Včera jsme zkontrolovali svíčky a kompresi, která je na všech válcích stejná, nic podezřelého jsme nenašli, ale závada se stále objevuje, tak jsme rozhodli, že napřed dnes vykopeme katalyzátory a lambdy a udělám z něho UK verzi, tak jak jsem to již udělal u předchůdce. Pokud to nepomůže, jde se na vnitřností
...a teď tu o zlatých českých ručičkách
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Pánové, děkují moc za nabídku  
  Samozřejmě doufám, ze zřejmých důvodů, že jich nebudu muset využít. 
Včera jsme zkontrolovali svíčky a kompresi, která je na všech válcích stejná, nic podezřelého jsme nenašli, ale závada se stále objevuje, tak jsme rozhodli, že napřed dnes vykopeme katalyzátory a lambdy a udělám z něho UK verzi, tak jak jsem to již udělal u předchůdce. Pokud to nepomůže, jde se na vnitřností
			
									
									
						Včera jsme zkontrolovali svíčky a kompresi, která je na všech válcích stejná, nic podezřelého jsme nenašli, ale závada se stále objevuje, tak jsme rozhodli, že napřed dnes vykopeme katalyzátory a lambdy a udělám z něho UK verzi, tak jak jsem to již udělal u předchůdce. Pokud to nepomůže, jde se na vnitřností
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Stav Leden 2012: Prošel jsem STK  
 
S motorem jsme dlouho laborovali: demontovali se hlavy, brousili se ventily, vyměnila se vačka, která byla očividně na tom podezřelém válci poškozená, vyměnili se rozvody a hlavně rozdělovač s novým podtlakovým řízení předstihu. V jednom válci jsme opravdu našli stopy po vniknutí cizího předmětu, zřejmě z jízdy bez filtru sání. Výfuk byl nahrazen novým z Paddocku, který nakonec zas vyletěl a šel tam Y-pipe z mého starého. S novým rozdělovačem se konečně probral k životu a emise i STK zvládl. Pár much ještě zbývá doladit, odpadl mi například pravý zámek horní klapky a výfuk furt nezní jak má. Taky při seřízení volnoběhu se choval jaksi neortodoxně, nicméně jede, výfuky se nečervenají, výkon je jak má být, šlape i na LPG.
Takto asi ve zkratce, ve skutečnosti to byl docela boj, který opět stál spoustu nervů a na ten rozdělovač mě zas přivedl až Gerhard Bergler z velar.de, který má zřejmě emailovou diagnostiku Rover V8 zvládnutou....Příště mu tu káru asi rovnou pošlu PPLkem
Tak doufám, že to vlákno tímto můžu na dlouho uzavřít
			
													S motorem jsme dlouho laborovali: demontovali se hlavy, brousili se ventily, vyměnila se vačka, která byla očividně na tom podezřelém válci poškozená, vyměnili se rozvody a hlavně rozdělovač s novým podtlakovým řízení předstihu. V jednom válci jsme opravdu našli stopy po vniknutí cizího předmětu, zřejmě z jízdy bez filtru sání. Výfuk byl nahrazen novým z Paddocku, který nakonec zas vyletěl a šel tam Y-pipe z mého starého. S novým rozdělovačem se konečně probral k životu a emise i STK zvládl. Pár much ještě zbývá doladit, odpadl mi například pravý zámek horní klapky a výfuk furt nezní jak má. Taky při seřízení volnoběhu se choval jaksi neortodoxně, nicméně jede, výfuky se nečervenají, výkon je jak má být, šlape i na LPG.
Takto asi ve zkratce, ve skutečnosti to byl docela boj, který opět stál spoustu nervů a na ten rozdělovač mě zas přivedl až Gerhard Bergler z velar.de, který má zřejmě emailovou diagnostiku Rover V8 zvládnutou....Příště mu tu káru asi rovnou pošlu PPLkem
Tak doufám, že to vlákno tímto můžu na dlouho uzavřít
					Naposledy upravil(a) Mirko dne 10 led 2012 21:34, celkem upraveno 1 x.
									
			
									
						Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Super že funguje 
 
Stejně mi není jasná záhadná závada
 
Ať slouží
 
k.
			
