Ahoj,
rád bych se zde zeptal, zda máte někdo zkušennost s montáží vícevrstvého kovového těsnění pod hlavu (viz.obr.)?
Hlavně mne zajímá, zda jsou utahovací momenty stejné jako pro původní kompozitní těsnění pod hlavu?
Díky za rady.
Piskot
300 Tdi - vícevrstvé těsnění pod hlavu - utahovací moment?
Moderátor: Miky_CZ
- Piskot
- Příspěvky: 454
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
300 Tdi - vícevrstvé těsnění pod hlavu - utahovací moment?
- Přílohy
-
- LVB500220.jpg (124.16 KiB) Zobrazeno 2137 x
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Track, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Piskot
- Příspěvky: 454
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: 300 Tdi - vícevrstvé těsnění pod hlavu - utahovací moment?
... ví prosím někdo?
P.

Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Track, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- paramount2
- Příspěvky: 756
- Registrován: 24 dub 2010 16:19
- tel.: 775958013
- auto: LR DI 300, 200
- Bydliště: Jihlava
Re: 300 Tdi - vícevrstvé těsnění pod hlavu - utahovací momen
zjistils to?
Pro mě teď aktuální....
Pro mě teď aktuální....

- Piskot
- Příspěvky: 454
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: 300 Tdi - vícevrstvé těsnění pod hlavu - utahovací momen
Použil jsem stejný utahovací postup jako pro kompozitové těsnění a je to v pohodě
(dával jsem pro jistotu i nové šrouby hlavy)

(dával jsem pro jistotu i nové šrouby hlavy)
paramount2 píše:zjistils to?
Pro mě teď aktuální....
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Track, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)