S tím webastem to řeknu jinak, neviděl jsem zatím RR s TD6 bez možnosti ovládání webasta na palubáku

S problémy u BMW vím, kamarád u e39 řešil to samé a nechával si doprogramovávat
Spotřeba je dost různá, po chipu a s kvalitní naftou jsem se teď dostal mimo město při plynulý jízdě v limitech na nějakých 7,5l/100km, na druhou stranu ve městě (vyloženě postrky po Praze) není problém jet za 20l. Můj celkový průměr je 13l a to hlavně díky Praze, jinak venku se dá jet při normální jízdě do 10l v pohodě.
Ceny hodím od boku, nevím teď přesně:
Kardan 15tis, svolávačka už prý skončila, ale je to zastoupení od zastoupení, každý to řeší jinak...
Praskají vodní chladiče - cca 10tis
Odchází motory nastavování volantu - cca 7tis
Odchází koncové spínače ve zpětných zrcátkách, takže nefunguje sklápění - zde to nevím přesně, buď se povede opravit, což moc lidí nedělá, Kokešek říkal že se to občas povede, nebo nová komplet zrcátka, jedno stojí asi 10tis
Objevuje se rozsypaný čaj u displaye na budíkách - opravit se dá, umí to zde Kokešek, ceny bývají kolem 2-3tis.
Jsou problémy s kabeláží u věcí v nárazníkách (čidla, mlhovky) - většinou jen opravit uhnilý kabel, pokud opravuješ a neměníš svazek, tak materiál téměř nula + práce
Ještě jsem si vzpomněl, na prvních ročníkách rádi odchází navigační jednotky - tohle je průšvih, nová netuším, ale jsou dvě možnosti, buď tam vrátit mkIII (jestli si dobře vzpomínám, tj. CD verzi), ta stojí cca 4-6tis. použitá a nikdy nevíš, kdy odejde, nebo koupit mkIV na DVD, ta stojí kolem 6-9tis., lepší (i 3D) mapy, rychlejší, ale sehnat z LR bude porod, takže můžeš dát z BMW, ale přijdeš o LR customizaci...
To jsou tak věci co si vzpomínám, snad jsem nenapsal nějakou úplně kravinu
Jinak spotřebák mile překvapil, ceny úplně v pohodě