									
									
						Stejně mi není jasná záhadná závada
Ať slouží
k.
- Mattyfu
 - Příspěvky: 347
 - Registrován: 30 lis 2009 20:19
 - auto: Discovery III TDV6
 - Bydliště: díra po granátu u Roudnice nad Labem
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
AhojMirko píše:Stav Leden 2012: Prošel jsem STK![]()
S motorem jsme dlouho laborovali: demontovali se hlavy, brousili se ventily, vyměnila se vačka, která byla očividně na tom podezřelém válci poškozená, vyměnili se rozvody a hlavně rozdělovač s novým podtlakovým řízení předstihu. V jednom válci jsme opravdu našli stopy po vniknutí cizího předmětu, zřejmě z jízdy bez filtru sání. Výfuk byl nahrazen novým z Paddocku, který nakonec zas vyletěl a šel tam Y-pipe z mého starého. S novým rozdělovačem se konečně probral k životu a emise i STK zvládl. Pár much ještě zbývá doladit, odpadl mi například pravý zámek horní klapky a výfuk furt nezní jak má. Taky při seřízení volnoběhu se choval jaksi neortodoxně, nicméně jede, výfuky se nečervenají, výkon je jak má být, šlape i na LPG.
Takto asi ve zkratce, ve skutečnosti to byl docela boj, který opět stál spoustu nervů a na ten rozdělovač mě zas přivedl až Gerhard Bergler z velar.de, který má zřejmě emailovou diagnostiku Rover V8 zvládnutou....Příště mu tu káru asi rovnou pošlu PPLkem
Tak doufám, že to vlákno tímto můžu na dlouho uzavřít
Koukám, že se jsi se mezi svátky také realizoval, to je moc dobře. Já mám za sebou výměnu kotoučů, destiček, rozchození totálně zatuhlých prasátek, nástřik podvozku, opravu blatníku, jak mi ulítlo kolo a vyspravení kapoty po korozi, ale tu budu muset střkat ještě jednou, páč ta metla nejde pořádně do stacena roztřikat, navíc jsem měl docela zimu a tak mi ještě zbývá vyvaření ochraného, předního rámu a pár maličkostí, ale snad už bych také mohl na technickou.
Jestli mi dovolíš, dal bych nějaké fota k tobě do tématu, at na to nezakládám nové a zcela nic objevujcí téma, na druhou stranu, mám radost, že to je hotové, páč nic nešlo jak by mělo.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
						Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Určitě Mattyfu,
každá fotka Classica dobrá, hoď to sem, ať jsou i nějaké pozitivní příklady práce v tomto vlákně...Jinak já už teda zas stojím, někde ztrácím vodu, asi blbá montáž těsnění pod hlavou...
Mirko
			
									
									
						každá fotka Classica dobrá, hoď to sem, ať jsou i nějaké pozitivní příklady práce v tomto vlákně...Jinak já už teda zas stojím, někde ztrácím vodu, asi blbá montáž těsnění pod hlavou...
Mirko
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Tak se konečně dostávám k tomu zde napsat nějaký šťastnější průběh života s vídeňskou Belugou:
Motoru se nakonec ujal Jarda Pešlík a musím se přidat do oslavných chorálů. Sice po nějaké době, ale za neuvěřitelný peníz a hlavně s neuvěřitelným výkonem z jeho dílny odjel asi týden před polským srazem moje Beluga směrem do Brna. Poladil vstřikování, měnil řídicí jednotku, šteloval a čistil automata. V Polsku se následně Beluga osvědčila a jezdila se spotřebou LPG do 17 litrů/100, což je hodně dobrá hodnota, za kterou vděčím dalšímu zásahu plynaře, pana Kolbábka z Nedvědic, který upravil po opravě benzinového soustrojí od Pešla i LPG mix a od té doby je z něho téměř ekonomické auto.
2000 km Poslku jsou popsané ve vlákně Baltic Land Rover Meeting a nyní Range ještě přidal další dovolenou, která už nebyla srazová ani offroadová, přesto mám pár fotek, které snad potěší i ostatní fandy Classiců.
Bylo tam hodně řídičských pasáží, především Grossglockner Hochalpenstrasse, Dolomity a Toskánsko, kde jsme dorazili k plážím u Luccy, kterou možná někteří z vás znají z Top Gearu - test Hot hatchů Citroens DS3, Fiat Abarth a Clia. Ale i Romantikstrasse kolem Dunaje do Linze a cesta kolem Gardského jezera stáli za to.
Cestou tam jsme prakticky vynechali veškeré dálnice a stavili se v Salzburgu, motoristickým fandům zde doporučují Hangar 7 firmy Red Bull, respektive pana Matheschitze. Jsou zde vystavené formule, letadla, tryskový oblek, sochy, nejdražší modýlek auta světa a další hity, dokonce i Serie 3.
Následně se pak jelo přes Bolzano do Rivy del Garda a dále přes Veronu do Modeny - zde opět chrám automobilismu - nedávno otevřené museum Casa Enzo Ferrari od Future Systems, což bylo hlavním cílem naší cesty a stálo za to...Je to opravdu velké dílo pro velkého pána Enza Ferrari a jeho stroje. Maranello jsme vynechali ale stejně jsme v kopcích za Maranellem potkali ještě maskovanou Ferrari F70 - nebo jak se nástupce Enza bude jmenovat.
Ostatní už byl čirý turismus - do Luccy se nedá vjet bez zvláštního povolení, takže jsem neztratil auto jako Hammond, ale opravdu kluci nepřeháněli - a pak už jen Pisa a pláže Viareggia. Zpět už se frčelo po dálnici, kde už si Range teda nechal líbit i těch 19 litrů/100 km v kopcovitých pasážích, což furt považuju za skvělé. Zvlášť když cena LPG je v Itálií úplně jinde než cena benzínu - cca. 0,75 vs 1,80 - což byl hlavní argument, proč se natahat v služebákovi.
Fotky:
Grossglockner Hochalpenstrasse - ráj zatáček a Range jsem přepnul na benzín, protože cesta vedla až na 2504 m.n.m.!





