom vozni sa budú prepravovať len osobné autá. Výška auta môže byť maximálne 1550 mm za predpokladu, že šírka strechy je do 1350 mm na hornej plošine. Na spodnej plošine je povolená výška maximálne 1500 mm a maximálna šírka vozidla smie byť do 1850 mm."
Takze autovlak je iba pre bruchoplazy..
A ako je to v pripade tej odtahovky? Cisto teoreticky... Dik
"Prepravné a tarifné podmienky:
V špeciálnom dvojpodlažnom vozni sa budú prepravovať len osobné autá. Výška auta môže byť maximálne 1550 mm za predpokladu, že šírka strechy je do 1350 mm na hornej plošine. Na spodnej plošine je povolená výška maximálne 1500 mm a maximálna šírka vozidla smie byť do 1850 mm."
Takze autovlak je iba pre bruchoplazy..
A ako je to v pripade tej odtahovky? Cisto teoreticky... Dik
Vojto
LR D3, r.v. 06
LR D3, r.v. 06
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
podľa mňa, ak vypneš kľúčik, podvozku je šumafuk čo sa s nim deje. Ak ho zasa zapneš, podvozok sa dorovná a ideš. Pokial ide o alarm, tak niektoré autá majú vypínač vnút. čidiel (napr kvôli psovi v aute) a otrasových kvôli odťahovke. No ja ak zamknem len kľúčikom, nie diaľkovým, tak sa mi alarm nezapne. No nemám DIII
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
MadTom
- Příspěvky: 15314
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
V případě odtahovky je to v pohodě, protože ta běžná nevozí auta ve dvou patrech nad sebou. Stejně by to mohlo být i s tím autovlakem, akorát by museli mít i jednopatrové vagóny - třeba takové, jak se na nich vozí tanky a podobné věci. Akorát by jich museli mít víc a to by zase bylo dražší, takže by to nejspíš nebylo konkurenceschopné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Acon: Tak mojej Diskoske to jedno nie je a myslim, ze ani inym nie, ona sa dorovna, kedy si zmysli, aj vtedy ked je vypnuta a zamknuta a teda aj zaalarmovana.. A ten alarm nastudovany nemam, neviem, ci sa da cidlo polohy vypnut...
Tom: Na odtahovke mi staci auto zaaretovat do spodnej polohy a je hotovo? A co hovoris na ten alarm a snimac polohy /ak tam taky vobec je/, hm?
Tom: Na odtahovke mi staci auto zaaretovat do spodnej polohy a je hotovo? A co hovoris na ten alarm a snimac polohy /ak tam taky vobec je/, hm?
Vojto
LR D3, r.v. 06
LR D3, r.v. 06
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
od 16.cervence by mely denni autovlaky do Kosic brat auta az do vysky 2m uprostred a 1,95 po stranach. zarazeni nakladniho vagonu na nase vyssi auta se zda byt dost velky problem
((
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Tak odpoj baterku ak to auto celkovo dobre znáša.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
low, to je super sprava, toto si musim overit.. dik
Acon - neviem ako to znasa, viem, ze sa ma nechat nejak uspat a potom to odpojis, ale ja som uplny laik a nevediet zist v Prahe z vlaku by bola asi celkom sranda, co povies? Som za nejaky bezny postup..
Acon - neviem ako to znasa, viem, ze sa ma nechat nejak uspat a potom to odpojis, ale ja som uplny laik a nevediet zist v Prahe z vlaku by bola asi celkom sranda, co povies? Som za nejaky bezny postup..
Vojto
LR D3, r.v. 06
LR D3, r.v. 06
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
U mé D3 když se podrží déle tlačítko zamykání na DO (blikající led na přístrojovce změní frekvenci blikání), tak se vypnou vnitřní čidla. Jak je to s otřesovými, to ale nevím.
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
No jo, ide o to, ci ich tam vobec mame.. 
Vojto
LR D3, r.v. 06
LR D3, r.v. 06
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Podvozek bych spustil do nákladového módu ( a tím se nic nedorovnává - prostě jsou měchy vyfouklé ) a alarm by se měl deaktivovat dvojím zmáčknutím posobě ( tak jsem to vždycky dělal,když jsem chtěl vyřadit alarm a fungovalo to
)
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- erik
- Příspěvky: 2892
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
....alarm asi ne , ale urcite deaktivujes 2x zapnutim dalkacem vnitrni pohybove senzory / delam to kvuli psum v aute/ a jeste se ti odemkne nadrz / cerpani pri zamklem aute/RudaK píše:Podvozek bych spustil do nákladového módu ( a tím se nic nedorovnává - prostě jsou měchy vyfouklé ) a alarm by se měl deaktivovat dvojím zmáčknutím posobě ( tak jsem to vždycky dělal,když jsem chtěl vyřadit alarm a fungovalo to)
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
erik píše:....alarm asi ne , ale urcite deaktivujes 2x zapnutim dalkacem vnitrni pohybove senzory / delam to kvuli psum v aute/ a jeste se ti odemkne nadrz / cerpani pri zamklem aute/
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
To je zajímavé, mě to funguje dlouhým podržením, cca 10s.RudaK píše:a alarm by se měl deaktivovat dvojím zmáčknutím posobě ( tak jsem to vždycky dělal,když jsem chtěl vyřadit alarm a fungovalo to)
Re: D3 air suspension + alarm vs. autovlak
Dik chlapci, v podstate si stacilo precitat navod a nemusel som to tu vytahovat. Ako pises Ruda, das to dole a alarm vyradis tym dvojstlacenim na ovladaci... a vnutorne senzory su asi za priplatok, alebo automaticky v HSE, ja na strope ten plastovy kryt nemam, mam tam iba zaslepene otvory pre ovladanie a vyduchy klimy /ak by tam bola/ a tie senzory maju byt pred tym.. a otrasovy snimac teraz hladat nemienim... 
P.S.: este nemam odpoved zeleznic SR, ci bude Tomova info o zmene max. vysky vozidla na autovlaku realna..
P.S.: este nemam odpoved zeleznic SR, ci bude Tomova info o zmene max. vysky vozidla na autovlaku realna..
Vojto
LR D3, r.v. 06
LR D3, r.v. 06