			
									
									
						Motoru se nakonec ujal Jarda Pešlík a musím se přidat do oslavných chorálů. Sice po nějaké době, ale za neuvěřitelný peníz a hlavně s neuvěřitelným výkonem z jeho dílny odjel asi týden před polským srazem moje Beluga směrem do Brna. Poladil vstřikování, měnil řídicí jednotku, šteloval a čistil automata. V Polsku se následně Beluga osvědčila a jezdila se spotřebou LPG do 17 litrů/100, což je hodně dobrá hodnota, za kterou vděčím dalšímu zásahu plynaře, pana Kolbábka z Nedvědic, který upravil po opravě benzinového soustrojí od Pešla i LPG mix a od té doby je z něho téměř ekonomické auto.
2000 km Poslku jsou popsané ve vlákně Baltic Land Rover Meeting a nyní Range ještě přidal další dovolenou, která už nebyla srazová ani offroadová, přesto mám pár fotek, které snad potěší i ostatní fandy Classiců.
Bylo tam hodně řídičských pasáží, především Grossglockner Hochalpenstrasse, Dolomity a Toskánsko, kde jsme dorazili k plážím u Luccy, kterou možná někteří z vás znají z Top Gearu - test Hot hatchů Citroens DS3, Fiat Abarth a Clia. Ale i Romantikstrasse kolem Dunaje do Linze a cesta kolem Gardského jezera stáli za to.
Cestou tam jsme prakticky vynechali veškeré dálnice a stavili se v Salzburgu, motoristickým fandům zde doporučují Hangar 7 firmy Red Bull, respektive pana Matheschitze. Jsou zde vystavené formule, letadla, tryskový oblek, sochy, nejdražší modýlek auta světa a další hity, dokonce i Serie 3.
Následně se pak jelo přes Bolzano do Rivy del Garda a dále přes Veronu do Modeny - zde opět chrám automobilismu - nedávno otevřené museum Casa Enzo Ferrari od Future Systems, což bylo hlavním cílem naší cesty a stálo za to...Je to opravdu velké dílo pro velkého pána Enza Ferrari a jeho stroje. Maranello jsme vynechali ale stejně jsme v kopcích za Maranellem potkali ještě maskovanou Ferrari F70 - nebo jak se nástupce Enza bude jmenovat.
Ostatní už byl čirý turismus - do Luccy se nedá vjet bez zvláštního povolení, takže jsem neztratil auto jako Hammond, ale opravdu kluci nepřeháněli - a pak už jen Pisa a pláže Viareggia. Zpět už se frčelo po dálnici, kde už si Range teda nechal líbit i těch 19 litrů/100 km v kopcovitých pasážích, což furt považuju za skvělé. Zvlášť když cena LPG je v Itálií úplně jinde než cena benzínu - cca. 0,75 vs 1,80 - což byl hlavní argument, proč se natahat v služebákovi.
Fotky:
Grossglockner Hochalpenstrasse - ráj zatáček a Range jsem přepnul na benzín, protože cesta vedla až na 2504 m.n.m.!





- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Dolomity - přes průsymky a lyžářský střediska za západu slunce:



			
									
									
						


Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
To je nádhera, já už se třetí rok neutrhl na dovolenou...  
  naposled jsem byl právě na Grossglockneru...
			
									
									Country boy...
						- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Zadní klapka u Range je naprosto dokonalá věc, ať si říkají němečtí testeři co chtějí:



			
									
									
						


- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
A ještě pár drobnosti z cesty:
Nevím, jestli si to autor taky musel jít odsedět
 

Classiců jsem potkal celkem 6, což považuju za slušný počet- jeden byl dokonce členem Range Rover Classic Clubu Italia, jenže i přes to, že jsme dohromady ovládali 7 jazyků, tak jsme se nedokázali domluvit na ničem jiném, než na mailu na jeho manželku, která umí německy
 

ještě jedna z Hochalpenstrasse

a moje oblíbená...

			
									
									
						Nevím, jestli si to autor taky musel jít odsedět

Classiců jsem potkal celkem 6, což považuju za slušný počet- jeden byl dokonce členem Range Rover Classic Clubu Italia, jenže i přes to, že jsme dohromady ovládali 7 jazyků, tak jsme se nedokázali domluvit na ničem jiném, než na mailu na jeho manželku, která umí německy

ještě jedna z Hochalpenstrasse

a moje oblíbená...

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Mirko díky za krásné fotky a sdělení zážitků, muselo to být super! Pokaždé, když slyším, že nějaký RR Classic dobře slouží svému majiteli, mám z toho ohromnou radost. Jsou to skvělá auta a zasluhují si, aby se s nimi jezdilo.
Že je spodní sklopný tailgate geniální záležitost, vím už léta. U Disca 2 si člověk stejně musí kleknout na nárazník, aby dosáhl na těžší věci uložené až za opěradly sedadel, jako u RR, kde si musíme kleknout na tailgate. Ale narozdíl od RR, kde tailgate slouží jako pohodlné sedadlo, se to samé o špinavém zadním nárazníku říct nedá.
			
									
									Že je spodní sklopný tailgate geniální záležitost, vím už léta. U Disca 2 si člověk stejně musí kleknout na nárazník, aby dosáhl na těžší věci uložené až za opěradly sedadel, jako u RR, kde si musíme kleknout na tailgate. Ale narozdíl od RR, kde tailgate slouží jako pohodlné sedadlo, se to samé o špinavém zadním nárazníku říct nedá.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983  two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
						- Dockar
 - Příspěvky: 287
 - Registrován: 16 dub 2011 09:24
 - auto: RRC 300 TDi
 - Bydliště: Na kopečku u jeskyně
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Pokud vás to neurazí, tak se taky pochlubím. Letos montečerno, 4000km bez jediný chybičky. Jen nafta do nádrže  
více foto kdyžtak zde http://dockar.rajce.idnes.cz/Montenegro_2012/" onclick="window.open(this.href);return false;
							
			
									
									více foto kdyžtak zde http://dockar.rajce.idnes.cz/Montenegro_2012/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
						pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
- Dockar
 - Příspěvky: 287
 - Registrován: 16 dub 2011 09:24
 - auto: RRC 300 TDi
 - Bydliště: Na kopečku u jeskyně
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Trošku sem naladil čerpadlo, malinko to v zátahu pokuřuje 
 nicméně sem se pořád vešel do 10l.
							
			
									
									Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
						pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Tak to byla dobrá zkouška tvé přestavby z RHD. Gratuluju, že tak šlape ( Já jel "jen" 2850km bez chybičky a navíc bez terénu). Musel to být parádní výlet. Ale to hulení....  
   

			
									
									
						- Dockar
 - Příspěvky: 287
 - Registrován: 16 dub 2011 09:24
 - auto: RRC 300 TDi
 - Bydliště: Na kopečku u jeskyně
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
						pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
- Mirko
 - Příspěvky: 2883
 - Registrován: 18 lis 2008 08:35
 - auto: RRC´s
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách
O víkendu jsem se věnoval krom rizikového kácení ještě vyprošťování Range, kterého tam nějaký ............blbě nacouval  
 


Naštěstí nám zůstala ušetřená ostuda a nemuseli jsme volat místní traktor, protože když na stejném místě před 14 lety zapadl Patrol, tak se o tom v hospodě baví dodnes...
			
									
									
						

Naštěstí nám zůstala ušetřená ostuda a nemuseli jsme volat místní traktor, protože když na stejném místě před 14 lety zapadl Patrol, tak se o tom v hospodě baví dodnes...










